Ir al contenido


Foto
- - - - -

C.F. Pardinyes ó Can Colias


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 Tesis

Tesis

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2005 - 08:48

Es triste, la situacion de este club, y nadie ni las instituciones hacen nada para dar arreglo.
Que hay que decir, de la junta directiva, esta toda ilegal,donde esta el vicepresidente,el tesorero, y secretario, han desaparecido del club?.O USTED LO HA HECHADO POR SU ARTICULO, Del señor presidente, el club parece la segunda sede de su trabajo, vehiculos de su trabajo por el campo, de las instalaciones solo hay que mirar un poco.
Sr. presidente donde esta el cesped que puso en el campo pequeño, costo mucho dinero, ahora un desierto.Lo del amater usted no tiene perdon SE LA HA CARGADO PORQUE LE CUESTA DINERO Y DICE USTED QUE NO GENERA DINERO, pero es una institucion del barrio. El resto de equipos hay lo que hay, porque ustedes lo han sembrado. A usted SI le interesa el otro equipo que es Femenino, ese si y porque?, Claro este le dan subvenciones, y se carga el Amater. Sr. Presidente creo que lo tine bastante mal, sabe bien que incumple todo, se salta los estatutos aplica su articulo 14 por ley, toma riendas en bar social ( penoso y familiar).
Sus deudas del Club, hablare otro dia. Es triste que le corten el telefono. y usted tan tranquilo. Es triste todo. Como jugador usted provoca que chavales se vayan otros sitios, y es triste que unos vayan en autocar, y otros en coche, ya me dira usted de donde sacara el dinero para el Femenino cuando vayan ahora a Mallorca, quizas del dinero del futbol base.
Saludos de un jugador, que por su incompetencia tengo que ir a otro barrio a jugar a mi deporte favorito.

#2 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2005 - 10:41

Totalment d'acord amb tu, veig q no soc l'únic q està enrabiat.
Xò hauríem de fer algo...





P.D. Segur q ens coneixem jeje

#3 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2005 - 01:25

Totalment d'acord amb tu, veig q no soc l'únic q està enrabiat.
Xò hauríem de fer algo...





P.D. Segur q ens coneixem jeje


Segons el que em vas dir del president del pardinyes que es soci de fa poc , doncs lo millor seria fotrel al carrer , i portar un home que sapigui molt del Pardinyes.

#4 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2005 - 02:18

El problema està aquí; q no hi ha ningú q se'n vulgui fer càrrec. I per fotre'l fora s'hauria de fer una moció de censura (a l'estil de la plataforma Elefant Blau) i aconseguir els estatus del club.
No se, tot plegat és complicat.

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 septiembre 2005 - 12:05

Ostia! Com coneixeu tota akesta situacio??? Jo hem vaig iniciar al pardinyes desdels 8 anys i vaig estar fins a Cadet de 1er any (15 anys) dins del club on hem van tractar com si fosa un fill tan a mi com magerma q tambe va jugar de prebenjami fins Benjami A, ja q tots 2 ens hem vam anar al Lleida, pero tot i aixi ens seguien tractan com uns mes del club. Es un club q sempre el portare dincs, pero pena hem fa la situacio q hi ha ara.. amb un president mes q incompetent!!! es un tumor dins el barri! A jo hem va sortir l'oportunitat dentrar al club com a entrenador fara un parell d'any, i sent el meu club, doncs tot i saber els problemes q hi havia dins, hem feia molta ilusio poder tornar a entrar als vestidors on jo hem vaig formar.. pero la realitat era una altra de ben diferent... El president (si se li pot dir aixi) es un especulador de mena! jo al club no l'havia vist mai, i com es diu per aki sols portava un any com a soci o algo aixi.. no gaire mes! portava el club com si fos casa seva, kuan jugava el seu fill a lekip de prebenjamins semblaba q lentrenador fos ell, q no pas la persona q havia ficat dentrenador.. van fer fora els del bar a base de oprimirlos com per exemple negan q puguesin ficar cadires a la terrassa. Despres el bar el va agafar un vell tope de malcarat q sols feia q queixarse i criticar i q casualment tambe estava dins de la directiva. El coordinador del femeni va estar desaparegut durant 3 mesos pq l'havien fet fora com a entrenador.. i podria estar tot un dia escrivint anomalies d'akesta gent que a embrutat l'escut dun club q en el seu dia va ser un dels punters de Lleida, i ara es veu al borde de la desaparicio. Tot plegat lamentable. La gent q li toka el tema daprop li fot molt el q esta pasant.. pero ningu hi fot ma.. C.F.Pardinyes, S.O.S.

#6 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2009 - 11:10

Es un club q sempre el portare dins


Ilelleida si des d'algun lloc estàs llegint això :roll: , hauries de recapacitar i despenjar les botes per tornar a donar tardes de glòria al Municipal de Pardinyes.

#7 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2009 - 02:33

Goran deixa de fer propaganda del Barri ja!xDDDDD

#8 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2009 - 06:34

Goran deixa de fer propaganda del Barri ja!xDDDDD

Tu tambè vas donar tardes de gloria, no siguis modest 8) 8) 8)

#9 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2009 - 10:32

Goran deixa de fer propaganda del Barri ja!xDDDDD

Tu tambè vas donar tardes de gloria, no siguis modest 8) 8) 8)


Pero me hice mayor :lol: :lol: :lol:

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 11 junio 2009 - 03:04

Quina ressucitada de post tu :lol:

#11 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2009 - 04:28

Quina ressucitada de post tu :lol:

Igual que l'amateur, que ha passat de ser una banda a ser un equip 8)

#12 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 junio 2009 - 05:40

Es un club q sempre el portare dins


Ilelleida si des d'algun lloc estàs llegint això :roll: , hauries de recapacitar i despenjar les botes per tornar a donar tardes de glòria al Municipal de Pardinyes.

jajaja
Jo les botes les despenjaré, el que no n'estic segur es de que sigui al Pardinyes.... de moment, seguire entrenant amb vosaltres. :lol:
Com han dit.... ojito ressucitar un post del 2005!!!!!!!!

#13 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2009 - 08:54

Quina ressucitada de post tu :lol:

Igual que l'amateur, que ha passat de ser una banda a ser un equip 8)


Va joven.. que heu pasat de jugar contra "Los amigos de la Cantina Peruana" a 2ªRegional xD

#14 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2009 - 04:17

Quina ressucitada de post tu :lol:

Igual que l'amateur, que ha passat de ser una banda a ser un equip 8)


Va joven.. que heu pasat de jugar contra "Los amigos de la Cantina Peruana" a 2ªRegional xD

xDDDD

i encara sort! que l'any proxim debuten l'amistad i el Casablanca xDDDDD

#15 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2009 - 12:33

tendrien que fer com abans....entrenadors que fossin del barri i que portessin al barri dintre. Jo també vaig jugar al club i hi havia una afició impressionant....sempre recordaré al Cabezas cridant alló de.... Pardiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiñas!!!!! oe
Quins temps...

#16 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2009 - 02:23

tendrien que fer com abans....entrenadors que fossin del barri i que portessin al barri dintre. Jo també vaig jugar al club i hi havia una afició impressionant....sempre recordaré al Cabezas cridant alló de.... Pardiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiñas!!!!! oe
Quins temps...


òstia el Cabezas!!! Kint mite, crec q al final va marxar al Balàfia.

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 junio 2009 - 07:47

i tan! ara canta: "foooorçaaaaa balafia!"xD tot i que va estar un temps treballant als dos llocs... ere un show veure'l pel camp amb el seu opel corsa... xD ara s'ha modernitzat i porta un tractor mes vell que el corsa. tot un personatge! xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos