Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plus pujol 76 Barça 72


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 11:24

Aixo pinta ve, diumenge al migdia tots al barris nord fnal lliga catalana leb

#2 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 11:40

ke collons! disabte 24 tots al camp desports! lleida-xerez

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 11:41

Pos va a ser que no.

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 11:46

jolin no es tan incompatible e? jo vai als dos i no tin pas manies.... o es lenveja perque ells a pesar del descens ens guanyen am socis?

Quan hi hanhagut mals resultats mol dir i ara indiferencia

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 01:39

que collons! disabte 24 tots al camp desports! lleida-xerez


Pos va a ser que no.



:lol: :lol: :lol: :lol:

#6 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:09

jo anire a veure tb aqest diumenge al plus pu. nom capficare si ian mes aficionats al pluspu, mes estrets estarem ves.

#7 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:16

Doncs jo men alegro que qualsevol equip q porti lleida en el seu nom guanyi ja sigi de hokei handball futbol basquet volei o lo q sigi (tot i que nomes soc soci del futbol). També penso jo que tots els clubs de lleida ciutat podrien fer un pacte per portar Unio esportiva de lleida i en el cas de que portes esponsor al nom doncs plus pujol unio esportiva de lleida, unio esportiva lleida llista blava, Plus fresc unio esportiva lleida, etc etc. Mantenint cada club la seva estructura els seus esponsors i tot com fins ara sol que portesin un nom comu penso q la gent s'identificarie mes en tots els clubs.

#8 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:19

Doncs jo men alegro que qualsevol equip q porti lleida en el seu nom guanyi ja sigi de hokei handball futbol basquet volei o lo q sigi (tot i que nomes soc soci del futbol). També penso jo que tots els clubs de lleida ciutat podrien fer un pacte per portar Unio esportiva de lleida i en el cas de que portes esponsor al nom doncs plus pujol unio esportiva de lleida, unio esportiva lleida llista blava, Plus fresc unio esportiva lleida, etc etc. Mantenint cada club la seva estructura els seus esponsors i tot com fins ara sol que portesin un nom comu penso q la gent s'identificarie mes en tots els clubs.



Pero per fer aixo me semble es tindri que fer sol un gran club a Lleida tipo el del Barça i ara mateis ja molts clubs Unio esportiva, lleida basket.....

#9 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:30

Doncs jo men alegro que qualsevol equip q porti lleida en el seu nom guanyi ja sigi de hokei handball futbol basquet volei o lo q sigi (tot i que nomes soc soci del futbol). També penso jo que tots els clubs de lleida ciutat podrien fer un pacte per portar Unio esportiva de lleida i en el cas de que portes esponsor al nom doncs plus pujol unio esportiva de lleida, unio esportiva lleida llista blava, Plus fresc unio esportiva lleida, etc etc. Mantenint cada club la seva estructura els seus esponsors i tot com fins ara sol que portesin un nom comu penso q la gent s'identificarie mes en tots els clubs.



Pero per fer aixo me semble es tindri que fer sol un gran club a Lleida tipo el del Barça i ara mateis ja molts clubs Unio esportiva, lleida basket.....


Pero els clubs tindrien q perdre el seu nom per dirse unio esportiva pq al fi i al cap unio esportiva ja porte implicit la unio d'esports i no tindrie que ser unio esportiva lleida basquet o unio esportiva lleida volei sino simplement els clubs es dirien unio esportiva de lleida. I si tenen sponsor doncs el nom d'sponsor abans o despres, no se jo crec q s'acabarie akesta petita competitivitat q hi ha entre clubs i inclus fer algo com el que es va fer fa uns anys q et treies un carnet q podies accedir a tots els esports d'elit d lleida futbol basket hokei handbol i nose kins mes i ere mes barat q treures cada carnet per separat i tal apart tenie altres avantatges.

#10 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:48

Nomes dir que tot i el Plus Pujol 76-72 Winterthur FCB , el Barça li faltaven totes les estrelles Navarro que a fet 21 punts Basile 25 , Marconato 6 , Kakiouzis 11 , tot i aixo em wañat a un bon ekip , pq tot i que juga la pretemporada amb els teorics suplents no deixa de ser un bon equip.

#11 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:53

me semble q aqest any el plus pu tornara de cap a lacb, lequip qesta fen semble bastan bo i als ribals directes com el tenerife els vem guanyar sense problemes. nomes falta guanyar dema.

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 12:57

pero el thompson aquell el fucka el gasol trias grimau etc son de la primera plantilla i no valen excuses

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 01:13

Bueno... gran merit.. es com si naltres anesam celebran l'empat a 3 i el repas que els hi vam fotre al barça l'any pasat.. ves.. jugaven contra el Barça "J" ...ja hem direu. A jo que sels tragui la terra a aquests del basquet, per e$peculadors!! I lo de dir-se Unio Esportiva Lleida els diferents esports de la ciutat es inviable, ja que son clubs q no tenen q veure en res els uns dels altres i cadascu voldria imposar el seu nom..

#14 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 01:14

Jo respiro aire d' odi contra la gent ke va al Barris Nord! Ho sento pel club i tot pero per la gent ke hi ha a veure els partits al poliesportiu.....! Arg.... Rabia inconscient!

#15 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 01:36

piparata jo vaig a aquest ambient tambe..... te faig rabia jo?

Me fan gracia alguns perque quan es perd diuen que es fotin i quan guanya me la pela el basquet... noi a credibilitat

I ilerlleida una cosa es jugar contra barsab i barsac pero nosaltres jugavem contra el barsa am rodrigo fucka tompson etc

#16 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 01:50

piparata jo vaig a aquest ambient tambe..... te faig rabia jo?

Me fan gracia alguns perque quan es perd diuen que es fotin i quan guanya me la pela el basquet... noi a credibilitat

I ilerlleida una cosa es jugar contra barsab i barsac pero nosaltres jugavem contra el barsa am rodrigo fucka tompson etc


Jo soc dels que pensa que m'agrada vere allo que representi la ciutat de lleida a dalt de tot, aixi que m'agradaria que els plus pujol estigues a l'acb, però tampoc te flipos tucho, que el barça es va notar molt que només esta treballant físicament i de pilota no en toquen gaire, que s'els veia lents movent-la. Pensa que encara els queda molt per començar l'acb i ara mateix no es el barça que podria ser al novembre.

#17 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 02:27

piparata jo vaig a aquest ambient tambe..... te faig rabia jo?

Me fan gracia alguns perque quan es perd diuen que es fotin i quan guanya me la pela el basquet... noi a credibilitat

I ilerlleida una cosa es jugar contra barsab i barsac pero nosaltres jugavem contra el barsa am rodrigo fucka tompson etc


Thorthon i no Thompson :wink: :wink: :wink:

#18 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2005 - 03:15

Aquesta idea de fer com un pacte entre els tres, que fos com una mena d'unió ma encantat. Suposo que no s'arribarà a produir "mai", però aquí queda l'idea!

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 17 septiembre 2005 - 08:00

Espero i desitjo que no us el facin a la mateixa hora del Lleida-Xerez, sinò sí que sería una gran i greu putada, pels dos, tant pel bàsquet com pel futbol. Espero que tto s'arregli i sigui al 100%competible.

P.D:Jo també donc suport a tots els equips de l'esport que siguin que portin el nom de Lleida, tot iq ue tan sols m'agradi i siguii soci de l'equip de futbol del Lleida.
Els altres no m'agraden però molta sort us desitjo a tots els àmbits esportius lleidatans. :wink: :wink: :wink:

#20 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 17 septiembre 2005 - 08:28

Doncs a mi magrada k sigui a la mateixa hora pq es veu els bons seguidors!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos