Ir al contenido


Foto
- - - - -

kina rao ke tens pau!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 12:14

Carlos Sainz mereixia molt més aquest premi. Fernando Alonso ja tindrà temps de guanyar-lo, jo si soc ell no l'accepto i em quedo amb tot el jurat Urdangarín inclos.

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 12:52

redmon que te a veure que sigui estranger? aqui no i hauria daver aquest sentimen la de guanyar el millo no el mes nacionalista

#23 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 01:28

el premi era per a Arnal Llibert, per la seva extensa carrera esportiva plena de gols xd


jo em decantaria mes pel carlos sainz, l'angel nieto o el baba sule, que es una gran persona amb molt de cap i molt simpatic

#24 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 09:18

el shumi es estranger.


El princep d'asturies es a qualsevol esportista, tan nacional com extranger.

I per donar un princep d'asturies, haverli donat a Pedrosa que ja porta uns quans mundials a la seva butxaca :twisted:


Estic amb tu! ho van justificar dient que el alonso era un exemple per la joventut... Pedrosa, més jove i amb més mundials que l'alonso. I per cert, a mi me sembla que es millor persona el Pedrosa.

Suposo que com en tot, CORRUPCIÓ!

#25 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 12:06

Es detecta certa enveja del Pau Gasol, que pase Pau? que tothom s ha oblidat de tu¿? que volies ser el espanyol mes internacional i t han fotut el lloc? que aquest cobra mes que tu??
Dedicat al basquet xaval i deixar estar lo que no et toca.

Nosaltres no decidim qui guanya el premi, ho fa el jurat democraticament que per aixo en sap mes que nosaltres.

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 01:21

El tio aquest me dona molta rábia 1ª perqué és un espanyol. 2ª perqué va donar suport a la candidatura de Madrid 2012 i 3ª perqué és del R.Madrid.

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 01:23

El que esta clar es que li han donat perqué s'ha convertit en un símbol mediàtic i a fet sortir Espanya a publicacions d'arreu del món pel altres coses que no les que ens fa sortir el fatxenda de l'asnar.

#28 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 02:11

M'apunto a la peña Anti-Alonso.

Hi han molts més esportistes i que han aconsegiut algo.. ell encara no ha fet res!

#29 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 02:15

el shumi es estranger.


El princep d'asturies es a qualsevol esportista, tan nacional com extranger.

I per donar un princep d'asturies, haverli donat a Pedrosa que ja porta uns quans mundials a la seva butxaca :twisted:


Estic amb tu! ho van justificar dient que el alonso era un exemple per la joventut... Pedrosa, més jove i amb més mundials que l'alonso. I per cert, a mi me sembla que es millor persona el Pedrosa.

Suposo que com en tot, CORRUPCIÓ!


Me alegro k se lo hayan dado a Alonso!!!
Lo de Pedrosa pues tambien se lo merece pero no es mejor persona k Alonso, he tenido el placer de conocerlos a los 2 y te aseguro k el Pedrosa no le llega a la punta de los zapatos a Alonso (como persona)

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 02:22

No es qüestio de dir si ets antialonso o no (que a mi no magrada) es el fet que no sel mereixia, ara imaginat que es lesiona greumen i no guanya el mundial que passarà? sa de premiar els exits dun any i no de mig, si hagues guanyat el campionat anterior encara..... i sobre lo de millor persona... Si un quan guanya diu que es el millor i quan perd que es culpa dels seus mecanics algo falla

#31 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 03:04

Jn, ya he dicho que me parece, por que no conozco a ninguno de los dos.

De todas formas sigo pensando que veo mucho mas humilde y mejor persona a pedrosa.

#32 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 04:40

La questio del premi no es si es bona persona o mala persona, si es xulo o humil, simplement el premi es per LA TRAJECTORIA D'UN ESPORTISTA AL LLARG DELS ANYS

#33 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 06:02

Jo mateix volía que li haguessin dat al ANDRE AGASSI, això si que es un troç d'esportista, sí senyor. Llàstima que perdés la final del US OPEN davant de l'huiraca ROGER FEDERER, vaya un altre crack del tennis, pot fer història el FEDERER també, al igual que el NADAL espero, es clar, jejejejeje.

:lol: :lol: :lol: :lol: Sí, SHINJI01, al ARNAL li hauran donat el premi Principes de Asturias por batir el rècord de sequia d goles en un delantero, ahy, XINXI i també por fallar un penalti con un defensa como portero en Almería, jajajajajjaajja. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

JO HO TINC CLAR:AL AGASSI NO LI HAGUES DONAT, LI HAGUES DONAT AL ARNAL LLIBERT, JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJA. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#34 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 septiembre 2005 - 06:20

Pues como dice Asroc,es un premio a la trayectoria deportiva a lo largo de los años,pues muy bien,vuelvo a preguntar lo mismo,que ha ganado Alonso?
Si si,100 mundiales de karts,y la formula 6000 esa o como se diga,genial,pues entonces que se lo den a Sheila Herrero,que para el que no sepa es no se cuantas veces campeona del mundo de patinaje

#35 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 14 septiembre 2005 - 06:28

Per donar-li al Alonso tenien que haver-li donat abans a Michael Schumacher, 7 vegades Campeo del Mon.

ahi estamos asrok!!!!! SHUMI THE BEST!!!!

jo estic am roger0013, sel mereix la saltadora aquella de pertiga. es impresionant lo munt de vegades que ha batut el seu propi record! i fins i tot ha pasat dels 5 metres!! encara que al pedrosa tampoc li aniria malament. es tot un crack!

#36 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes

Escrito 15 septiembre 2005 - 01:46

Aquest premi se'l mereixia 1000 vegades més Pedrosa que Alonso.. Sino fos per la mala sort de Raikkonen, no hagues guanyat ni de conya.. En canvi Pedrosa es el putu amo, el més jove en gunyar 125, ara gunyara 2 vegades seguides i lu ems segur que en el futu guanyi moto GP. El premi hauria d'haver sigut x ell o x un altre, no x l'alonso aket, quina ràbia..

#37 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes

Escrito 15 septiembre 2005 - 01:52

el shumi es estranger.


El princep d'asturies es a qualsevol esportista, tan nacional com extranger.

I per donar un princep d'asturies, haverli donat a Pedrosa que ja porta uns quans mundials a la seva butxaca :twisted:


Estic amb tu! ho van justificar dient que el alonso era un exemple per la joventut... Pedrosa, més jove i amb més mundials que l'alonso. I per cert, a mi me sembla que es millor persona el Pedrosa.

Suposo que com en tot, CORRUPCIÓ!


Me alegro k se lo hayan dado a Alonso!!!
Lo de Pedrosa pues tambien se lo merece pero no es mejor persona k Alonso, he tenido el placer de conocerlos a los 2 y te aseguro k el Pedrosa no le llega a la punta de los zapatos a Alonso (como persona)




8O 8O 8O 8O 8O 8O




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos