Ir al contenido


Foto
- - - - -

Quiniela numero 2, encerts fins ara


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:01

Jo publico aquest foro, per explicar, que ahir, vaig publicar la meva quiniela amb un foro, i no es va publicar, no se perquè, peró com a nombre de missatge compta que he enviat un missatge mes, peró jo no el vec. Si algú sap el que ha pogut passar que m'ho expliqui sisplau.
Sols comentar que he fet aquesta quiniela, perquè la veia molt fàcil, i li vaig dir a ma mare que la faría per aixó, i es el primer cop que faig 8 de 8 a la quiniela, i a mes a mes a la segona jornada, primera que jugo jo, ja tinc 8 de 8 amb tres casselles, i tinc series opcions d'aspirar a premi.
Com us ha anat de moment a vosaltres?
Sols sir una cosa, donaros sort a tots i que os toqui el maxim possible, i espero que avui contra el Polideportivo Ejido, el Lleida guanyi, pel be de la emva quiniela, o be que empati, que no sería tant malament.
Quin creieu que será l'equip guanyador d'aquest parit?
I quin el resultat?
Creieu que tinc certes aspirances a que em toqui algo a la quiniela en aquesta jornada?
Espero que guanyi el Lleida, ja en portaré 9 de 9, 8 mes el Ple al 15.
Si algú em pot dir, les normes del ple al 15, que m'ho expliqui.
Conta com un numero normal i corrent?
O es la merda de fa dos anys, que si en fas nou i el ple al 15 no et toca res?
Si es així una merda.
Si conta normal de luxe.
I si conta normal com les altres caselles, peró aquí sols s'hi pot ficar un resultat per fer-ho mes dificíl de luxe igual, perquè el Ple al 15 l'he fet be.
Qui em pugui respondre amb aquestes preguntes, em será de gran ajut, i li agraire.
Respecte a les quinieles que es van publicar en un foro, sols dir que casib´r les tinc iguales que: huck_finn, i ofermarss, espero que ofermarss i huck_finn, les hagin anat a sellar, ja que en porten 7 de 8, i tenen sertes aspirances a guanyar algun premi,.
Adéu i espero que em repsongueu a les meves preguntes, i fins una altra, i FINS AVIAT!!!

#2 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:11

aquesta setmana els 10 no cobraran, els 11 1 euro com a molt i qui faci un 12 potser 4 o 5 eurets... TU MATEIX HO HAS DIT... Quiniela fàcil que encertarà mitja espanya... 6 partits de seleccions en que les "uniques" sorpreses han estat el 1 de BOSNIA i l'empat de ITALIA... El dos del CASTELLO i del LLEVANT casi cantat...

SI PENSAVES VEURE MOLTS CALERONS... HO SENTO COMPANY... Fa uns anys jo tb vaig acabar fent un 14 i nomes vaig cobrar 80.000 peles :x

SORT COMPANY :wink:

#3 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:18

el ple al 15 nomes conta si has encertat els altres 14 signes.
i jo tambe porto 7 de 8. i he fet 4 acerts de 6 al quinigol.

#4 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:20

be... casi has cobrat 7 eurets... EL QUE DEIA de la facilitat de les apostes d'aquesta setmana... al QUINIGOL anterior, per un 4 van paga mes de 600 euros

#5 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:45

Aixó que dieu que no cobrarem masa es veritat, i hus dono la raó, peró sols hus vull dir, que un dia vaig fer un 11 i me pensava que no cobraria mes de 6 Euros i en vaig cobrar 12, aixó de les Quinieles mai es sap.
Sobre els partits fàcils i dificisl.
Clavat que Portugal guanyaría a Luxemburgo: 3 a 0.
Clavat que França guanyaría a Islas Feros: 3 a 0.
No clavat que Bosnia Herzegovina guanyaría a Belgica: 1 a 0. Tot i jugar en el seu camp i amb la afició que deu haver, Belgica, podía empatar per lo menys, ja que es mes bona de talent de jugadors que Bosnia Herzegovina, i a la classificació del Mundial anava millor.
Clavat que Suecia guanyaría a Bulgaria: 3 a 0.
No clavat que Polonia guanyaría a Austria: 3 a 2. Jo crec que de potencial mes o menys estan les dos seleccions igual, peró que tant com anava la classificació del Mundial, i el resultat final, podíen acabar amb empat a 3.
No clavat que el Numancia guanyaría al Castelló, ja que si l'arbitre hagues estat mes encertat pel Castelló, haguessin pogut quedar empatats a 1, ja que el Numancia no va jugar tant be.
No clavat que el Llevant guanyaría al Racing de Ferrol per: 2 a 1, ja que el Ferrol, que jugava al seu camp, en els ultims minuts, podía haver empatat.
En el Ple al 15,NO CLAVAT, contant que Italia era primera de grup, i Escocia em sembla que terçera, peró que jugaven al camp de Escocia, amb l'afició podía haver guanyat Escocia, peró guanyar Italia, com molts foreros, d'aquest web heu ficat en un lloc web, no ho creia jo, jo firmava un empat.
En aquests primers partits 4 possibles cagades:
Bosnia Hercegovina-Bèlgica.
Polonia-Áustria.
Castelló-Numancia.
Racing de Ferrol-Llevant.
Escocia-Itàlia.
Així donc, els premsi en aquesta jornada, igual seran un pelet mes baixos que la setmana passada, o be un pelet mes alts, o iguals, peró tant baixo com digueu, jo no ho crec.
Els premis crec que es repartiran així:
Ple al 15: 180.000 Euros.
14.-120.000 Euros.
13.-12.000 Euros.
12.-100 Euros.
11.-30 Euros.
10.- 5 Euros.
Que creieu vosaltres?
Espero que respongueu el mes aviat possible, hi espero que tinguem sort tots en les quiniels, tots els d'aquesta web, i en especial jo(8de 8), Huck_finn(7de8) i Ofermarss(7 de 8).Adéu i sort en les quinieles i en el partit ejido-Lleida.
Adéu

#6 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2005 - 04:53

crec que es repartiran així:
Ple al 15: 180.000 Euros.
14.-120.000 Euros.
13.-12.000 Euros.
12.-100 Euros.
11.-30 Euros.
10.- 5 Euros.


ELS 10 no cobraran... i els 12 potser cobraran els 5 euros que tu dius que cobraran els 10... JA EN PARLAREM A LA NIT...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos