Ir al contenido


Foto
- - - - -

Atemptat Londres


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#21 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 05:56

Estem en les mateixes. Els països okupats kina kulpa en tenen k els k governen Espanya, Anglaterra i eeuu siguin un fills de put@?

La diferència k els anglosaxons han votat akests ineptes, els okupats no.

#22 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:13

Posted Image

#23 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:14

Posted Image

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:23

BILLY THE KID no diguis tantes animalades, és que lo teu es de circ, nano. No tens ni puta idea de política, lo teu fas política guarra. Bah, passo de les teves gilipollades...........no vals la pena :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8)

Màxima solidaritat amb la gent de Londres i amb Anglatera, en general, són uns atemptats terroristes d'extrema gravetat i han anat a atemptat al cor de Londres on es mou més gent, i d'aquesta gent que molts eren currantes, etc.........QUINA MERDA, PUTA AL-QAEDA DE MERDA!!!!!
De la meva part, lamentar profundament aquestrs atemptats i esperart i desitjar que no es repeteixin ami més a cap ciutat del món.
Merda de terroristes, sou la merda humana d'aquest món, jo donc soport als pol´´itics que lluiten desesperadament contra el terrorisme, i ho sabem perfectament que es el terrorisme perquè el vivim molt sovint aquí a Espanya, per culpa del de la ETA.
Per tant, NO AL TERRORISME SI A LA VIDA I A LA LLIBERTAT!!!!!!!!!!!!!!
PUITA AL-QAEDA, PUTA ETA I PUTA EL TERRORISME EN SÍ!!!!!!!!!

#25 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:46

BILLY THE KID no diguis tantes animalades, és que lo teu es de circ, nano. No tens ni p*** idea de política, lo teu fas política guarra. Bah, passo de les teves gilipollades...........no vals la pena :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8)

Màxima solidaritat amb la gent de Londres i amb Anglatera, en general, són uns atemptats terroristes d'extrema gravetat i han anat a atemptat al cor de Londres on es mou més gent, i d'aquesta gent que molts eren currantes, etc.........QUINA MERDA, p*** AL-QAEDA DE MERDA!!!!!
De la meva part, lamentar profundament aquestrs atemptats i esperart i desitjar que no es repeteixin ami més a cap ciutat del món.
Merda de terroristes, sou la merda humana d'aquest món, jo donc soport als pol´´itics que lluiten desesperadament contra el terrorisme, i ho sabem perfectament que es el terrorisme perquè el vivim molt sovint aquí a Espanya, per culpa del de la ETA.
Per tant, NO AL TERRORISME SI A LA VIDA I A LA LLIBERTAT!!!!!!!!!!!!!!
PUITA AL-QAEDA, p*** ETA I p*** EL TERRORISME EN SÍ!!!!!!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Pilla un llibre en la teva put@ vida i entera't de kom funciona el món. Tens la ment podrida de tan k te l'has deixat manipular. Tu ves escoltant COPES i tragant tot el k et diuen sense preguntar-te els pks, k akabaràs majo.

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:58

Primer llegeixo molt els diaris, segon miro molt les notícies, tercer sóc una persona culta, quart he estat en el món de la política i tinc experiència i cinquè no em deixo manipular ni per Déu, nano em coneixes tan poc, manipular, parla aquest..........No diríes el mateix si em tinguessis al davant, t'ho ben asseguro nano. 8) 8) 8) 8)

Ah, i per últim les notícies de la COPE són les més series de tota la geografía nacional, potser et pugui donar al raó en tan sols una costa, una sol, que hi ahn certs periodistes que a vegades se'ls enva l'olla i sí, puiguin ser una mica.......diguem-ne, més de dretes de lo normal.
Però mira, com la dita que diu que de todo hay en viña del Señor, no????

Si t'he faltat al respecte, ho sento, es que m'has escalfat amb el que has dit, has de tenir una mica més de cura amb el que dius, si us plau. al cap i a la fi, som del Lleida, encara que no pensis com jo volgués, tampoc t'ho demano, oi? Doncs et demano que també em respectis a mi també, gràcies :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

#27 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 08:10

Primer llegeixo molt els diaris, segon miro molt les notícies, tercer sóc una persona culta, quart he estat en el món de la política i tinc experiència i cinquè no em deixo manipular ni per Déu, nano em coneixes tan poc, manipular, parla aquest..........No diríes el mateix si em tinguessis al davant, t'ho ben asseguro nano. 8) 8) 8) 8)

Ah, i per últim les notícies de la COPE són les més series de tota la geografía nacional, potser et pugui donar al raó en tan sols una costa, una sol, que hi ahn certs periodistes que a vegades se'ls enva l'olla i sí, puiguin ser una mica.......diguem-ne, més de dretes de lo normal.
Però mira, com la dita que diu que de todo hay en viña del Señor, no????
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


Tu has estat involucrat en política? Què passa, erets el delegat de la classe a 5è de primària? Ai Jimmy, Jimmy... Ets el Jimmy Jump de la política, vas saltar de 5è de primària al buit!!

Sí, la COPE és molt sèria, no riuen mai si a això et refereixes... Clar que és el referent informatiu de tot un país i part de l'estranger, quin honor, eh... (Pels pajaritos, clar...)

Ei, tio no t'ho prenguis mal lo que t'he escrit, però es que igual ets tu qui de vegades fa riure...

#28 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 09:33

Un peto a tots els familiars i amics de les victimes

#29 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 09:38

quart he estat en el món de la política i tinc experiència

i per últim les notícies de la COPE són les més series

certs periodistes que a vegades se'ls enva l'olla i sí, puiguin ser una mica.......diguem-ne, més de dretes de lo normal

Si t'he faltat al respecte, ho sento


Has d'insultar a tothom per parlar. Si dius que has viscut la politica i vas insultant a qui passa pel davant perque no opina el mateix que tu...
NO A LA GUERRA I SOLIDARITAT AMB ELS LONDINENCS

#30 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 4 topics

Escrito 08 julio 2005 - 12:02

Els Al - qaeda o com coi es diguin son una colla de fills de la gran p uta , en comenso a estar fart dakesta gent , una veritable mala noticia per comensar uns jocs olimpics .

#31 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2005 - 12:04

Els Al - qaeda o com coi es diguin son una colla de fills de la gran p uta , en comenso a estar fart dakesta gent , una veritable mala noticia per comensar uns jocs olimpics .


Tan facil que es evitar tot això!
Cada un que entra, apunyalada al mig del cap!!!
S'han d'extingir tots!

#32 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2005 - 12:23

Els Al - qaeda o com coi es diguin son una colla de fills de la gran p uta , en comenso a estar fart dakesta gent , una veritable mala noticia per comensar uns jocs olimpics .


Tan facil que es evitar tot això!
Cada un que entra, apunyalada al mig del cap!!!
S'han d'extingir tots!

jajaja, ke satanik!!!!!! :lol: :lol: :lol:

pero los daqui a espanya si que es facil extingirlos, o la majoria. si fiquesin un furgo a la porta de loficina dextrangeria i anesim demanant los papers, sacavaria la fila rapid... 8) 8)

#33 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2005 - 12:49

Aquests fills d la gran p.uta, no es mereixen ni ser fills de una puta.
Sol fan mal ala seva propia religió i a la societat musulama i també per descomptat a la gent humil que no te res a veure amb politica ni merdes d'aquestes, fent aixó son la escoria del planeta, puta Alqaeda o com se diguin aquesta colla de imbecils... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Tot el meu carinyo als Londinencs afectats per aquesta masacre.

#34 Demi

Demi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 141 mensajes

Escrito 08 julio 2005 - 01:20

Un peto a tots els familiars i amics de les victimes


Una altre de la part femenina de la web....

Ja son mes de 2500 victimes en 3 macro-atemptats, això es un drama!

#35 Lleida_Orient

Lleida_Orient

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes

Escrito 08 julio 2005 - 03:11

Gracias por vuestros mensajes. Tengo suerte que están bien todos mis amigos y familiares - fue una bomba en el autobús que venía de mi barrio y que utilizo a veces para ir al centro.

Billy the Kid - cuídate con las palabras, tío. Yo tampoco tengo ninguna duda que lo de Irak ha sido un motivo de los atentados, pero hay que tener en la cuenta que la mayoría de los ingleses (incluso yo) no queríamos esa puta guerra. En las elecciones generales se presentaron dos partidos pro-guerra, de hecho los conservadores son aún más pro-EEUU y pro-guerra que Blair (yo voté a una pequeña coalicion anti-guerrista de izquierdistas y muselmanes moderados que solo se presentó en algunas partes del pais). Es un sistema de mierda pero los que se morieron ayer no tenían la culpa de los muertos de Irak.

Si entendeis algo de la idioma inglesa, eso puede ser interesante: http://www.lnreview....news/005167.php

Cuídaos compañeros.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos