Ir al contenido


Foto
- - - - -

nou subforum de motor


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
51 respuestas en este tema

Encuesta: Estarieu dacord a fer un nou subforum relacionat am el motor? (53 member(s) have cast votes)

Estarieu dacord a fer un nou subforum relacionat am el motor?

  1. si (17 votos [68.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 68.00%

  2. no (8 votos [32.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 32.00%

Votar Invitados no pueden votar

#41 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 04:19

si pixtic, jo tambe e sentit dirli a molta gent k alonso es un borde i un prepotent, de schumacher ho desconec

#42 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 04:28

Aixo es veritat, pq l'alonso quan fan allo de l'entrevista amb l'ultim instant abans que comenci el gran premi parla amb Tele5 la mar de simpatic, i quan arriva tv3 a preguntarli fica una cara de capullo i contesta el mes rapid que pot.... pero weno l'important es que condueix be com el kaiser, i l'educacio en tenen poca sobretot quan son els liders del mundial...

#43 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 04:35

Que Schumacher sigui un xulo, es pot entendre pq ha guanyat 7 mundials; pero Alonso? Que ha guanyat????

Espero que Kimi Raikkonen li faci baixar els fums a final de temporada :evil: :evil:

Posted Image

#44 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 05:26

Lunic bo dasturies es el melendi (superconcert dissabte passat), lalonso es un xulo acabat que no me cau be pero igualmen tan me fot perque la formula 1 no magrada i com que es una cosa que no te res a veure ni am futbol ni amb esport lleidatà segueixo defensan el que aixo sigui "altres temes"

#45 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 05:55

Lunic bo dasturies es el melendi (superconcert dissabte passat), lalonso es un xulo acabat que no me cau be pero igualmen tan me fot perque la formula 1 no magrada i com que es una cosa que no te res a veure ni am futbol ni amb esport lleidatà segueixo defensan el que aixo sigui "altres temes"


la veritat tucho es q mas convençut amb aixo de posar ho a altres temes

#46 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 05:56

pixtic tu mateix semble q hem donis la rao perq a mes de de defensa e lhumacker critiques lalonso

#47 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2005 - 06:17

Pero que dieu pero que dieu?????????????

PIXTIC per mi el Scghumacher també es un tio superprofessional i un tio que està disposat les 24 hores a treallar per l'escudería que el paga i el cuida.

Com cullons podeu dir això d'un tio que a part de guanyar 7 campionats del món sempre i dic SEMPRE 'ha portat bé amb la premsa almenys amb l'espanyola. A Tele5 van dir que sempre atenía elegantment i educadament les enrevistes que de vegades li fa el Lobato i a TV3 sempre que li han fet entrevistes sempre ha correspòs, i aizxò no m'ho podeu negar perquè sempre em miro el motor a fons i les prèvies dels Grans premis de Tele5, o sigui que estic informat d'aquest tema gairebé al 100%.

Sabeu de qui es la culpa???Del fill de puta del FRANCESC ROSÉS que es la cosa més anti-Schumacher que he vist mai, és un asquerós i sempre la caga com el Sebastià Roca qwue de formula 1 per mi no en téni idea, l'única persona que es un crack i té tota la credibilitat en aquest mundillo és el Doctor Vicenç Aguilera, AQUEST SÍ QUE ES UN CRACK de debò i no el puto Rosés.
Segons sé es veu que el Merlos i el Rosés no es portaven gaire bé, no se res més però trobo indignannt que fotessin fora al Merlos, que per mi era un tio de fiar i que sabia explicar-se de conya i donar les dades amb tota corrccció.
PIXTIC, no veus com la caguen a TV cada dos per tres, dient que ws un pilot i després rectifiquen i diuen que es l'altre, amb l'Alonso moltes vegades el confonen amb el Fisichella i els Red Bull no en dónen una de dreta, confonent el Coulthard amb el Klien, és brutal tio!

PIXTIC jo per això sempre segueixo el Gran Premi per Tele5, és més fiabilitat i les prèvies són més wapes que la merda que fot TV3, no creus tio?????

#48 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:30

estic dacord am molts aspectes am tu jimmy, sobretot am que els dos de tv3 la caguen molt sovint, que collons diu el roses: "he vist mes de 300 gp...". i a mi que, jo no ne vist cap i ni se mes que tu!!! i laltre... si no sa mogut mai del plato!! en canvi el vicenç aguilera... bua! quin paio! es un crack, tot el que diu es cert, i dona unes dades molt curioses.

jo normalment ho miro per tv3. es que magrada escoltaru am catala... :roll: . ja se que els reportatges de la 5 son mes curiosos i currats, pero lidioma es lidioma...

en canvi am lo que dius de lalonso... pues ja es nota que no mires tv3, hi va haver un futimer de carreres que no els hi dirigia paraula... ara com que les coses li van be pos... au! ara se fa el simpatic.

#49 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:58

jo normalment ho miro per tv3. es que magrada escoltaru am catala... :roll: . ja se que els reportatges de la 5 son mes curiosos i currats, pero lidioma es lidioma...


Jo desde que Josep Lluis Merlos el van fotre fora de Tv3, en el tema de F1, me passat a Tele 5

#50 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 julio 2005 - 07:10

Jo també ASROC perquè els comentaris són més apassionants i apart, per mi el Merlos ho feia de puta mare, era molt bon proifessional i hi entenia que te cagas de tot el món del motor.
No com l'imbecil del Rosés que es la cosa més inútil que he vist mai com a periodista, perquè cada dos per tres la caga, i no una mica sinò molt, com el Roca, que tampoc en té ni idea tan sols el Doctor Vicenç Aguilera, aquest sí que es un crack de debò val la pena d'unes retransmissions de TV3 que fan veritablement pena, és lo que hi ha, no hi ha qualitat informativa, cosa que a Tele5 sí que hi ha.

#51 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 07 julio 2005 - 08:47

ara recordava una altra cagada del roses...
aquest ultim gp, el de frança, un pilot avia entrat a boxes i estaven discutint sobre davant de quins pilots sortiria davant i tal. justet quan va sortir van ficar la clasificacio nova al davall. es van estar 2 voltes discutint la clasificacio, sobretot el roses i va i sequivoquen...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
quin partiment, em vaig estar un bon rato rient...

#52 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 julio 2005 - 08:52

JajajajjajajajajajajajjajaPIXTIC ja m'ho puc imaginar ja!!!!!!!!

Joi al Rosés el sé imitar la seva veu, aquella merda de veu que té que diu:
"Atencióoooooooo problemes, atencióooooo els Ferraris ténen problemes, Schumacher s'ha sortit", jajajajjaja

A més al Schumacher no li diu Michael, sinò li diu Mijael, jajajajaja, que burro és el pobre Rosés.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos