Ir al contenido


Foto
- - - - -

R.Madrid B a 2 A!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#21 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 12:00

Que se'n vagi a la p*** merda el puto Real Madrid de merda!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

L'any que ve canya contra ells al Camp d'eSports, mereixen el mateix tracte i el mateix respecte que el Fàstic o el Terrassa, ui, que ja no me'n recordava que aquests ja són de Segona b, jajajajajajaja 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:

p*** Real Madrid, p*** real Madrid, puuuuuuuta Real Madrid!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

REAL MADRID=NÀSTIC DE FÀSTIC, jajajajajjaa 8) :lol: :lol: 8)

Del que sí me'n alegro és del hèrcules d'Alacant, un equip històric ue no fa res a Segona b, a aquest sí, Felicitats Herculinos :wink: :wink:

L'any que ve a Segona A, tan sols el lleida com a representant català, que cullons fora nàstic, a Segona B, que cony!!!!!!! 8) 8) 8)

Doncs jo m en alegro, tindrem un partidas, ademes dona morbo jugar contra el filial del Madrid, men alegro que estiguin a 2A.

Jimmy un consell, no insultis que demostres el que ets.

#22 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 12:51

Enhorabona al Madrid q és un dels pocs ekips grans q d tant en quant ens cedeixen algun jugador i no com altres q van de catalans i després donen l'eskena als ekips catalans com el Lleida o decideixen no cedir jugadors a la selecció catalana. Sabeu d ki stic parlant no... ??? :evil: :evil: :evil:


tik amb tu


i jo també



Idem.


a veure quan venen els superEXgalàctics al camp d'esports per a que poguem fer taquilla...

com us pot agradar que hi hagin filials a 2a A i privar-ne a d'altres ciutats que voldrien tenir un equip més amunt, com moltes de 2a B, com el mateix Oviedo????

#23 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 12:55

Puto Madrid, puto Barça, i lluita kontra Espanya!

Viska el Lleida, viska la terra

#24 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 12:57

com us pot agradar que hi hagin filials a 2a A i privar-ne a d'altres ciutats que voldrien tenir un equip més amunt, com moltes de 2a B, com el mateix Oviedo????


Ben dit Ofermars.
Els filials k juguin una lliga a part!!! :evil: :evil:

#25 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 01:00

jo no estik dacord amb els filials, pero si amb lo de k el madrid ens an cedit jugadors mentre k altres no....

#26 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 01:07

jo no estik dacord amb els filials, pero si amb lo de k el madrid ens an cedit jugadors mentre k altres no....


Jo estic agrait amb el madrid, no amb el barça.
D'acord amb JN

#27 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 07:12

jo no estik dacord amb els filials, pero si amb lo de k el madrid ens an cedit jugadors mentre k altres no....


Jo estic agrait amb el madrid, no amb el barça.
D'acord amb JN


es això el que volia dir jo també

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 09:25

idem de idem :lol:

#29 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 10:24

Enhorabona al Madrid q és un dels pocs ekips grans q d tant en quant ens cedeixen algun jugador i no com altres q van de catalans i després donen l'eskena als ekips catalans com el Lleida o decideixen no cedir jugadors a la selecció catalana. Sabeu d ki stic parlant no... ??? :evil: :evil: :evil:


tik amb tu


i jo també



Idem.


ben dit

#30 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 4 topics

Escrito 27 junio 2005 - 12:22

Que se'n vagi a la p*** merda el puto Real Madrid de merda!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

L'any que ve canya contra ells al Camp d'eSports, mereixen el mateix tracte i el mateix respecte que el Fàstic o el Terrassa, ui, que ja no me'n recordava que aquests ja són de Segona b, jajajajajajaja 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:

p*** Real Madrid, p*** real Madrid, puuuuuuuta Real Madrid!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

REAL MADRID=NÀSTIC DE FÀSTIC, jajajajajjaa 8) :lol: :lol: 8)

Del que sí me'n alegro és del hèrcules d'Alacant, un equip històric ue no fa res a Segona b, a aquest sí, Felicitats Herculinos :wink: :wink:

L'any que ve a Segona A, tan sols el lleida com a representant català, que cullons fora nàstic, a Segona B, que cony!!!!!!! 8) 8) 8)


Jimmy un consell, no insultis que demostres el que ets.


Ara t'escolto!!!

#31 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2005 - 10:52

Que se'n vagi a la p*** merda el puto Real Madrid de merda!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

L'any que ve canya contra ells al Camp d'eSports, mereixen el mateix tracte i el mateix respecte que el Fàstic o el Terrassa, ui, que ja no me'n recordava que aquests ja són de Segona b, jajajajajajaja 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:




només dirte que fa uns anys quan guti estaba encara al B ens van apallissar per 0-4 crec...ves callant..que ames tal com diu el juanma encara no podem cantar victoria..tenim un partit molt i molt dificil penedent per guanyar

sino vai errat va ser per 0-3...

#32 camil

camil

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 07:07

Ja en tenim un a primera de madrid. :cry:
Els filials com a molt tindrien que estar a segona b. :P

#33 dbosch

dbosch

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 julio 2005 - 07:35

MADRID FILL DE PUTA

#34 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 julio 2005 - 08:42

com us pot agradar que hi hagin filials a 2a A i privar-ne a d'altres ciutats que voldrien tenir un equip més amunt, com moltes de 2a B, com el mateix Oviedo????


Ben dit Ofermars.
Els filials k juguin una lliga a part!!! :evil: :evil:


S'ho han guanyat a pols, no se perquè dieu això.

#35 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 08:43

Ja en tenim un a primera de madrid. :cry:
Els filials com a molt tindrien que estar a segona b. :P


Segur que si fos el Barça B el que hagues pujat estarieu més que contents. Dieu això perquè és el Madrid, sou el que no hi ha.

#36 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 06:49

Evidentmanet, ILERNSENSE, el Barça B a segona a l'any que ve, que cullons, i el Madrid B l'any que ve a Tercera i que s'hi podrís allà, això això que s'embrutés al samarreta que la é massa blanqueta, jajajajajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol:
Puta el R.Madrizzzzzz :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)
VISCA EL BARÇA I VISCA EL LLEIDA SEMPRE JUNTS!!!!!!!!!!! :D :D :D

#37 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 07:35

Me alegro que haya subido pq podre ver al Lleida en Madrid,por otra parte me sabe mal,pq nos ceden jugadores,y creo que las relaciones son buenas.
Yo soy del Lleida y luego del Madrid,y me parece una vergüenza que se le critique tanto,y se apoye al Barça cuando estos no hacen mas que poner trabas a la hora de ceder jugadores

#38 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes

Escrito 03 julio 2005 - 08:16

segur k l´any k ve el madrid b sera un rival molt dificil per la calitat dels seus jugados

#39 Fede

Fede

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes

Escrito 03 julio 2005 - 08:25

si va sé impresionan 50000 persones al puto bernabeu a veure si l'any vinen els i fotem una bona golejada


visca lleida !! no tens de baixa a 2b !!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos