Ir al contenido


Foto
- - - - -

Clasificacio kiniela proxima temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#21 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 junio 2005 - 12:00

Idea: ni primera ni segona ni segona B. Tots junts

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 12:03

Jo proposo que si un marxa feru de 19 equips i ja esta i despres que baixin 2 i pugin 3 i no cal complicarse tant

#23 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 junio 2005 - 12:04

Es que trobo una tonteria que hi hagi divisions ja que si n'hi ha significa que els de la primera tenen més nivell i fent quinieles no hi ha més o menys dificultat, tots tenim les mateixes condicions; es a dir que si jo soc a segona i al final de temporada faig més encerts que el primer de primera divisió, el més just és que jo sigui el guanyador de les quinieles de la web i no que pugi a primera quan en realitat els he guanyat a tots els de primera.

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 02:29

tio novaes! posa-ho en word plz! n jo ni per lo qu evec algu n forero mé tnim el excel, ja saps :p mplicat!!! jejejjeje au

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 01:27

Molt currat JN! :P :P :P :P

Mob a veure si o veus desde aqui:

http://perso.wanadoo...tblau/quini.rar

#26 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2005 - 06:57

No meu deixa obrir Asroc!

#27 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 09:56

Es que trobo una tonteria que hi hagi divisions ja que si n'hi ha significa que els de la primera tenen més nivell i fent quinieles no hi ha més o menys dificultat, tots tenim les mateixes condicions; es a dir que si jo soc a segona i al final de temporada faig més encerts que el primer de primera divisió, el més just és que jo sigui el guanyador de les quinieles de la web i no que pugi a primera quan en realitat els he guanyat a tots els de primera.



IDEM

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 10:14

tioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo q jo no tinc el pograma amb el q se veu la classificació, ja ho podries fer en word 8) 8) 8)

#29 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 10:37

Jo tampoc l puc obrir

#30 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 9 topics

Escrito 28 junio 2005 - 10:38

eske pasar eso a word :S:S:S:S:S:S fare una cosa, avere si puk

#31 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 10:44

MOB, mira aixi, aveure si pots vere, es la clasificacio de primera, la de segona i segona b son iguals pero no hi ha gent encara:

http://perso.wanadoo...jose/clasi1.jpg

#32 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 28 junio 2005 - 01:49

No facis res home!!! amb tots els respectes això que has fet no té ni cap ni peus. Tothom té dret a participar-hi i això de les divisions...que vols que et digui, no em sembla bé, no em sembla just. En l'anterior post meu explico els motius.

#33 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 02:28

aveure, aixo no e sigut jo sol k u a fet, la ide va vindre fa temps i a tothom li va agradar aixi k ara no es cambiara, jo no dik ki te dret a participar ni res, si no ki participi doncs k u faci be i punt, k tingui continuitat, res mes, lo de les divisions trankil k no et donaran res per guanyar o pujar o baixar, nomes es per ferlo mes divertit i no es cambiara

#34 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 junio 2005 - 02:44

Jo el que faria és partir de tots els usuaris i donar un marge de 5 jornades, qui en les 5 primeres jornades no hagi participat almenys en 4 (que es vegi una continuitat) se'l borra i et quedes amb els que hi participen però tots per igual, ni divisions ni res d'això. El que no entenc és quina diversió té que hi hagi divisions si dius que el fet d'estar en una o altra no té rellevancia? és una contradicció no?

#35 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 9 topics

Escrito 28 junio 2005 - 04:24

no te relevancia per la gent com tu k esta neguitos amb el tema de les divisions, pero te lo seu k hi hagin 3 divisions amb 20 participants i no una amb 70 o 80, i lo k dius de les 5 jornades no es factible perque la gent potser esta de vacances

#36 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2005 - 04:29

JN penso que has fet molt bona feina i està bé com està. No emboliquem més la troca.

#37 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 06:31

no te relevancia per la gent com tu k esta neguitos amb el tema de les divisions, pero te lo seu k hi hagin 3 divisions amb 20 participants i no una amb 70 o 80, i lo k dius de les 5 jornades no es factible perque la gent potser esta de vacances


Qui diu 5 diu 10.

Que no veieu que a les quinieles no hi ha nivells? que no es poden fer divisions. Com a molt fer grups perquè hi ha molta gent i per a controlar-ho millor però divisions em sembla una rucada.

#38 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 06:38

JN, com molt bé ha dit Ilerdense, trobo una tonteria aquesta exclusió que fas de molta gent de la web, pq no deixa de ser excluïr a algú el fet de no deixar-lo participar en la primera "categoria".
Entre d'altres coses no té ni cap ni peus, pq com molt bé t'han dit un de segona pot fer-ho mil vegades millor que el campió de "primera" però no guanyarà pel simple fet de q l'any passat no va volguer fer la quiniela o simplement encara no estava registrat a la web.
A mi el joc no em va ni em ve, xò penso q si es fa q es faci bé, i q poguem participar-hi tots. De totes maneres tampoc recordo a principi d'any passat, quan es va començar a fer, q es fiqués aquesta regla de "categories".

P.D. Ja que treus el tema de les quinieles, recordo q aquest any em vas excluïr sense motiu. No la feia tant com vosaltres, però hi jugava regularment, i recordo q no vaig estar 3 jornades sense fer-la, el q passa q et vas confondre, pq va ser aquella època q es van borrar post de la web i em vas desqualificar.

#39 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 08:29

si ets gaire estricte amb la participació continuada no ompliràs ni la primera... és un consell

#40 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 28 junio 2005 - 11:12

MOB, mira aixi, aveure si pots vere, es la clasificacio de primera, la de segona i segona b son iguals pero no hi ha gent encara:

http://perso.wanadoo...jose/clasi1.jpg


Si , si tio! de puta mare, ara o he vist. Al word del asroc tb, merci a tots dos!!!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos