Ir al contenido


Foto
- - - - -

Heu vist Antena 3 ???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 12:08

Ja u vaig dir jo abans del dia del celta b
Lultim partit a casa de lany passat lleida celtab per pujar a segona
Enguany lleida celta ultim partit a casa per pujar a primera

Vaig intuiu abans de pujar i tot

#22 alal

alal

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 03:12

Si el Lleida guanya al Celta i no puja, millor que ens apreparem perquè desde Vigo ens diràn de tot.
Treieu els pàraigues senyors......... :lol: :lol: :lol: :lol:

SEMPRE I PER SOBRE DE TOT, I LOVE U.E.LLEIDA!!!!!! :P :P :P :P


Si el celta no puja, ell últim que tindrà la culpa serà el Lleida que l'única cosa que hauria fet seria haver guanyat el seu partit en el camp de joc

#23 alal

alal

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 03:20

Home, de castigada no gaire. Ja els van salvar un any del descens per temes econòmics, junt amb el Sevilla. A que no es van queixar quan va passar això? Pos si hi ha una persona tan inútil com par cagar-la d'aquesta manera alineant a un tio que ja no pot jugar més pos que apexuguint, que per algo hi ha un reglament.


A meu el tema de la lliga de 22 m'avorreix bastant perquè tots els anys no ho recorden. Allò va ser una gran cagada per culpa en gran mesura del canvi de directiva. La nova directiva acabava de prendre possessió del càrrec i es van veure de cop amb el problema. De totes maneres el celta va pagar el que havia de pagar i l'error va anar de la federació per la seva precipitació, moltes empreses es retarden en els seus pagaments i no per això són condemnades a la desaparició

En el tema de l'alineació indeguda, sense entrar a valorar la repugnància que em produeix el fet de voler guanyar en els despatxos el que no s'aconsegueix en el camp, em sembla terriblement injust que al celta se li hagin llevat els 3 punts i no 1 com en els últims casos similars per alineacions indegudes

#24 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 05:18

Almenos habra aliciente para ir el sabado a ver el partido. Los Celtarras que paguen su entrada, que coman por aqui, que beban por aqui y que pierdan por aqui. VISCA EL EIBAR ¡¡¡

#25 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 15 junio 2005 - 02:26

Almenos habra aliciente para ir el sabado a ver el partido. Los Celtarras que paguen su entrada, que coman por aqui, que beban por aqui y que pierdan por aqui. VISCA EL EIBAR ¡¡¡


jejejejjejjejeje, pero com saps encara que perdin també poden pujar...
o no??

#26 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 05:02



Home, de castigada no gaire. Ja els van salvar un any del descens per temes econòmics, junt amb el Sevilla. A que no es van queixar quan va passar això? Pos si hi ha una persona tan inútil com par cagar-la d'aquesta manera alineant a un tio que ja no pot jugar més pos que apexuguint, que per algo hi ha un reglament.


A meu el tema de la lliga de 22 m'avorreix bastant perquè tots els anys no ho recorden. Allò va ser una gran cagada per culpa en gran mesura del canvi de directiva. La nova directiva acabava de prendre possessió del càrrec i es van veure de cop amb el problema. De totes maneres el celta va pagar el que havia de pagar i l'error va anar de la federació per la seva precipitació, moltes empreses es retarden en els seus pagaments i no per això són condemnades a la desaparició

En el tema de l'alineació indeguda, sense entrar a valorar la repugnància que em produeix el fet de voler guanyar en els despatxos el que no s'aconsegueix en el camp, em sembla terriblement injust que al celta se li hagin llevat els 3 punts i no 1 com en els últims casos similars per alineacions indegudes


Si no et dic que no, però si hi ha un reglament es per cumplir-lo, la culpa la té el tontet que va alinear a a quest xaval. De totes maneres si no hi haguèssin aquestes regles estúpides s'estalviarien molts problemes. Però lo que no poden fer és no treure-us els tres punts, si hagi ho diu la llei a apexugar.

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2005 - 06:38

HOME, EL QUE ESTÀ CLAR ES QUE SI GUANYEM AL CELTA TOTA ESPANYA FUTBOLISTICAMENT PARLARÀ DE NOSALTRES COM EL DIA DE L'ATLÈTIC DE MADRID QUE SI ELS MALETINS AMUNT, MALETINS AVALL, ETC...........

JA EM VEIG A ANTENA 3 OBRINT AL PORTADA D'ESPORTS AMB LA DERROTA DEL CELTA, HIPOTETICAMENT, I DIENT QUE EL LLEIDA SI ESTAVA PRIMADO POR EL ÉIBAR Y TAL......... BUF, POT SER UNA SETMANETA CALENTONA!!!!!!!!

PERO JO ESPERO QUE EL CELTA PUJI, SIMPLEMET PERQUÈ S'HO MEREIXEN, HAN ESTAT ELS MILLORS I ELS QUE MILLOR FUTBOL HAN PRACTICAT, NO? :P :P :P

#28 alal

alal

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2005 - 02:09

Si no et dic que no, però si hi ha un reglament es per cumplir-lo, la culpa la té el tontet que va alinear a a quest xaval. De totes maneres si no hi haguèssin aquestes regles estúpides s'estalviarien molts problemes. Però lo que no poden fer és no treure-us els tres punts, si hagi ho diu la llei a apexugar.


Si en tots els antecedents s'haguessin retirat 3 punts em semblaria just doncs no deuria ser el celta l'excepció, però el que no se li pot és aplicar la llei a uns si i a uns altres no.

Per cert en aquest cas la culpa no és de Fernando Vazquez que és el qual ho ha alineat sinó de Sabino López que és el qual deu estar pendent del reglament.

#29 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2005 - 02:52

Com el Celta no puji veurem mes d'una cadira volant jejejeje :D :D

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2005 - 03:04

Al ultim partit que an tret puns a un equip per alineacio indeguda li van pendre un pun si..... pero perque el partit va acabar amb empat

El valladolid betis al valladolid li van pendre els 3 puns per exemple

3 o 1 es igual es injust de totes maneres

#31 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 18 junio 2005 - 12:04

HOME, EL QUE ESTÀ CLAR ES QUE SI GUANYEM AL CELTA TOTA ESPANYA FUTBOLISTICAMENT PARLARÀ DE NOSALTRES COM EL DIA DE L'ATLÈTIC DE MADRID QUE SI ELS MALETINS AMUNT, MALETINS AVALL, ETC...........

JA EM VEIG A ANTENA 3 OBRINT AL PORTADA D'ESPORTS AMB LA DERROTA DEL CELTA, HIPOTETICAMENT, I DIENT QUE EL LLEIDA SI ESTAVA PRIMADO POR EL ÉIBAR Y TAL......... BUF, POT SER UNA SETMANETA CALENTONA!!!!!!!!

PERO JO ESPERO QUE EL CELTA PUJI, SIMPLEMET PERQUÈ S'HO MEREIXEN, HAN ESTAT ELS MILLORS I ELS QUE MILLOR FUTBOL HAN PRACTICAT, NO? :P :P :P

a mi mes igual que diguin que anem primats. natres farem lo que tenim que fer i si al damunt ens dones peles, que volem mes?? i mes igual el que diguin els de a3, els que sortim guanyant sempre som natres... a mes crec que de leibar no podem anar masa primats.. pobra gent estan pitjor que naltres...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos