Ir al contenido


- - - - -

Respecte a la pancarta amb símbols espanyols!


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
115 respuestas en este tema

#101 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2005 - 04:00

Recuerda jimipollas : ESPAÑA NO TE QUIERE!



jaojsojoajjoajojosjasjojjoasjoasjosjojoasjosajoasjojosajosaojjosajoasjoas
jjoasjoasjojosajosaojjosojasjosjoajosajosajojosajosaojjoasjosajojosajoas
josjoaojsajosjojosojsajosjojosaojosajoasjosjojosaojjosjosajojosjosajosjoos
joojsjojosajosjoajosajosajjosjosojajosajsojjosjosajoosjjosjojosajojosajoas
ojjosajoasjojosjoas..... encara estic rient!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:



#102 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 07 junio 2005 - 04:00

Recuerda jimipollas : ESPAÑA NO TE QUIERE!



jaojsojoajjoajojosjasjojjoasjoasjosjojoasjosajoasjojosajosaojjosajoasjoas
jjoasjoasjojosajosaojjosojasjosjoajosajosajojosajosaojjoasjosajojosajoas
josjoaojsajosjojosojsajosjojosaojosajoasjosjojosaojjosjosajojosjosajosjoos
joojsjojosajosjoajosajosajjosjosojajosajsojjosjosajoosjjosjojosajojosajoas
ojjosajoasjojosjoas..... encara estic rient!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:



#103 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2005 - 04:10

Recuerda jimipollas : ESPAÑA NO TE QUIERE!




Que bó juajsuasjuasa jimmipolles!!!! :lol: es ficara de moda aquest nou insult? sera el insult del estiu? xDDDDDDDDDDD quina desgràcia q te diguin jimmipolles xDDDDDDDD!



molt bo jajajajaja :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

#104 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 07 junio 2005 - 04:10

toti té tota la raó del mon. tots aquells que us fiqueu radere la historia la vau deixar d'estudiar, si encara no heu fet, fins a batxillerat. feu pena incults!


I que saps de la vida de cadascú? El tema s'està degradant


Ells saben molt de nosaltres........ :D :D :D

#105 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2005 - 04:12

MOBOCULO PAPAPAPAP
MOBOCULO PAPAPAPAPAP
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA COM M'ENCANTA EMBURLAR-ME DEL MOB, JAJAJJAJAJAJAJJAJA, COM M'ENCANTA , JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOOJOJOJOJOOJ, MOBURRO, UN ALTRE, JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJA.

I QUE SÀPIGA TOTHOM QUE HAS COMENÇAT TU CARA DE LLUÇ CONFITAT AMB PATATES AL CALIU!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJA

ES EL MOB EL QUE NO BOTE ES..............ES
ES EL MO0B EL QUE NO BOTE ES......ES
ES EL MOB EL QUE NO BOTE ES.............ES!!!!!!!!!!!

SALUT I MOB AL TAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOJOJOJOJO
I TANCO ELS POST D'AQUEST TEMA, PERÒ MOB ETS MÉS BURRO QUE EL RUC CATALÀ!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJJAJAJA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MOBINHO, JA SAPS QUE AMB MI MAI PODRÁS.............PERQUÈ PARA CHULO MI PIRULO QUE DIUEN.......... JEJEJEJEJEJJEJEJEJ 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

#106 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2005 - 04:14

MOBOCULO PAPAPAPAP
MOBOCULO PAPAPAPAPAP
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA COM M'ENCANTA EMBURLAR-ME DEL MOB, JAJAJJAJAJAJAJJAJA, COM M'ENCANTA , JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOOJOJOJOJOOJ, MOBURRO, UN ALTRE, JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJA.

I QUE SÀPIGA TOTHOM QUE HAS COMENÇAT TU CARA DE LLUÇ CONFITAT AMB PATATES AL CALIU!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJA

ES EL MOB EL QUE NO BOTE ES..............ES
ES EL MO0B EL QUE NO BOTE ES......ES
ES EL MOB EL QUE NO BOTE ES.............ES!!!!!!!!!!!

SALUT I MOB AL TAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOJOJOJOJO
I TANCO ELS POST D'AQUEST TEMA, PERÒ MOB ETS MÉS BURRO QUE EL RUC CATALÀ!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJJAJAJA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MOBINHO, JA SAPS QUE AMB MI MAI PODRÁS.............PERQUÈ PARA CHULO MI PIRULO QUE DIUEN.......... JEJEJEJEJEJJEJEJEJ 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)





calla jimmipolles

#107 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:17

I FAIG UNA DENUNCIA A TOTS ELS USUARIS DEL FORO DE LA UNIO ESPORTIVA LLEIDA.

EL MOB, HA TORNAT A INSULTAR, AMANEÇAR LA MEVA FAMÍLIA DE LLEIDA, PERQUÈ DIU QUE SAP ON VIU, AIXÒ JA SABEU LO COBARD I I FILL DE PUTA QUE ES UNA PERSONA QUAN VOL ATACAR ELS SER MÉS DÈBILS, COM PODEN SER ELS MEUS FAMILIARS.
VULL QUE TOT EL FOR SÀPIGA DELS INSULTS I AMANACES QUE EM DIUS PELS PRIVATS COM:
JIMMY, SÉ ON VIU LA TEVA FAMÍLIA, COM QUE L'AV. DE MADRID, OI FILL DE PUTA, JA ET MATAREM JA EL SKINS, I A LA TEVA FAMÍLIA TAMBÉ.

AIXÒ ES UNA DENUNCIA QUE FAIG A TOTS ELS FOREROS DEL LLEIDA, JA NO PUC AGUANTAR TANTES AMANACES PERQUÈ AQUESTA GENT POT ANAR PER ELLS, A PER MI NO VINDRÀN SEGUR, NO. CAGATS!!!!!!!!!!

VULL CONDEMNAR AQUSTES AMANACES ALS MEUS FAMILIARS QUE NO EN TÉNEN CAP CULPA I AQUEST DESGRASCIAT ELS HA AMANESSAT DE MORT. MOB, CONFESSA-HO!!!!!!!!!!!!!!!

#108 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:22

Homes, a aparegut el jimmipolles de turno :lol: :lol: :lol: al meus ara signes amb el teu nick cobard. Te dic una cosa només, si tant segur estas de que no podré amb tu i tant "txulo" es el teu pirulo pallaso :lol: . T'ESPERO EL DIA DEL CELTA MITJA HORA ABANS A LA QUEDADA Q ES FÀ DE LA WEB AL GOL SUD PQ M'JHO DEMOSTRIS ok? RECORDA QUE ETS UN JIMMIPOLLES I NI ELS ECSPANYOLS TE VOLEN BASTARD. :cry: joajojosjajojojsa

#109 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes

Escrito 07 junio 2005 - 04:25

Jimmy, començo a pensar que ets un personatge inventat per algú del foro... no em crec que existeixi algú com tu.

#110 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:32

I FAIG UNA DENUNCIA A TOTS ELS USUARIS DEL FORO DE LA UNIO ESPORTIVA LLEIDA.

EL MOB, HA TORNAT A INSULTAR, AMANEÇAR LA MEVA FAMÍLIA DE LLEIDA, PERQUÈ DIU QUE SAP ON VIU, AIXÒ JA SABEU LO COBARD I I FILL DE p*** QUE ES UNA PERSONA QUAN VOL ATACAR ELS SER MÉS DÈBILS, COM PODEN SER ELS MEUS FAMILIARS.
VULL QUE TOT EL FOR SÀPIGA DELS INSULTS I AMANACES QUE EM DIUS PELS PRIVATS COM:
JIMMY, SÉ ON VIU LA TEVA FAMÍLIA, COM QUE L'AV. DE MADRID, OI FILL DE p***, JA ET MATAREM JA EL SKINS, I A LA TEVA FAMÍLIA TAMBÉ.

AIXÒ ES UNA DENUNCIA QUE FAIG A TOTS ELS FOREROS DEL LLEIDA, JA NO PUC AGUANTAR TANTES AMANACES PERQUÈ AQUESTA GENT POT ANAR PER ELLS, A PER MI NO VINDRÀN SEGUR, NO. CAGATS!!!!!!!!!!

VULL CONDEMNAR AQUSTES AMANACES ALS MEUS FAMILIARS QUE NO EN TÉNEN CAP CULPA I AQUEST DESGRASCIAT ELS HA AMANESSAT DE MORT. MOB, CONFESSA-HO!!!!!!!!!!!!!!!




?¿?¿?¿?¿?¿ Bé pallaso, si tant ben ficats els tens no hauries d'inbvertar-te coses. Començant amb que quan m'has enviat privats ni m'he dignat a contestar-te i acabant amb que no es el meu estil amenaçar a familiars ni a ningú i la gent que hem coneix i daquest foro son uns quants ho sap ok? les teves mentides no colen. Dp jo a tu quan t'he amenaçat? si t'he dit 1000 vegades de quedar, al meu anterior post la última fantoche, que ets un fantoche, La teva familia no te la culpa de que tu siguis un jimmipolles S U B N O R M A L !!!!!!!!!!!!!!!!! el dia del celta al gol sud, no me surtis amb excuses ara F A N T A S M A . :lol: :lol:

#111 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes

Escrito 07 junio 2005 - 04:38

Tu estaràs a espaNYa, jo als països ocupats i reprimits no els comsidero a dins dels altres. I un altre dia dóna la cara "invitat", que la gent com tu ja ho fa això.

#112 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:40

Molt bé: Si voleu us canto algo. No vaig contra vosaltres gratuitament, hi ha una persona, que no diré el nom que es veu que els Ilergetes li han fet molt de mal i m'ha demanat que l'ajudi. No es del foro, jo pensava que anar contra vosaltres una mica el deixaría satisfet però aquesta persona us vol enfonsar i em va dir que si el podía ajudar i li vaig dir que, per què no?
ho sento, però no us puc donar més informació. Del demés Jimmy, sí que es el que es seguidor, fan incondicional del Lleida. El Jimmy anti-ilergeta no existeix. M'ho va demanar i ho he complert, el que passa es que com sempre m'he passat de la línia amb els insuls que us he propinat.
Lo del MOB es cert, això sí, els insults cap a la meva família i cap als meus cosins, oi MOB? Canta mentider!!!!!!!!!!!! T'ho estic fotent a huevo,MOB, de qui parlo? A ell li has fet molt de mal i m'ha demanat venjança tot i que no li donaré, perquè per molt caràcter que tingui sóc una persona i ja he fet prou coses dolentes.
No volía cantar, però m'heu pressionat massa, felicitats!!!!!!!!!
MOB, davant de tot el foro deixa d'amaneçar els meus cosins, que es veu que sí que et coneixen, i sí, m'han dit que podría amb tu de sobres, no ets gaire sol, has d'anar amb penya sinò..........MOBOCULO!!!!!!!!!!!
PERQUÈ VOLÍES MAL A AQUESTA GENT?????? QUE T'HAN FET???????
Sí, m'han demanat que no pari d'anar contra teu, però tu a mi personalment no m'has fet res, i tampoc gratuiament no vull fer res...............pensa en la persona i encertaràs!!!!!!!!!!!

#113 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes

Escrito 07 junio 2005 - 04:41

Joder, que fa aquest post aquí, jo estava parlant d'una altra cosa...en un altre lloc i he aparegut aquí. Perdò d'aquest tema no opino.

#114 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:53

Mira tarat mental, si hem coneixen els teus coçins i diuen que no soc gran cosa pq montes aquest pollo? es més pq no me trenquen la cara ells? pq no me la trenques tu de una vegada? A la teva familia jo no l'he amenaçada pas i si en un supòsit rèmot fos així ( que com ja he dit no ho es pq no me fà falta amenaçar ningú tu ets un cobard que no et mereixes que et diguin home pq amb les vegades que dius que he amenaçat a la teva família ja fà temps que t'hi hauries presentat - qualsevol persona amb dos dits de dignitat ho hauria fet - . A qui he fet jo mal? desgràcia humana que ta mare deu de resar cada nit a Deu pq tatropelli un cotxe i desfer-se de tu. Estic fart de les teves mentides, si vols algo el dia del celta a la quedada de la web FANTASMA.

#115 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:56

Mira tarat mental, si hem coneixen els teus coçins i diuen que no soc gran cosa pq montes aquest pollo? es més pq no me trenquen la cara ells? pq no me la trenques tu de una vegada? A la teva familia jo no l'he amenaçada pas i si en un supòsit rèmot fos així ( que com ja he dit no ho es pq no me fà falta amenaçar ningú tu ets un cobard que no et mereixes que et diguin home pq amb les vegades que dius que he amenaçat a la teva família ja fà temps que t'hi hauries presentat - qualsevol persona amb dos dits de dignitat ho hauria fet - . A qui he fet jo mal? desgràcia humana que ta mare deu de resar cada nit a Deu pq tatropelli un cotxe i desfer-se de tu. Estic fart de les teves mentides, si vols algo el dia del celta a la quedada de la web al Gol Sud FANTASMA.



#116 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 07 junio 2005 - 04:59

PROMOUS A LA VIOLÈNCIA, OI VIOLENT DE MERDA, SEGUR QUE ETS UNA VIOLADOR MACHISTA DE MERDA QUE VAN TOCANT ELS OUS D'AQUÍ CAP ALLÀ!!!!!!!!!!!!!!

VOLS QUE VINGUI? PER QUÈ DESPRÉS EM VINGUIN TRES O QUATRE DELS TEUS? ETS UN FILL DE PUTA I NO MEREIXES VIURE PERQUÈ FAS MAL A LA GENT I ETS UN PUTO VIOLENT I PROMOUS LA VIOLÈNCIA CONTRA EL QUE NO PENSA COM TU, COM EL MEU COSÍ.

QUE EM VOLS CLAVAR UNA NAVALLA POTSER? QUE SÀPIGA TOT EL FORO QUE PROMOUS LA VIOLÈNCIA, JO JA L'HE DEIXADA I NO TORNARÉ A SER EL QUE ERA ABANS PET UN DESGRASCIAT FILL DE PUTA COM TU!!!!!!!!! I A SOBRE, ,MENTIDER!!!!!!!!

CANTA, MENTIDER, I DIGUES DE QUI PARLO, CANTA, MENTIDER!!!!!!!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos