Ir al contenido


Foto
- - - - -

Contra el barça regalaran entrades pel partit contra el recr


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
9 respuestas en este tema

#1 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 07:41

Doncs aixo a tothom que vaigi al camp el dijous li donen una entrada...!! esta prou b!

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 08:04

Es igual contra el recre no serem ni la meitat que el dijous

#3 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 08:08

JO CREC Q ALMENOS MES DE 6.000 SEREM CONTRA EL RECRE...AIXO ESPERO.

#4 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 08:57

Jo crec q tal com som los lleidatans pel simple fet de ser gratuit i tenir l'entrada ala ma ja vindran, per cert diuen q el lleida ja no te cap motivacio d'aki a final de temporada, doncs jo penso q el quedar com a primer equip catala es una bona motivacio aixi q a guanyar els tres partits q casualment ni han dos contra dos equips q volen pujar a primera i si els guanyem ajudarem una mica als amics d'eibar .

Salut i nazi al taut

Visca al lleida i visca catalunya

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 09:00

Dos ara pero el celta ja estara ascendit quan vingui aqui

#6 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 10:22

Les persones que vagin al Lleida-Barça tindran una invitació per al partit davant el Recreativo
Totes aquelles persones que aquest dijous vagin al Camp d’Esports a veure el partit amistós que la UE Lleida jugarà davant el FC Barcelona, en l’homenatge a l’exPresident del Club Antonio Gausí, rebran una invitació per al proper partit que els blaus juguen a casa, que serà aquest diumenge davant el Recreativo de Huelva. Així, es repartiran les entrades gratuïtes (una per persona) en els accessos a l’estadi a mesura que els aficionats vagin entrant al recinte.
El fet de donar aquesta invitació respon a l’acord que la Unió Esportiva Lleida va signar fa dues setmanes amb un grup de sis empreses lleidatanes per tal d’afavorir l’assistència de públic al Camp d’Esports. Les firmes signants són Hotel Els Avets, Valls Comercial, Aeromón Viatges, Grup Nelson, Imur i Grupo Anuntis-Segunda Mano.

#7 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 10:56

Aquest any san fet un fart de donar entrades gratis, i jo reconeixo q me ne beneficiat bastan. La temporada q ve me fare soci!!!!!

#8 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 11:01

Suposo que una de les intencios que es tenen amb el regal d'entrades és que la gent s'animi a fer-se soci com diu que farà el company REDMON.

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2005 - 11:10

Ojala tots els no socis fosin com redmon, la llastima es que es un grup reduit crec aixo

#10 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 junio 2005 - 02:00

Jo crec q tal com som los lleidatans pel simple fet de ser gratuit i tenir l'entrada ala ma ja vindran, per cert diuen q el lleida ja no te cap motivacio d'aki a final de temporada, doncs jo penso q el quedar com a primer equip catala es una bona motivacio aixi q a guanyar els tres partits q casualment ni han dos contra dos equips q volen pujar a primera i si els guanyem ajudarem una mica als amics d'eibar .

Salut i nazi al taut

Visca al lleida i visca catalunya

jo crec que els "maletins" ja son prouta motivacio :lol: :lol: :lol: !!!!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos