Ir al contenido


Foto
- - - - -

EL AMISTOS CONTRA EL BARÇA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:13

cOM SEMPRE aquests del Barça ens tracten com a tontets. Farem un amistós contra ells i falten la meitat de l´quip. No vindran quasi ningú dels bons,jo aniré per retre homenatge al nostre gran ex president. Vindran amb la majoria del B i sense Ronaldinho, eto´o, deco, gio, puyol, xavi, iniesta, giuly, marquez,etc o sigui sense cape strella i com sempre haurem d´aguantar un equip titular tipo:


Valdés, gabri, oleguer, mora, silvinyo, gerard, edmilson, messi, larsson, motta, i tots els altres del B. Estic molt emprenyat senyor LAPORTA, aqui el unic q pagaria per veure´l es el Ronalñdinho, etoo, deco,etc SeNSE AQUESTS MILLOR JUGATR UN ALTRE DIA. Sermpre ens foten el pèl.

#2 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:21

A mi me's igual qui vingui del barça, jo vindré a veure el lleida

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:23

Jo també. Estic content de veure aquest partit perquè podré veure en 4 dies dos partits del Lleida a casa, per res més.

#4 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:27

esta clar que tots els cracks no vindran , que i farem , pero jo i anire a vere el Lleida k kap altra cosa

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:37

A que venieu per vere els bons? pos foteuse jo vin perque juga el lleida

No i a seleccions esta semana? pos millor tan me fot com si be el juvenil

#6 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 07:43

calcamonia si vos veure el barça ves al camp nou, al camp d'esports si ve a veure el nostre gran i glorios lleida q porti el nom de la ciutat arreu del pais.

AHIR AVUI I DEMA ANIMAR EL LLEIDA I A GUANYAR.
VISCA EL LLEIDA I VISCA CATALUNYA
SALUT I NAZI AL TAUT

#7 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 08:56

No se perque encara us queixeu! Que us penseu, que jugadors com Ronaldinho renunciaran a la sele. per anar a jugar contra un equip de 2a? Si os ve el Barça i encara us queixeu, no se que voleu.
PD: Diria que el Messi te partit amb l'argentina.

#8 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 09:49

Jo no hem queixo pas de que vingi el barça en canvi men alegro,mira podre veure dos partits segits en poc temps del lleida a casa, jo del que hem queixo es de la gent q nomes vindra al partit per veure al barça doncs jo el q dic es q si volen veure al barça q vagin al camp nou q el camp d'esports te de ser el forti de tots els/les lleidatans/nes i la gent ja podrie tenir una mica mes d'estima per la ciutat i per les coses d'aqui i no avergonyir-se de lleida ni del lleida si tant volen barça i tant blaugrana q vagin a viure a barcelona.
I pensa q aixo ho diu una persona q no es anti-cule.
salut i nazi al taut
visca el lleida i visca catalunya

#9 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 12:38

jo tb nire a veure el lleida, pero trobo q jugadors com larsson, gabri, edmilson, etc q poden jugar, ja son prou cracs.

#10 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 07:30

ara em direu k preferiu veure al barsa sense etoo ronaldinho deco puyol....sisi, l lleida juga kada dos dumenges si es fa un amistos es x atreure public i que duri durant tota la temporada i si la gen santere d k akets no venen...vamos q el laporta ens a stafat!

#11 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 08:41

a mi em sembla una mica vergonyos, venir aixi amb aquesta talant!

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 09:24

Senyors que els del barsa tenen seleccio que an de fer sacrificarla per venir aqui? no flipeu tan

#13 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 10:48

Skatasuna quant tinguis el numero 500 de soci em dius algo,ok? jo he anat aquest any a veure el llEIda a Cadis, Huelva, Cordova, Tarragona,etc i Tu? no em parlis del LLEIDA pq jo em queixo del Barça q critico pq collons fem un amistós q té q ser la d´homenatge al nostre ex president venint les quatre merdetes de sempre del Barça.

Per això s´organitza EN una altra data, jo aniré a veure el lleida,es clar, però tant barça i venen amb algun de Segona B quan et repeteixo i sino ho compreveu,l´any passat en la pre-temporada van jugar a Girona i Palamós i van anar totes les estrelles mentres q a LLEIDA sempre q venen passa alguna cosa, hi ha seleccions, copa d´europa ,etc o sigui venen a complir el tràmit i haurà els 7000 rucs del lleida q només vindràn a veure el barça quan en veritat només es el barça B amb 9 tios del primer equip ,els suplents i venen a veure espectacle quant aquests jugadors del Barça B han estat 12è en la classificació i no venen a veure el lleida q està a segona A, a pendre pel cul LAPORTA!!!! fóra els lleidatans només del Barça.

#14 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 10:58

es que a la pretemporada juguen tots per posarse en forma pero a final de temporada quan ells ja volen fer vacances i a mes van a seleccions que voleu demanar'? Pos provaran es jugadors mes joves i els 4 lesionats de gravetats mes algun suplen i titulars mno convocats een alguna seleccio (olleguer, valdes....)

#15 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 03:45

com sempre... l' any passat feient lo mateix anaven 8jug del primer ekip i els demes de 2ªB. aki lo k importe es fe cuartos :lol:

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 08:22

mentre doni cuartos i guanyem... que voleu mes, emplenem les arques i guanyem al campio de lliga!!!! si ens diuen que eren els suplens?? i que? nosaltres podem dir que em guanyat al campio de lliga!

#17 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 08:32

Potser tindrem la sort de que algun d'aquestos "jugadorets" del barça, acaben a Lleida la temporada vinent. No està de més veure'ls, segur que el cos tècnic del lleida n'estarà pendent per demanar alguna cessió.

#18 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 09:12

Ki vulgo ronaldhino i eto k sen vagi al camp nou!
JO ANIRE ANIMAR AL LLEIDA NO AL BARÇA

#19 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 09:38

es que no se que u simporta que vingui qui vulgui del barsa lalineacio importan es la del lleida

#20 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 30 mayo 2005 - 09:48

Jo el que penso d'aquest partit és que s'ha fet molt poca publicitat, no s'ha informat a la gent per tots els mitjans possibles. Encara no he vist cap cartell quan en un aconteixement així n'hi hauria d'haver des d'una setmana abans i per tota la ciutat. Recordo quan vam jugar a la copa de Catalunya que els cartells estaven una setmana i pico abans.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos