Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida LLevant o Lleida Mallorca l'any que be?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
32 respuestas en este tema

#21 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 mayo 2005 - 10:22

Per la meva opinio baixara el Llevant... Estarie be k vingessin Ettien, Descarga, Jofre... jugadors bonets

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 01:01

el Llevant o te molt dificil,crec que baixara

#23 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 10:25

Jo espero que baixi el Llevant, per prepotents, per insultar un històric com el mallorca, per destituir l'entrenador a faltar de 4 partits dient que la lliga esta assegurada, pel desplaçament, pq a mallorca parlen una mica de catala, i pq potser jofre por torna a casa seva, i pq anar a llevant es més barat. per tot aixo vica el mallorca!

#24 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 10:57

Webmaster, una afirmació una mica agoserada no? Cert que el Terrassa està força tocat, però encara no mort eh? Coses més increibles s'han vist al futbol, sinó mira les declaracions del president del Llevant: "Lo siento por el Mallorca, pero són equipo de segunda". Es deu estar estirant els cabells encara.

Veient la línia que porta el Terrassa i la que porten els altres equips de la zona descens apostaria bastants diners a que el Terrassa desgraciadament quedarà últim.

#25 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 11:47

]Per la meva opinio baixara el Llevant... Estarie be k vingessin Ettien, Descarga, Jofre... jugadors bonets


Jajaja no tens fe. Aquests poden jugar a primera tranquilament.

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 12 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 02:56

Jo penso com el webmaster, el TERRASA necesita alguna cosa mes que un miracle, y para muestra un boton...

Te 38 punts + 9 (els que queden) = 47 :( no arriben als 50.... )

En fi, que amb 47 punts ja ho tenen dificil, xo a més per això ho han de guanyar tot amb un calendari complicat ... a més la seva trajactoria es descendent...no com cordova o ponte o el murcia o el malaga b

#27 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 02:56

l'invitat era jo

#28 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 09:08

ara mateix el Llevant sera el nostre rival , encara falta , pero crec que sera el nostre rival una llastima ja que va comensar jugant molt be.

#29 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 10:50

a mi m'ha fet rabia k el mallorca es quedi un any mes a primera tota la temporada a le sultimes plaçes i al final s'ha lliurat una vegada mes del descens..mentre que el llevant m'hagues gradat k s'hagues mantingut..

yo amb el que no comotava era amb el descens del terrassa el dia que vam guanyar 4-2 es va veure un ambient una mica trist i de cert nerviosisme i patiment encara men recordo d kom van ficar al lillo i al dia seguent va dimitir..en fin..el que si k veig es k el cordoba al final potser es salva despres d'haber etat tota la temporada a la ultima plaça i aixo k havien fet un ekip per pujar !!

#30 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 11:02

Les voltes que arriba a donar el mon del futbol......

#31 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 11:22

Les voltes que arriba a donar el mon del futbol......


El dia del Levante_Barça donaven l'empat com a bo. Ja els esta be!!!!
De ser l'equip revelacio, el que millor joc feia a ser un equip RIDICUL!

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 12 topics

Escrito 29 mayo 2005 - 11:37

El levante va agafar la mala racha just quan es va lesionar rubiales de gravetat? se que aixo no es el factor clau pero me sona de que van ser 2 fets mol propers

#33 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes

Escrito 30 mayo 2005 - 08:37

M'he n'alegor molt dels descens del LLEVANT, per tenir un president que va dir "estamos esperando ver si entramos en uefa" despues "ya nos hemos salvado, estamos renovando la gente " y finalment "el mallorca es caren de segunda division"... doncs apa, noi, a tancar aquesta bocaza que tens. No es pot anar axins per la vida!!!! A més la gent de Mallorca a lluitat molt fins al final!
Jofre, torna a casa!!! Te diverses ofertes de primer i segona... però si no vols anar massa lluny de casa...
Sergio Rodriguez nomes te una oferta del Racing de Sant, i es diu que no es molt bona!!!!

El terrasa ja es últim, i per mi esta gairebe descendit! la jornada que be o sera matematicament. I la lliga dura 42 partits, i s'acaba al final, aixo que el cordova o el mallorca han sortit al final, i tenen dret, la segona volta del cordova es espectacular, llástima que van començar malament.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos