Ir al contenido


Foto
- - - - -

Embolic a la vista !


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

#1 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 04:45

Tots hem vist als diaris el primer embolic al Club,i pel que es veu els periodistes li trauran suc durant dies.

Massana s'ha emprenyat per no ser convidat ala reunió amb el Gavin i el Ros.

Jo n se comha anat ,si li han dit o no, si ho fa perque li han dit queno hi anes, etc... Ara bé el ben cert es que s'ha emprenyat.

El tema estàen si ho ha fet amb raó o no. A mi em sona molt estrany que després de posar pasta i implicarse i voler posar en marxa iniciatives (encara que a vegades com un elefant dins una caxarreria), no fos a la reunió.... molt extrany, ala fi es el segon màxim accionista, te una opció de compra per la resta i suposso que es llogic que sapigui quins son els temes de futur.

Ara que si ens posem a pensar malament podem interpretar que des del Club se'lvol excloure i provocar que se'n vagi...ja se'n han cansat ?

Tot plegat respira mal rollo,no ho se crec que es poden fer les coses millor i no provocant enrenous. A més penseu que no estem salvats....

#2 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 04:58

Tot és culpa del PONS aquest que és un envejós de merda!!!!!!!!!!!

Amb tot el rspecte pels ponsistes, però es una veritat com una catedral.

Mireu, el Sr. Massana ha entrat amb força al Lleida i com a segon màxim accionista del club vol interessar-se per totes les questions del Lleida: fitxatgesd, economía, massa social, merchandising, publicitat, etc........
I no es per res, però el Pons d'aquestes questions no en té ni puta idea: Sobretot lo de massa social, si vbolem augmentar la nostra massa social, un objectiu tremendament prioritari per l'any que ve, a part de fer bons fitxatges i reduir el deute, passa perquè el Sr.Massana prengui responsabilitats, i si té que prescindir del Pons, que ho faci sense miraments!!!!!!!!! És el que penso, si volem un Lleida competitiu i modern!
No ens hem d'anclar en el passat sinò mirar al futur i amb optimisme, l'optimisme que em transmet aquest home i la confiança que hi tinc depositada en ell.

SR.MASSANA ÀNIMS CONFIO PLENAMENT EN VOSTÈ!!!!!!
PONS, MERCI PER TOT, PERÒ SI NO ES SENT SEGUR DE SER EL PRESIDENT, DEIXI-LI EL CÀRREC AL MASSANA!!!!!

#3 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 05:56

PONS FOR EVER!!

si massana es enfadat doncs q li digui al pons a la cara i no faci servir als mitjans de comunicació, aleshores desestavilitza el club. vols dir q se lestima tant?

#4 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 07:18

Ai ai ai! Si de part d' algú me de ficar és den Massana! Si es el Segon máxim accionista es perke ho vol ser fins arribar a 1r i hi vol fotre el morro per participarhi en les converses! Si senyor Massana!

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 07:20

Coses rares de la directiva del lleida.
com tb va ser la venta d'accions a massana i no es va comunicar al alcalde...

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 9 topics

Escrito 11 mayo 2005 - 07:24

Perque sempre han de sortir problemes extraesportius? costa molt portarse be? i aixo no esbo pel club ho haurien de veure..... si tenen problemes que es seguin un davant laltre i sarribi a un acord i si hi han d'estar 5 hores tancats parlan doncs i estan

#7 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 11 mayo 2005 - 07:44

Més mal rollos no!!! no se si ho veieu però estem en crisi econòmica. Hem d'aconseguir 2,2 milions d'euros i això és molt difícil!!! ara només ens falta que el Massana s'enfadi...

#8 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 12 mayo 2005 - 04:49

Sí, sí, i tant que sí!!!!!!!!!!

PONS FORA D'UNA VEGADA!!!!!!!!!!!! MASSANA FOREVER!!!!!!!!!!

Acabo de llegir la notícia de que el Massana s'ha emprenyat, i amb tota la raó del món perquè no el van convidar per parlar, molt segurament del tema estrella d'aquesta recta final de la temporada, la famosa ampliació de capital de 2.2 milions d'euros.

Sr.Pons ens vol tornar a Segona B o què??????
Quan l'any que ve em faci soci, em sentirà si vostè encara és president, inútil, per cert, ara callo, perquè encar no en sóc, però sí li dic que lo que fa amb el Sr.Massana no té nom.ç
Sap lo que és vostè? Un envejós de merda i un mal president, que li hem de llepar el culet, per pujar-nos a Segona A? Doncs no!!!!!!!! Hem de fer i volem un Lleida modern , actiu, important i amb més massa social.
Si no vol o no pot marxi ja!!!!!!!!!! Ah, i emportis amb vostè el Rubio de pas, ens treurem un altres pes del damunt!!!!!!!!!

Sr.Massana, si us plau, no marxi, pels bé dels aficionats i aficionades que volem que el Lleida no s'enclavi en el passat i miri el futur amb el mateix optimisme que el miro jo. GRÀCIES MASSANA!!!!!!!!!

PONS MARXI JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos