Ir al contenido


Foto
- - - - -

Pluspujol 69 Unelco 80


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 abril 2005 - 09:31

Pos això. K pinten bastos.

#2 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 abril 2005 - 09:41

em sembla que aquesta derrota ens condemna. em fa pena diru pero ADEU A LACB... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 abril 2005 - 09:44

sobre un altre posible descens el llista nava guanyant 0-1 i faltaben 6 min nose mes

#4 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 abril 2005 - 09:50

Adéu a l'ACB...era un partit clau i s'ha fallat... s'intentarà l'any q ve recuperar categoria!

Mentre hi ha vida hi ha esperança però, tot i q tenim 1% de probabilitats diria jo, hauriem de guanyar els 2 partits q venen ( a la pista del líder Tau la setmana q ve ) i al Estudiantes, i Unelco i Granada perdre TOTS els partits q juguen. Si el Granada demà guanya ADÉU matemàticament a la categoria.

VISCA LA UE LLEIDA, VISCA EL PLUS PUJOL, VISCA EL LLISTA I VISCA QUALSEVOL EQUIP LLEIDATÀ!!!

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 abril 2005 - 10:11

sobre un altre posible descens el llista nava guanyant 0-1 i faltaben 6 min nose mes

sento donarte una mala noticia pero a perdut 4-3. un altre que sen va a pique... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 abril 2005 - 10:22

THE END

#7 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 abril 2005 - 11:51

encara falta k wañi el granada , tot i que u te al seu favor , no descarto res , jo sempre e dit que la desastrosa primera volta ens a pasat factura en akest final .

#8 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 12:24

bueno ja era hora l'any k ve els socis al lleida.
suposo k ha kdat clar kin es el pitjor ekip de l'acb

#9 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 12:58

Es una veru¡itable llastima q sagi perdut aquest partit. A la primera part estaba molt ben encarrilat, pero no se q ha passat a la segona part q em baixat el llistó de cop i a l'ultim quart no em sabut mantenir la calma i ja no surtia res.

Encara q no m'agrada dir-ho am aquest partit s'ha demostrat q ens mereixem baixar a la LEB. El equip no ha sabut estar a l'altura

Ara la salvació ja és impossible, no em guanyat al ultim a casa, no crec q guanyem al Tau a domicili q és el primer classificat.

Ara a pensar a pujar l'any q ve!!

#10 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 08:23

Bueno dons l'any que ve a jugar amb el CBT (si no és que puja) i amb el Valls...

Quina llàstima, l'ACB tenoa 5 catalns! I ara només en quedaran 4 (si no puja el CBT).

Aquest partit s'hauria d'haver gunayt tota la vida!! Però ja és gairebé segur el decens. Si avui guanya el Granada el descens ja és matemàtic! I si no encara no seria matèmàtic, però el Pluspu haurai de guanyar al TAU i espera derrotes del Granada.

Per tant:

ADEU ACB!!! :cry:

#11 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 10:30

Ara qui és que diu que el bàsquet no val res eh???? jo!!!!!!!!!
Aquest post va dedicat a tots aquells que fa 4 anys quan el Lleida va baixar i el caprabo va pujar deien que el futbol no valia res i que estavem acabats.
I diuen que volen fer un projecte de 3 anys per tornar a L'ACB!!! si l'any que ve no van primers destacats hi haurà nervis i la gent xiularà i hi haurà mal rollo i si no es puja, el segon any disminuiran a la meitat els socis. No sento gens dir això ara per tots aquells que m'ho deien a mi fa 4 anys...el bàsquet a Lleida està sentenciat i sino temps al temps.

I es que companys qui riu últim riu millor. El temps posa a tothom al seu lloc. Força U.E.Lleida!!!!!!!!!!!

#12 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 11:39

Sino som capaços de guanyar al Tenerife a casa jugant-nos la vida, això nomès vol dir una cosa que som un equip de LEB i no ens mereixem estar a la ACB!!

#13 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 11:45

Nononano i Ilerdense:

Sort que hi ha socis del Lleida que no pensem com vosaltres.

Respireu un resentiment i un rencor amb el que em sembla que heu degut pasar uns anys molt,molt dolents... quan la majoria de la gent de Lleida,que estima Lleida i l'Esport amb gaudit amb els nostres equips i entenem que avui es un dia trist per Lleida.

El màxim suport al Lleida Llista i al Lleida basquet,per que aviat ens puguin fer gaudir de nous moments d'alegria a tots els Lleidatans.

I un consell pels anti-tot, el que es fixa o consola amb les desgracies alienes demostra tenir molt poques mires i una manca d'ambicio i recursos quenofaran fer mesgran al nostre Lleida de futbol. S'han de fer les coses per nosaltres mateixos, no segons els de mes.

Sort a la nostra U.E. Lleida.

#14 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 12:24

Sino som capaços de guanyar al Tenerife a casa jugant-nos la vida, això nomès vol dir una cosa que som un equip de LEB i no ens mereixem estar a la ACB!!


Totalment d'acord.

De totes maneres, jo desde sempre he seguit molt més la UE Lleida q el bàsquet, sigui Caprabo sigui Plus Pujol, ja q deixant de banda totes les discrepàncies q hi han, i com ja he dit abans, vull lo millor per l'esport lleidatà. I el Caprabo estant a l'ACB, era un honor per la ciutat...

Salut!!

#15 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 12:26

Ja feie temps qes veie venir q baixarien, ara sa d pnsar en fr un eqip competitiu per estar una altra vgada ala maxima categoria del basket estatal.

#16 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 12:27

Per cert, cap de setmana nefast, m'oblidava també del descens ( aquest sí matemàtic ) del Llista de hòquei.

Guanyem aquesta tarda al Eibar almenys... i garantim més la permanència a la segona.

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 01 mayo 2005 - 12:33

100% D'ACORD AMB FOREVERBLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ILERDENSE, quines coses dius company. No m'ha semblat gens just el que has dit. A mi no m'agrada el bàsquet ni el hòquey però si son equips que representin la ciutat de Lleida, trobo lamentable que aneu en contra d'aquests equips. QUE TAMBÉ SÓN DE LLEIDA EH!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!:

No pots dir que si el bàsquet baixa i no puja o no està primer o segon, la gent pot xiular i si l'any que ve no es puja dismiunuir els socis, crec que aquesta gent que li agrada el bàsquet , hochey, volley, o el que sigui mereixen el mateix respecte que els que estem amb la UE Lleida, ok?

REFLEXIONA, ÉS DE SAVIS.......... :wink: :wink: :wink: :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos