Ir al contenido


Foto
- - - - -

Candidata 2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#21 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 05:47

a mi me faria gracia a bell-lloc.

BELL-LLOC 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlant en serio crec q lo millo seria paris, sino, pos new york. Madrid no, pq es madrid i pq no me fa gracia fe uns jocs olimpics on no ia mar.

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 06:02

Despres d'etoo a getafe kameni al calderon i els inglesos al bernabeu que em de fer? un joc per a blancs

Campionat Olimpic per a gent blanca? Madrid? No gracies

#23 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 06:07

DESDE LLEIDA OS DAMOS TODO EL APOYO POSIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!


No generalitzis, a Lleida només li doneu suport 4 espanyolets.


pero l'altre subnormal "teletubbie"............Ja sabeu, el de la reunió de Perpinyà.................QUIN DESGRASCIAT DE TIO.......


Amb això tens raó, si no hagués set x estafadors del poble kom akest home, la lluita armada al nostre país potser enkara seria viva.

#24 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 08:10

Paris 2012

#25 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 08:16

LONDON 2012

#26 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 08:54

LONDON 2012

#27 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 09:04

:lol: :lol: MOLLERUSSA 2012
:lol: :lol:






SALUT, coneiximent i LLEIDA

#28 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 09:09

Jo com Tucho! Primer Paris i Després London!

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2005 - 05:16

BILLY THE KID només et dic que no som 4 espanyolets els que donem el soport a MADRID 2012,és la majoría de tots els ciutadans d'Espanya els que ho volem. I no em contradiguis amb una cosa, que el principal partit de la oposició actualment es força votat a Lleida, no? Em sembla que sí, després de PSC I CIU................O SIGUI, DE 4 ESPANYOLETS RES I MENYS DIENT-HOP AMB DESPRECI.
QUE US PARLO CATALÀ, EH!!!!!!!!!!!!!I A CASA TAMBÉ, TOT I QUE A LA FEINA NO, D'ACORD!!!!!!!!!!!!! CULTURITZA'T NOI!!!!!!!!

#30 ismamurcia

ismamurcia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 06:21

yo era un crio cuando lo de barcelona 92...fue la ostia y me quedan recuerdos muy bonitos de ese verano...por eso y solo por eso,prefiero a Madrid 2012...y no me malinterpreteis que no soy nada españolista ni centralista.Aunque pensandolo mejor...Cabezo de Torres 2012( pedania de murcia)

#31 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 06:27

PARIS 2012

#32 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 07:16

JajajajajajajajajajPuestos a desear................BLANES 2012 O TREMP 2012, no us fot?
Oye, de centralista nada, compañero, aquí si dices algo en bien de España, algunos se lo toman a ofensa. Yo apoyo a todo lo que sea español y catalán, como debe ser de buen ciudadano.
Pero como hay un dicho que reza.........ALELUYA CADA UNA CON LA SUYA........En fin, cada uno que piense lo que quiera pero me parce muy triste que no se le de el apoyo que necesita Madrid para que sea sede olímpica.
Demasiada política.................ya sea cedntralista españolista o catalanista, nunca se pondrán de acuerdo.

SALUDITOS COMPAÑERO!!!!!!! :wink: :wink:

#33 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 07:47

Republica Independent Lleida 2012

#34 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 08:00

BILLY THE KID només et dic que no som 4 espanyolets els que donem el soport a MADRID 2012,és la majoría de tots els ciutadans d'Espanya els que ho volem. I no em contradiguis amb una cosa, que el principal partit de la oposició actualment es força votat a Lleida, no? Em sembla que sí, després de PSC I CIU................O SIGUI, DE 4 ESPANYOLETS RES I MENYS DIENT-HOP AMB DESPRECI.
QUE US PARLO CATALÀ, EH!!!!!!!!!!!!!I A CASA TAMBÉ, TOT I QUE A LA FEINA NO, D'ACORD!!!!!!!!!!!!! CULTURITZA'T NOI!!!!!!!!


Jimmy, un cop més et demano respecte cap als altres foreros, tampoc crec que siguis la persona més idònea per demanar que es culturitzin la resta, comença per tu mateix. Jo no soc culte precisament pero tampoc ho exigeixo a la resta. (predicar amb l'exemple i demès...)

El partit al que fas referència (PP), va quedar 4art a Lleida. Continueu sent 4 espanyolets de sempre.

Per cert, escriure en majúscules per internet, es considerat de mala educació.

Anant al tema... personalment me's igual on es faci, els lleidatans no en treurem partit encara que es faci a Madrid i si parlen de solidaritat que comencin per no vendre armes amb paisos en guerra...

#35 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 08:58

ESPONTANI, t'has equivocat, com sempre, el meu partit ha quedat segon a Barcelona i Lleida. I hem governat Catalunya durant més de 20 anys de conya perquè vingui aquyest Maragall........... i ho tiri per la borda en poc més d'un...............Encara que el PP en caigui bé i millor ells que no ERC, PCTB, o PSOE, clar.

I DE CULTURA EN TINC MÉS QUE TÚ NOI, PER ALGO LLEGEIXO MOLTS LLIBRES!!!!!!!!!!!!!!!!

VIGILA AMB QUI ETS FOTS............... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#36 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 09:27

Jeje, aixi que convergent ehhh ;) Potser es per això que defenses tant els mossos.

Per cert Jimmy, en cap moment he dit que tingués mes cultura que tu, tot el contrari, tot i que llegeixo habitualment no puc presumir d'això precisament ;=)


Tampoc et pensis que tinc res contra tu personalment i això últim "vigila amb qui et fots" ha sonat com una amenaça 8O 8O 8O

No t'ho prenguis malament home, no busco provocar-te ni molt menys, avegades m'encebo escribint. La pròxima vegada que em vulgui adreçar a tu personalment ho faré per privat. Salut company.

PD: T'agrairia personalment que miressis d parar compte amb lo de les majúscules

#37 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2005 - 09:47

ESPONTANI, t'has equivocat, com sempre, el meu partit ha quedat segon a Barcelona i Lleida. I hem governat Catalunya durant més de 20 anys de conya perquè vingui aquyest Maragall........... i ho tiri per la borda en poc més d'un...............Encara que el PP en caigui bé i millor ells que no ERC, PCTB, o PSOE, clar.

I DE CULTURA EN TINC MÉS QUE TÚ NOI, PER ALGO LLEGEIXO MOLTS LLIBRES!!!!!!!!!!!!!!!!

VIGILA AMB QUI ETS FOTS............... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


despres no escriguis cap post dient k si Mob amenaça, k no es ningu per amenaçar: aplicate al cuento.
de gent xunga som molts aki, no ets tu l'unik xungo k hi ha per aki.....

#38 Pini

Pini

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 232 mensajes

Escrito 05 mayo 2005 - 10:19

MADRID 2012 a.C

#39 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes

Escrito 05 mayo 2005 - 10:43

Parlant dels jocs olímpics heu vist la propaganda qes vol ficar el barça sobre pequín 2008? us semble b ? diuen qels i pagaran un munt de pasta els xinesos.

A mi personalment no em fa gens de gracia ficar propaganda a la camiseta del barça q mai na portat, solament per diners. Per molt qet donguin, la imatge del club es lo primer per sobre de tot.

Laporta, no te felicito!

#40 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 05 mayo 2005 - 10:46

redmon no es pekin sino la xina en concret es un negoci am el pais no te res a vere am els jocs son dos coses diferens




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos