Ir al contenido


Foto
- - - - -

nastic vs terrassa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
27 respuestas en este tema

#21 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 09:52

Jo prefereixo q guanyi el Terrassa, ja q com a equip català q és, vull q salvi la categoria. El Nàstic està practicament salvat, igual q nosaltres.

Salut!


Idem

#22 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 12 topics

Escrito 27 abril 2005 - 09:36

Penso igual que lleida_endavant. A més, hem de superar al Nàstic i ser el millor català de 2a A i el 3r millor equip de Catalunya.

VISCA EL LLEIDA... i tant de bo el Terrassa guanyi al Nàstic!!!

#23 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 38 topics

Escrito 27 abril 2005 - 10:21

Doncs a mi estic indecis, el Terrasa o necesita per salvar-se, pero el seu presi no te gaire de català, al = que alguna part de l'afició, d'altres pero son molt bona gent.. no se que guanyi el millor!

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 9 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 abril 2005 - 11:33

Jo m´estimo mes que hi hagi 3 Catalans a 2ºA,que no pas equips com el Ejido,Ciudad de Murcia, Pontevedra.. hi ha mes rivalitat, desplaçaments curts, aixó si el Lleida el millor dels 3 jajajajjajaja, i si no al temps!!!!

Visca el Lleida!!!!!

Per curiositat... quan deu de costar un viatje de l´equip a Pontevedra i a Tarrassa/Tarragona, segur que hi ha mes de 4000€ de diferiencia, i a part el temps d´anada i tornada que es perd...

#25 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 12:32

Jo vull que empatin. Per cert, en un tema que va sortir ara ja fa un temps, algu preguntava com creiem que quedarien els equips catalans en la taula al final de lliga i vaig ser l'únic que va dir que el Lleida i el nàstic estarien empatats a punts i el Terrassa baixaria i la cosa va en camí, jeje

#26 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 4 topics

Escrito 27 abril 2005 - 01:38

CAP DELS DOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
NI TARRAZZA NI NASTIK!!!!!!!!!!!!
CERO PATATERO ALS DOS!!
TARRAZZA A SEGONA B I QUE ES SALVIN ELS MEUS AMICS DEL CÓRDOBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANIMO CÓRDOBA I CORDOBESISTA, MERECEIS VUESTRA CIUDAD Y AFICIÓN LA SALVACIÓN COMPAÑERO, (Ei, si he fet un rodolí i tot, jejejejejejejje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ), Y HUNDIR A LOS EGARENSES!!!!!!!!!!

P.D:Em sap greu per NASTIKER-CAT. Tio, hauríes de ser del Lleida i no del Nàstic i JOAN DEL NASTIC també, perquè vosaltres sou bona`penya i sempre ho diré companys. :wink: :wink: :wink: :wink:



K tem fet els del Nastic? K passa am el Nastic aki, k no el suporteu. Ja se k ens voleu passar pro odiarlo.
I millor k baixi el Cordoba i no el Terrassa, k es un ekip catala!

#27 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 01:59

com la majoria de vosaltre, el terrassa. aixi superem al nastic i el terrassa se salva.

#28 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes

Escrito 28 abril 2005 - 12:44

Jo prefereixo q guanyi el Terrassa, ja q com a equip català q és, vull q salvi la categoria. El Nàstic està practicament salvat, igual q nosaltres.

Salut!


Idem


Idem de idem




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos