Ir al contenido


Foto
- - - - -

què podem fer per a omplir el camp?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#21 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 12:47

El dia del play off erem 9000 per tan un dia quet jugues l'ascens el camp estava nomes 2 terceres parts ple si aquell dia no s'aplena ja no s'aplenara mai


Amb resignació de que mai l’omplirem segur que no l’omplim, sort que el massana no en té d'això

#22 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 01:54

9000 bé hi eren prou quan eram a 1a divisió,per tant, que podem fer??? Doncs pujar a 1a DIVISIó!!!!!!!!!!!!!

#23 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 2 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 08:57

9000 bé hi eren prou quan eram a 1a divisió,per tant, que podem fer??? Doncs pujar a 1a DIVISIó!!!!!!!!!!!!!


El tema esta en que si no se guanyen partits ni vindra gent ni pujarem a 1ª .

#24 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 07:43

La iniciativa del Terrassa també em sembla força acertada. 2 o tres entrades gratuites per a cada soci.

#25 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2005 - 03:09

Regalar coses tipo gorres i camises , i tambe fer una plantilla que ilusiones una mica , amb aixo no vui dir que la que tenim sigui dolenta si no que per mi aquesta plantilla no pot lluitar per coses grans , sa de reforçar .

#26 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 9 topics

Escrito 25 marzo 2005 - 04:47

Jo probaria alló que es va dir de fer abonaments per partits. Per exemple: C. de Murcia, Terrassa i Eibarper una banda i un preu. Alavés, Nàstic, Recre i Celta... per un altra i a un altre preu.



Aquesta esta molt be!!!

Si fas packs i et surt mes barat i niria mes gent!

#27 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2005 - 06:21

Hem de tenir fe en el nostre equip. L'any passat vam començar un cicle, vam fer un equip barat i molt poderós que es va fer amb tota la Segona Divisió B i va pujar a la Segona A. Aquest any l'objectiu principal era la permanència i sembla que l'aconseguirem sense massa patiments i a sobre hem eliminat al totpoderós Valencia c.f. a la copa i hem arribat a 8ens de final. Anem per molt bon camí, poc a poc anirem escalant i, sino l'any que bé, l'altre segur que estarem entre els més grans d'Espanya.

De moment nomes és un somni però qui hauria dit a Valencia que arribarien a 2 finals de la Champions i després amb l'arribada d'un entrenador desconegut (Rafa Benítez acabava de pujar a 1a amb el Tenerife) guanyarien 2 lligues i una UEFA?? I al Depor?? qui hauria dit que amb l'arribada d'Irureta guanyarien la lliga, la copa al Madrid al Bernabeu el dia del centenari d'aquest i arribarien a les semifinals de la Champions eliminant en un partit històric al totpoderós Milan a més de moltes altres coses??

Jo confio plenament en aquest equip i espero que dintre d'un parell d'anys, tres com a molt puguem estar pensant que el Lleida en 4 o 5 anys ha passat de la Segona B a primera divisió. Ja ho vam fer una vegada, per què no ho podem fer una altra??

Amb il.lusions es plena el camp d'esports (parlo de 6000-7000 persones en partits de lliga), no cal que sigui una realitat.

#28 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2005 - 07:16

:D Cobrir la graderia :lol: :lol: :lol:






SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#29 SkinheadBlau

SkinheadBlau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2005 - 10:47

A mi em semble, k hauriam d'espera a la propera temporada k el lleida d basquet estara en una categoria menys i avere si es nota al camp d'esports! iniciatives serien donan entrades a tot "quiski", o samarres o bufandes!

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2005 - 11:24

Ja i tornem am el lleida basquet.... clar perque per merits propis res oi? millor tirar merda als altres.... dimecres al lleida forum (Basquet)haura a la llotja el presi del futbol i al lleida terrasa havia el presiden del basquet

JO proposo regalr 10 entrades per soci a li millor arribem a 5000 persones aixi

#31 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2005 - 06:36

La iniciativa de aquest partit de ragalar entrades ccontra el eibar esta de conya!!!

#32 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2005 - 02:24

ara k el lleida, el plus pujol i el llista es volen ajudar, podrien fer carnets per als tres esports, o si ets dun dakets clubs descontes a les entrades o al ferte soci de laltre, no se formules dakestes, k la gen sanimes mes a anar a dos puestos o fins i tot 3 i no o sol al lleida, o sol al plus, k ni a pocs k van als dos llocs.

#33 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2005 - 02:47

ara k el lleida, el plus pujol i el llista es volen ajudar, podrien fer carnets per als tres esports, o si ets dun dakets clubs descontes a les entrades o al ferte soci de laltre, no se formules dakestes, k la gen sanimes mes a anar a dos puestos o fins i tot 3 i no o sol al lleida, o sol al plus, k ni a pocs k van als dos llocs.



Molt bona idea tb Leki.

#34 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2005 - 04:37

ficar ninots de cartro i un petit altaveu alradere, on hi hagi una sintonia aleatoria de crits tipics en un camp de futbol.
q sesveron i cridon al arbitre segons les circunstancies, tot dirigit desd'un comandament a distància

#35 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 18 abril 2005 - 04:50

8O eing?¿?¿?

#36 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 18 abril 2005 - 04:53

en el meu ultim post, x tots akells ke no lentengon la mea intencio es ésser sarcàstic.

#37 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 18 abril 2005 - 05:16

ok

#38 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes

Escrito 18 abril 2005 - 10:24

Amb 3500 socis no se quins fitxatges podeu fer per portar a la gent,jo em nego a que ens gastem els diners pq si,el q no vulgui vindre al futbol q es foti pq el LLEIDA es un sentiment i no em d´obligar a ningu,aqui tothom es del barça i punto. Com sempre haurem d´esperar a un ascens pq la gent vingui al camp i regalant entrades i una merda, q vagin a veure els escacs i ens deixin en paus. 3000 SOCIS QUIN RIDICUL!!!!

#39 llaurador

llaurador

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes

Escrito 18 abril 2005 - 10:40

:evil:

La crua realitat es una, dins que la ciutadania no s'impliqui en el lleida i senti el lleida com l'equip de la seva ciutat deixant de banda el cancer principal, el fc barcelona.
Esta ple de simpatitzants del fc barcelona que prefereixen mes un equip que representa el centralisme catala, per contra deixen de banda la u.e. lleida.
Lleida forever

#40 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 19 abril 2005 - 06:43

jo em quedo am la idea de leki.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos