Ir al contenido


- - - - -

Herrón, vaya patata!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 Guest_carca_*

Guest_carca_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2005 - 06:38

No se pq però cada vegagada q juga aquest tio no guanyem ni un partit i el mig del camp fot pena,menys mal q tenim al Ruben q per mi es un dels millors mig centres defensius q hi ha en tota la segona Divisió A, nos e copm podem dubtar d´això. Per cert al MASSANA si vol augmentar a 6000 el nombre d´abonats ja pot començar a fer ell un striptease integral pq amb aquesta ciutat ni de conya!!! Ojalá m´equivoqui però ja poden fer publicitat a on vulguin q amb aquest tema no hi ha res a fer,a veure si es de veritat i treballen aquest tema pq es elq necessitem,si esperem a que els socis caiguin del cel anem apanyats, ademés de una bona promoció es necessita gent , com a comercials d´empreses, q treballin el tema, uns 3 o 4 q treballin conjuntament

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2005 - 07:21

Despres del partit amb el valencia tots eren flors per herron, que si a de ser titular que si es mes tecnic que ruben i jo ja deia que no em fessin riure ruben es molt millor, no dic que herron sigui dolent pero ruben es molt millor pero avui no es culpa rubio ja que ruben estava sancionat

#3 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2005 - 07:54

Rubén es el millor de llarg de la plantilla¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
com no el renovin......... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#4 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes

Escrito 13 febrero 2005 - 08:11

Sergio - Ruben es una assegurança! A partir daki inestabilitat! Jo em centraria ja en el partit contra Salamanca!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos