Ir al contenido


Foto
- - - - -

equip que us caigui malament?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
70 respuestas en este tema

#41 maroca

maroca

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 03:13

el barcelona

#42 palau

palau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 03:43

aquí queda clar el teu españolisme!!!!

el barça no s'apropia del mot catalunya ni del catalanisme, et confons, sinó que el barça el fa gran la gent de catalunya que se sent catalanista i que identifica el seu país com a catalunya


TU OFERMARS ESTAS ATONTAT, ET PENSES QUE EL FARSA ELS EL CUL DEL MON O QUE????
A VEURE SI ET DEIXES DE KRITIKAR A LA GENT I ET PASES A VEURE AL MINIM UN PARTIT AL CAMP D'ESPORTS.
TAN DEFENSAR EL CATALA HA BARCELONA HI HA UNA PLAGA DE ESPANYOLS QUE OMPLEN EL CAMP NOU, NOMES S'HA DE VEURE LA GRAMANET_BETIS.

O VESTEN ALS FORUMS DEL FARSA I FOT EL CAMP D'AQUI


estic d'acord, sempre tocant temes del barça!
AIXÒ ES UN FORO DEL LLEIDA!

#43 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 04:02

Futbol Club Barcelona. Per la seva "perjudicial egemonia".

#44 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 04:19

odio al real madrid per tot!!

#45 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 04:45

no es tracta de si no ets del barça ets español sino que dspotricar contra el barça i dir falsedats sobre que el barça es vol apropiar del nom de catalunya quan tothom sap que son els aficionats del barça que demostren la seva catalanitat, igual que els del lleida, la majoria del nàstic, uns quants del terrassa i de la grama, i més pocs de l'spanyol....


no es cap falsetat el q dic.
pk el q deiem laltre dia, un d'albacete demostrara molt la seva catalanitat.
i els boixos nois son molt catalanistes... oi?¿ va home!
va, tan se val, mentres i agi gent com novaes, rod, asroc, etc. q pensi com jo o mentengui lo q vull dir en aquest tema ja estic content. axo demostre ke no soc jo l'unic "boig"


Tornes a caure en les generalitzacions de sempre. Et puc ben assegurar que la inmensa majoria de catalans del Barça són catalanistes ( ojo!, dic els q són de Catalunya, pq logicament la gent de l'Estat Espanyol i de més lluny del Barça no es podràn sentir catalanistes...) I et dic q tots els culés no tenen res contra el futbol català ni es consideren "millors catalans" pel simple fet de ser del Barça, això són coses que ha pogut demostrar una junta, com la del Laporta, però què en cap moment pots empaquetar amb ells el més de 100000 socis i els milions d'aficionats barcelonistes. Per tan trobo fora de lloc tots els teus comentaris sobre el tema, i encara molt més q fiquis per aquí al mig els Boixos... què cullons tindrà a veure amb el q estem parlant?? Intentes justificar-te d'alguna manera i aquesta encara et creuràs que és la millor, comparant l'afició del Barça amb una minoria dels Boixos. 8O

P.D. Tu per fer enquestes no serviries gaire la veritat, series capàs de fer una enquesta entre les penyes d'Andalusia del Barça per poder-nos demostrar que l'afició del Barça no és catalanista...xD en fi

#46 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 05:00

tu llegeixes be o que?
lo q e dit no influeix en el q sentin o dixin de sentir els afeccionats del barça, li e dit q no tots son catalanistes, els parametres q tu has dit no tels fikare en dubte pk me la porte fluixa.
jo no e dit q els afeccionats del barsa tinguin re vs futbol catala, on o has llegit??¿ e dit el barsa, en laporta, q tu ja fa temps ja vas dir q una cosa ere public i altre laporta. q jo no els empaketat en aquest post! mels embolikes tu, no jo. kuan parlo del barsa es directiva ki es ki marke les directrius.
- en q troves fora de lloc els meus comentaris?¿ en lo del conveni?¿¿ o els insults al nostre president en q?¿ pk son les meves raons x kem caigo malament el teu ekip.
- els boixos ere un exemple x demostrar q no tots, com havie dit ofermarss, eren catalanistes. x axo els e ficat i al meu criteri es justificat. en cap moment e dit kel criteri d'akests sigui el de la majoria dels de barsa, e ficat un exemple de kel teu ekip no es totalment compacte amb els idearis q dieu q teniu.

jo x fer enkestes no serveixo, xo tu x la lectura i la seva comprensió tampoc pk en cap moment e ficat res del bcn fins q man preguntat. si despres les meves explicacions i arguments els agafes x on vols, dius coses kedit kuan no o e dit i respons al q tu vols, no es el meu problema.
i por jam fas pk ves a saber x on surtiras ara, torno o diguerte, q no tinc cap problema en q els de la ciutat comtal siguin del barça es lògic. xo a una pregunta jo justifico, i els meus arguments no son en res fora de lloc.
el kauries de fer es argumentar millor les teves posicions i no respondre al q creus q dic i llegir-ho be, q sempre et dic lo mateix home!

#47 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 05:06

tu llegeixes be o que?
lo q e dit no influeix en el q sentin o dixin de sentir els afeccionats del barça, li e dit q no tots son catalanistes, els parametres q tu has dit no tels fikare en dubte pk me la porte fluixa.
jo no e dit q els afeccionats del barsa tinguin re vs futbol catala, on o has llegit??¿ e dit el barsa, en laporta, q tu ja fa temps ja vas dir q una cosa ere public i altre laporta. q jo no els empaketat en aquest post! mels embolikes tu, no jo. kuan parlo del barsa es directiva ki es ki marke les directrius.
- en q troves fora de lloc els meus comentaris?¿ en lo del conveni?¿¿ o els insults al nostre president en q?¿ pk son les meves raons x kem caigo malament el teu ekip.
- els boixos ere un exemple x demostrar q no tots, com havie dit ofermarss, eren catalanistes. x axo els e ficat i al meu criteri es justificat. en cap moment e dit kel criteri d'akests sigui el de la majoria dels de barsa, e ficat un exemple de kel teu ekip no es totalment compacte amb els idearis q dieu q teniu.

jo x fer enkestes no serveixo, xo tu x la lectura i la seva comprensió tampoc pk en cap moment e ficat res del bcn fins q man preguntat. si despres les meves explicacions i arguments els agafes x on vols, dius coses kedit kuan no o e dit i respons al q tu vols, no es el meu problema.
i por jam fas pk ves a saber x on surtiras ara, torno o diguerte, q no tinc cap problema en q els de la ciutat comtal siguin del barça es lògic. xo a una pregunta jo justifico, i els meus arguments no son en res fora de lloc.
el kauries de fer es argumentar millor les teves posicions i no respondre al q creus q dic i llegir-ho be, q sempre et dic lo mateix home!


Mira, potser he malinterpretat malament el teu missatge i et demano disculpes, però jo sé pq em dic les coses i sé com penses del Barça... i no seria el primer cop q malparlessis de l'afició del Barça generalitzant pel comportament de la seva junta, i fins hi tot a la nascuda a Barcelona, o m'equivoco??

#48 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 05:08

Mira, potser he malinterpretat malament el teu missatge i et demano disculpes, però jo sé pq em dic les coses i sé com penses del Barça... i no seria el primer cop q malparlessis de l'afició del Barça generalitzant pel comportament de la seva junta, i fins hi tot a la nascuda a Barcelona, o m'equivoco??


no t'equivoques pero ara em mossego mes la llengua i accepto disculpes

#49 PAMPALONA

PAMPALONA

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 63 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 07:34

Estic totalment d'acord amb tu Ilerdense.
El Nàstic fa fastig !!!!!

VISCA EL LLEIDA !!!!!!!!!!!!!!!!

#50 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 07:45

sens dubte , el puto Espanyol!!!!

#51 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 08:06

sens dubte , el puto Espanyol!!!!


jo tpoc em cau bé la sucursal del Madrid a Catalunya

#52 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 08:26

venga! a veure qui la diu més grossa!

#53 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2005 - 11:45

-Sevilla
-Valencia
-Celta
-Cultural
-Nastic

#54 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2005 - 11:36

El Reial Mandril

Motius: ( tot i q no caldria dir quins...)

1- Pq sóc culé, i per tan la rivalitat esportiva
2- Per ser l'equip espanyol per excel·lència
3- Per ser durant molts anys l'equip ajudat pel franquisme que tantes extorsions va fer al futbol, i sobretot al Barça.
4- Per la seva prepotència

En podria dir més...però aquests són els més importants...


200 % D'ACORD i no fa falta dir gran cosa més, a part de la prepotència de Florentino Pérez i de veure que són
EL EQUIPO DEL GOBIERNO
(o ningú recorda el famós Pelotazo urbanístic?), i veure com el subvencionen fot MOLT, MOLT, MOLTÍÍÍÍÍÍÍSSIM FÀSTIC!!! :evil:

sens dubte , el puto Espanyol!!!!


jo tpoc em cau bé la sucursal del Madrid a Catalunya


Sens dubte, només cal veure COM S'HAN AGENOLLAT AL BERNABÉU: 4-0.

I ja sé que en principi m'havia de quedar amb només un, però tinc ganes de dir... LA POBLA SE SEGUR... més que res per la prepotència que tb alguns tenen i la xuleria amb que es foten amb el meu poble (VISCA TREMP!!!) Demà derbi Tremp - La Pobla!!!! (grup 5 de 1a regional)

#55 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2005 - 02:10

El R.Madrid!!!

1-Per ser espanyol i fatxa.
2- Per totes les ajudes que rep:
-Arbritals...
3-Per tenir tanta pasta que no saben ni ells d'on el truen
4-Pel seu president que es un xulet!
5-Per que son uns prepotens.



i mes... pero e de marxar !! Fins l disapte k b!

#56 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2005 - 03:25

el r.madrid, pels motius k ja san publicat..

#57 Guest_Bufador_*

Guest_Bufador_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2005 - 11:24

De la provincia de lleida el mollerussa

De catalunya, sense cap dubte, i com haurieu de dir tots, el figueres

De espanya la seleccion i el fachadolid

D'europa cap en particular

De la resta d'europa cap en particular

#58 Brockh

Brockh

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2005 - 03:35

El real madrid per tots els motius que aquí ja s'han dit.
El salamanca per la faomsa pancarta demanant quedar-se els papers que ens van robar.
El Prat de LLobregat perquè els seus jugaodrs i seguidors van pels camps de leida ostian a la getn ( un jugador del mollerussa amb punts, una cama trencada a un pare de l'AEM, )
EL president el Sevilla, es un impresentable, feixista, etc., xò estic d'acord amb lo que a dit el del nido, a mi tmb m agradaria que ens esborresin del mapa despanya, perquè ja tindrem el nostre propi i seriem INDEPENDENTS!!
i molts d'altres com: tenerife, valladolid, Marbella, Ceuta, Leganes, Glasgow Rangers, i un llarg etc.

Però evidentment el pitjor és la selecció del país veí

#59 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2005 - 08:35

Els que hem cauen malament:

-El Sevilla.
-El Nàstic.
-La Gramanet.
-El figueres.
-El Manchester United.

Els que hem cauen bé:

-L'Espanyol.
-El València.
-El Levante.
-El Alavés.
-El Arsenal.
-El Manchester City.
-El Everton.

(Es que soc un fan de la Premier)

#60 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes

Escrito 08 febrero 2005 - 09:15

Els que hem cauen malament:

-FC.Barcelona
-Reial Madrid
-Vallalodid
-Poli Ejido
-Terrassa

Els que hem cauen bé:

-UE Lleida
-Sant Andreu
-Arsenal
-Deportivo
-At.Bilbao




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos