Ir al contenido


Foto
- - - - -

lleida i tarragona a 2a


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 BarriHool

BarriHool

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2004 - 09:41

Companys granats! akest anys si espero i desitjo q pugeu tal i kom espero i desitjo q pugi el lleida almeys .. aixi lany q ve tindrem un desplaçamet a segurat am bon ambien.
nomes donar anims!
força lleida amunt nàstic!
P.D: si el tractor done la casualitat q volte x aki.... rooooooooooom roooooooom q pase mestre!!??

#2 Guest_oscar__BORDETA_*

Guest_oscar__BORDETA_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2004 - 12:43

KE LES DEN POR EL CULO A LOS DEL NASTIC Y SE MUERAN EN LA MISERIA

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2004 - 12:46

deu meu!
Força Lleida! Amunt Nàstic! Fent Camí Cap a 2na A!!!

#4 sergiue

sergiue

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2004 - 12:53

:x No diguem xorrades i apoiem-nos tots, que tots som catalans. No recordeu els enfrontaments a 2ª amb el Figueres i el Palamos de principis dels 90?? Estaria molt be enfrontar-nos amb el Nastic l'any que ve pero a 2ª A.

Amunt Nastic i encara més amunt LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#5 Guest_oscar__bordeta_*

Guest_oscar__bordeta_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2004 - 04:09

l'unic ekip catala k pot haverhi a 2 A es el lleida. PUTA TERRASSA I PUTA NASTIC

#6 Guest_crstianlleidatotal_*

Guest_crstianlleidatotal_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2004 - 04:31

QUE LES DONIN PER CUL AL NASTIC SEGUR QE ELLS A LA SEVA APGINA AL FORUMS NO DIUEN RES DE NOSALTRES O SIGUI QUE ELS DEIXE I ENS PREOCUPEM MES EN EL NOSTRE EQUIP QUE ESTA EN MIJO ESTAT QUE EL NASTIC FORÇA LLEIDA
VISCA EL LLEIDA

#7 Guest_Albert_*

Guest_Albert_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2004 - 11:41

Espero que pugi el lleida a segona i el Nàstic, pq són catalans, pq es un despaçament assegurat i pq tinc amics del Nàstic. (però sobretot el Lleida)

I tu Óscar només fas que liar-la tio, que diguís que no vols que pugi el Lleó , i puta lleó ho entenc, però al Nàstic??
Si més no te l'hauria de sudar, que estan en un altre grup!!!
I no toquis tant els ous a la penya.

#8 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2004 - 09:36

Sou una colla d'incults i de tontets.

Hauriem de ser molts equips a 1 i 2A catalans, i com més siguem millor ja que tots els equips catalans ens tenim d'ajudar (dins lo què cap), mireu per exemple els equips d'Andalusia que n'hi ha un munt.

Tots cap a 2A i 1!!!!!!


I al tio de la Bordeta que tanqui la boca d'una puta vegada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visca Catalunya i visca el Lleida!!

#9 Guest_Munguit_*

Guest_Munguit_*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 09:58

crstianlleidatotal i companyia.............................
si anessiu pels foros del Nastic ,(jo he anat tota la temporada) haguessis vist que ens han tingut molt respecte i consideració; per cert ells també volen que pujem plegats a 2ªA.

Visca el Lleida!!!!!!

#10 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 10:01

ets un inestable...que collons diu pardal.... el nàstic és un dels nostres rivals ESPORTIUS històrics ...però com a club català té que estar el més amunt possible...com més serem ...més riurem
força lleida!!!!

#11 Guest_lleidata_*

Guest_lleidata_*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 10:26

:twisted:

Llegint aket misatge hem dono compte de k no saveu kina es la rivalitat històrica amb el nastic. M'agradaria k us pasesiu akets k defenseu el nastic per foros de la cultural i veureu k els del nastic animen a la cultu a k ens guanyi per deixar-nos fora del play off.
El nastic per molts anys a segona b

#12 Guest_Munguit_*

Guest_Munguit_*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 10:42

Si volem a tots els nostres rivals a 2ªB, contra quí jugarem a 2ªA??
-)))) :D
Visca el Lleida!!!!

#13 Guest_Albert_*

Guest_Albert_*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 10:49

Clar lleidatà, pq de gent com l'Oscar de la Bordeta per desgràcia n'hi ha a tot arreu

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 11 junio 2004 - 12:47

a mi personalment mentres el lleida puji el nastic no me importa el que faci, pero aixo de que als foros de la cultral hi ha bastanta gent del nastic que els apoya y vol que pujon els es cert perque u e pogut llegir

#15 BarriHool

BarriHool

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes

Escrito 11 junio 2004 - 04:54

nomes animo al nastik xq se q ia gen del nastik q niame al lleida i akets x mi son els q conten els meus companys antifeixistes de tarragona q e tingut el gust de compartir nits de festa am ells i nomes x aixo desitjo x a ells lo mateix q x a mi pugi el meu ekip i.. a 2 kom mes catalans millo.. kuan toki enfrontarnos ens enfrontarem esportivamen i aura tensio i aura tot el q tu vulguis xo.. ara el nstik no es un rival es un comapny de viatge x lo tan.. amun nastik!
lleida o mort!
una salutacio a les brigades roges de tarragona!

#16 Guest_Torreriste_*

Guest_Torreriste_*
  • Anónims

Escrito 16 junio 2004 - 06:52

Yo tmb vull k pujo lo nàstic xk fa mania veure com a segona divisió hi ha un futime d'aquips andalusos i sol el Terrassa com a representant catala. No vull faltar als equips andalusos xk si estan a segona es xk su hauran currat, pero fa una mica de rabia.
X aixó molarie un munt k l'any k ve fossim tres equips catalans a segona. I aixó k au llegit, señors oscar bordeta i companyia, us u diu una persona k fa dos anys va ser insultat a Tarragona en un partit del lleida xk, desgraciadament, gent com vosaltros no sou exclusius de lleida. Vull dir k de tarats ni ha arreu.


FORÇA LLEIDA A SEGONA DIVISIÓ, i si pot ser amb el nàstic, millor
Moises digue als seus deixebles (2): animeu sense parar, així lo lleida guanyarà; toma ya.

ILERGETES, SECCIÓ TDS

#17 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes

Escrito 16 junio 2004 - 09:37

Soc de Valls, nascut a Tarragona. Tinc d'aguantar que els del Nàstic es pensin que son el tercer equip de Catalunya... van molt de sobrats i no em sabria gens de greu que no pugessin. He anat a veure partits seus i entenc perquè la gent de Reus no els pot veure. A part que en els enfrontaments entre Lleida i Nàstic l'afició del Nàstic es va portar de pena.

Per tant amb el Terrassa i el Lleida a segona ja n'hi ha prou XD

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 16 junio 2004 - 09:59

jo els cops ke me paso pel canal #nastic, ens apoyen igual ke nosaltres amb ells, pero de gent n'hi ha de tot tipus, pero tambe hi han maneres de dir ke no vols ke puji lo nastic sense insultar.
Força Lleida i Nàstic a Segona A!!!!!!!!!!

#19 edunak

edunak

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes

Escrito 17 junio 2004 - 01:10

ens em d'apoyar entre tots els catalans, i si podem pujar tots dos millor que millor, hem dintentar tenir molts equips catalans a 2a, teniu en compte que aixo seria millor per els clubs, les despese serien menors i ademes es podrien organitzar moltes sortides fora dl camp, a tarragona, girona, barcelona, sabadell, etc......

#20 Guest_Reusenc_*

Guest_Reusenc_*
  • Anónims

Escrito 17 junio 2004 - 08:07

Molt bona l'opinió del Xikket de Valls.

No hi ha dubte que molts clubs catalans de diferents categories voldrien tenir el recolzament -en número- que té ara mateix el Nàstic. Incloent el meu (CF Reus Deportiu) on sempre som quatre gats i ara mateix amb un futur incert per motius econòmics.

Ara bé, he vist alguns partits com el Nàstic-Castelló o el Nàstic-Lleida i és cert que potser hi ha una eufòria excessiva i una adoració per jugadors que, fora de dos o tres (Pinilla, Torres) són normalets. M'ha agradat més l'ambient p.ex. al Lleida-Cultural (també hi vaig ser).

Resumint:

-Com a seguidor del Reus i simpatitzant del Lleida, per mi el Nàstic és un rival (encara que el Reus se'l troba poques vegades per raons evidents).
-Com a aficionat al futbol català que recorre diversos camps, el millor és que hi hagi el màxim d'equips catalans dalt i li poguem prendre protagonisme al Barça almenys a nivell local.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos