Jump to content


Photo
- - - - -

No ha de baixar ningu


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2005 - 06:37 PM

No vui escriure cada vegada que la gent obre un tema d'aquests tenir que digui la meva perque molta gent no tingui idea del que parli sobre el plus pujol

1- Si el plus pujol te 4000 o 5000 socis us penseu que si l'any que be baixe serem 8000 al camp d'esports? Aquests any teniu una excusa perfecta pero fa 5 any tambe erem bastant poquets i el plus pujol jugava a la leb o leb 2 llavors la culpa tambe era del plus pujol?

2-La majoria degent que conec que van al basquet son uns forofos del basquet i no del futbol per aixo no an set mai socis de futbol (cosa respectable)

3- Hi ha uns quants centenars daficionats (els quals m'incloc) que som socis dels dos equips per tant aquests no es poden sumar tampoc

4- Si l'any que be baixe (que no baixarà) ja no podreu donar l'excusa del basquet a vere qui direu que es el culpable despres.

5- Tota opinio en contra d'un equip lleidatà no es pot dir lleidatà, no te sentit


i 6- Pels que desitgeu el mal d'aquet equip aqui la teniu Caixa San Ferran 62-87 Plus pujol lleida. I espereu que aixo nomes acaba de començar, encara donarem guerra.....

Sort als de hockey i a tots

Visca el lleida, visca el plus pujol i visca lleida sencera

#2 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2005 - 06:40 PM

em sap greu dirte tucho, k si tan català ets:

escriu Caixa Sant Ferran, no Caixa San Ferran

uxento xo es k San és algo bastan castellà..

#3 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2005 - 07:11 PM

Rawold, No anem amb mariconades perquè has ficat dirtu en canvi de dir-t'ho!

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2005 - 10:06 PM

amic raworld jo no e volgut fer (no ma interesat mai) fer proppaganda sobre el meu català, jo no e presumit de català en cap moment en el que e escrit (una altra cosa es que ho siga pero no ho he especificat ni presumit), nomes e comentat una cosa del basquet, i tothom sempre se li escapa una falta o altra en aquest cas jo i com ha deduit el piparata tu.... si vos comenta el que escrit pero no comentem les faltes perque el forum del lleida seria mol rallat si tots u fessim

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,249 posts
  • 1 topics

Posted 23 January 2005 - 10:44 PM

No vui escriure cada vegada que la gent obre un tema d'aquests tenir que digui la meva perque molta gent no tingui idea del que parli sobre el plus pujol

1- Si el plus pujol te 4000 o 5000 socis us penseu que si l'any que be baixe serem 8000 al camp d'esports? Aquests any teniu una excusa perfecta pero fa 5 any tambe erem bastant poquets i el plus pujol jugava a la leb o leb 2 llavors la culpa tambe era del plus pujol?

2-La majoria degent que conec que van al basquet son uns forofos del basquet i no del futbol per aixo no an set mai socis de futbol (cosa respectable)

3- Hi ha uns quants centenars daficionats (els quals m'incloc) que som socis dels dos equips per tant aquests no es poden sumar tampoc

4- Si l'any que be baixe (que no baixarà) ja no podreu donar l'excusa del basquet a vere qui direu que es el culpable despres.

5- Tota opinio en contra d'un equip lleidatà no es pot dir lleidatà, no te sentit


i 6- Pels que desitgeu el mal d'aquet equip aqui la teniu Caixa San Ferran 62-87 Plus pujol lleida. I espereu que aixo nomes acaba de començar, encara donarem guerra.....

Sort als de hockey i a tots

Visca el lleida, visca el plus pujol i visca lleida sencera


Et dono la raó, jo no sóc soci ni del bàsquet ni del futbol, per motius de distància... però tot l'esport de Lleida el segueixo, i li vull el millor per tots els equips que representen la ciutat...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users