Ir al contenido


Foto
- - - - -

MODERADORS JA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 enero 2005 - 02:48

A mi em comensen a rallar moltissim tots aquests invitats que no venen a parlar sobre temes d'actualitat del Lleida i que nomes fan que soltar parides. I amb aixo no dic que de quan en quan es pugui fer alguna broma.

Com ha perdut aquest forum...

#2 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2005 - 02:52

sera pels temes que publiques tu...

#3 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 4 topics

Escrito 15 enero 2005 - 04:20

A mi em comensen a rallar moltissim tots aquests invitats que no venen a parlar sobre temes d'actualitat del Lleida i que nomes fan que soltar parides. I amb aixo no dic que de quan en quan es pugui fer alguna broma.

Com ha perdut aquest forum...


els q son registrats tb escriuen barbaritats q no tenen cap mena de vinculació amb lo futbol....
axo dels moderadors es molt subjectiu i implicarie retallar el dret d'expressió si a algú no li agrade el q escribim

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 enero 2005 - 07:31

A mi em comensen a rallar moltissim tots aquests invitats que no venen a parlar sobre temes d'actualitat del Lleida i que nomes fan que soltar parides. I amb aixo no dic que de quan en quan es pugui fer alguna broma.

Com ha perdut aquest forum...


els q son registrats tb escriuen barbaritats q no tenen cap mena de vinculació amb lo futbol....
axo dels moderadors es molt subjectiu i implicarie retallar el dret d'expressió si a algú no li agrade el q escribim


No fa falta retallar cap llibertad d'expressio, nomes esborrar temes xorra com:
ES BUSCA DAVANTER CENTRE (Joan Laporta i Estruch)
Sense titol (Invitat)

I esborrar els missatges on es falti al respecte i s'insulti, tant per part d'invitats com de foreros registrars.

Es busque a un moderador que es conecti bastant i que sigui conegut per no ficarse en lios i ja esta, sino el forum perd molt ara que el coneix tanta gent.

#5 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes

Escrito 15 enero 2005 - 07:42

Estic bastant d acord amb tu RoD, pro krek ke hi hauria bastantes decisions polemikes en lo dels moderadors. A ningu li agradaria ke li borresin un missatge i coses d aquestes.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos