Ir al contenido


Foto
- - - - -

Edu fuera fuera fuera!!!!!!!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 02:33

Trobo molt injusta aquesta persecució a Edu. Ell no pot ser mai l'únic culpable de qualsevol derrota ni l'únic heroi de cap victòria!
La millor defensa és un bon atac. Un mig camp contundent a la vegada que imaginatiu i creador i una defensa sòlida i compacta, dura i inexpugnable. El porter l'Edu, Rangel o la Pantoja de Puerto Rico... Pero davant de tothom un equip, el nostre: LA UNIO ESPORTIVA LLEIDA!!!!!!

#22 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 02:59

Mira k va l'any passat eduardo ens va salvar molts partits, però akest any esta espes.
En Rangel es mereix la oportunitat.
Ala web del Marca:
Rangel, formado en la cantera valencianista, llevaba dos temporadas en la primera plantilla y tenia otras ofertas de otros clubes de segunda A como el Almería. "No podía continuar a la sombra de estos dos grandes porteros y cuando supe que el Lleida se interesaba por mí, no lo dude", indicó el portero.

No crec k sigui cap petardo.
http://www.marca.com...,507684,00.html


i ara va i no jugue mai, nomes en els partits de la copa del rei! Es mereix una oportunitat i dubo k ens falli. a més el partit de la copa del rei contra el Terrassa va parar dos penaltis, cosa que va fer guanyar a lequip. edu els agues parat?

#23 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:19

veig que gairebé ja hi ha unanimitat de criteri...

i que n'hi han 2 o 3 que volen perdre 3 punts més encara per haver-los de convèncer

Oliane, tu encara ets del que resisteixes?

#24 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:25

Home! me donat per aludit, no vull perdre cap punt jo. Vull el millor pel LLEIDA i la permanencia el més aviat possible. :wink:

#25 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:42

doncs jo encara confio amb edu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

tot i ke si continua fent tants errors, doncs...............
esperu k akesta aturada serveixi perque edu i la resta de jugadors puguin recargar les piles i fer una bona temporada¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 06:02

Parleu que els gols ans et culpa l'edu no o dubto pero i dorado? el primer gol a set gracies a la seva habilitat en una deixada impressionan, fins i tot el puyol seria dolen al seu canto

#27 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 06:18

dorado l cagat a un gol xo l resta del partit k¿? a jugat molb

#28 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 08:20

mira jo lo k si k tink clar eske edu no deu estar mol motivat en canvi rangel si, i per aixo si poses a rangel titular un partit donaria tot per agradar i kedarse amb la porteria i l'edu al veure k el cnvien intentaria donar tot tambe perque no li treguin el puesto, per aixo seria bo la titularitat de rangel

#29 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 23 diciembre 2004 - 09:02

Yo tb creo que habría que dar una oportunidad a Rangel. Si Edu ahora mismo no se encuentra en el mejor momento de forma, Rubio se tiene que dar cuenta y cambiarlo. Un portero no es diferente que cualquier jugador de campo y cuando alguien no está a tope hay que darle descanso.

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 09:20

Dorado molt be?deixau pel dia dels innocents aquesta frase? mals pases i inseguretat

I pelegri a la banqueta, aixo es com tenir el puyol a la banqueta i fernando navarro titular.... o pitjor

#31 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 10:36

xq tu el deus mira am mal ulls donks ami em va agrada sino mira l kronika del sport li donen un 5 l puntuacio + alta del eki kompratida al marka li donen un 2 l + alta tb kompartida

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 11:10

Si l'sport laprova es una altra prova que a jugat malamen

A la tribuna de 15 persones que vaig parlar la mitja part els 15 me van dir ques un dels paquets mes grans en anys i aixo gent gran i jove dels dos tipus

#33 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2004 - 03:53

Sempre he estat partidari de l'Edu, està en un molt mal moment, potser si que ara és hora de deixar fer 4 o 5 partits al Rangel per veure quin dels dos ens convé més.

#34 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2004 - 07:45

veig que gairebé ja hi ha unanimitat de criteri...

i que n'hi han 2 o 3 que volen perdre 3 punts més encara per haver-los de convèncer

Oliane, tu encara ets del que resisteixes?

a! xo tu ets del lleida? pk mai en parles amb mi, pk si ho fessis sabries q a mi tan se men dona, els 2 porters em semblen bons i si edu ultimament no funcione em va be el q decideixi en rubio. jo aquest any e nat a molts partits i e vist bones intervencions i dolentes d'edu, i tu? et resisteixes a verel en directe?
xo clar tu axo ja ho saps, o no?

P.D.: BON NADAL

#35 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2004 - 08:08

Els dos son bons

JO prevec un canvi de porter al gener pero si el porter es edu tambe defensare aquesta postura de rubio perque e vis mols partits a edu i se del que es capas

#36 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2004 - 07:32

Els dos son bons

JO prevec un canvi de porter al gener pero si el porter es edu tambe defensare aquesta postura de rubio perque e vis mols partits a edu i se del que es capas



TOTHOM SAP QUE EDU ES CAPAÇ DEL BO I DE LO DOLENT.
HA ESTAT TITULAR PRACTICAMENT TOTA LA PRIMERA VOLTA I TENIA QUE AVER DEMOSTRAT MES.

#37 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes

Escrito 25 diciembre 2004 - 11:04

WEno prou omens!!!
Rangel te oporutnitats a la copa del rey i NO DEMOSTRA RE DE LATRE MON!!!!

EDU ja tonrarnar joder!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos