Ir al contenido


Foto
- - - - -

UNA NACIÓ UNA SELECCIÓ


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 12:23

El divendres despres de les primeres noticies desde fresno unes 700 persones es van manifesta a bcn (jo crec k poques).
Pero no ens podem kdar callats i em de lluitar fins al final i per aixo desde aqui animo a tots que el proxim dia 29 de desembre anem tots al camp nou per asistir al CATALUNYA-ARGENTINA, sera la millor manera de donar suport a les seleccions catalanes.

Avere si ens animem i fem un autocar desde lleida

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 12:32

NO US HI TRENKEU EL CAP, PK NO ES CONSEGUIRA MAI.
NO SE DE K US EXTRANYA K CATALUNYA HAGI ESTAT EXPULSADA, JA ES VEIA A VENIR!!!!!!!!



MENTRES CATALUNYA NO SIGUI INDEPENDENT NO HI HAURA CAP MES REMEI Q CONTINUAR AIXI.

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 01:31

MOB TENTENC PERFECTAMENT PERO NU SE O VEIG IMPOSIBLE, TAN DE BO CATALUNYA ES PUGUES SEPARAR D'ESPANYA PERO ENS TENEN MASSA AGAFATS.

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 02:17

Asroc penso exactamen el mateix que tu crec que es una cosa gairebe impossible..... pero aixo no representa ni que jo siga del ciu ni que vulga jocs a madrid ni res d'aixo... jo català i orgullos encara que pensa que la seleccio catalana no competirà que ja ho voldria
Per cer mob que vols di amb "el teu suport a la candidatura de M-11 per als jocs olímpics." Suposo qe voldries dir Madrid-2012 no?

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 02:31

aixo si catala pero sobretot LLEIDATA!

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 11:43

lo mob te rao en ke si som catalans, no ens conformem amb el ke som i tenim ara, xq sense cap dubte podem ser i serem, una nacio rica i plena, costara, xq ens tenen per agafats pels collons, pero res es imposible.

PD: Ke cadascu voti a ki li surti de la punta de la polla, ja ho su fareu si als ki voteu son uns menjaciris (com la majoria xdd)

#7 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 11:49

Amb la decisió de Fresno han barrejat politica amb l'esport.I posats al seu joc hem d'anar en contra de madrid-2012.

#8 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 12:59

Mob! Excelent!
El PP aEspanya es Ciu! Us ho dic jo! Visca les Seleccions CATALANS!
Erradikem l' opressió! AMUNT CATALUNYA I AMUNT L' ESTELADA! Cap un futur millor! :D

#9 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 01:04

Volia dir ke CIu a Catalunya es el Pp! Ignorants!

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 01:31

Jo només volia dir que estic 100% amb les seleccions catalanes, i que amb postures com les de asroc_80 & cia encara segiriam pegant als negres mentres colleixen coto del camp.

Tb voldria dir si podrie ser interesant que desde la u.e.lleida s'organitzes un bus epr anar al catalunya argentina suposo que el club podrie parlar amb la FCF seccio lleida per a que ens dones unes entrades ja que tots els clubs de catalunya sino mequivoco en reben gratuitament per als seus jugadors juvenils i filials i tot aixo.

SALUT I NAZI AL TAUT

#11 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 01:37

IEA EL INVITAT AKEST SOC JO :D

#12 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 08:32

Si ens regalen les entrades millor pero el preu de la entrada no ens ha de fer por pk en akstos partits els preus son raonables i asequibles per totes les butxaques.

Algu ha vist la rebuda de la comitiva k arivave avui de fresno al europort del prat jo encara no, si algu la vist podrieu dir si ha anat molta gent.

#13 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 09:05

Algu ha vist la rebuda de la comitiva k arivave avui de fresno al europort del prat jo encara no, si algu la vist podrieu dir si ha anat molta gent.


Jo ho he vist per TV3 al migdia que ho han fet en directe, es veia molta gent animant als abogats i als representats que hi van anar.

A més, cridant tota l'estona "Una nació, una selecció!"

No sé exactament la gent que hi havia ja que no he pogut sentir el que deien mentres o retransmitien però deu ni dó la que hi havia.


P.D.: Han donat per TV3 després del Barça i l'Espanyol i abans de retransmetre això l'actualitat del Lleida amb l'entrenament de l'altre dia i unes preguntes sobre el partit al Rubio.

#14 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 09:08

Mob! Excelent!
El PP aEspanya es Ciu! Us ho dic jo! Visca les Seleccions CATALANS!
Erradikem l' opressió! AMUNT CATALUNYA I AMUNT L' ESTELADA! Cap un futur millor! :D


Almenys CiU no va posar un president a la Generalitat que és del mateix partit que ha tombat les seleccions catalanes. Tot son diferents punts de vista!

#15 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2004 - 07:27

jo nomes vui dir k espero k les seleccions catalanes aconseguim arrivar a lo mes alt, akesta gent an vist k som los millors i san cagat,a ixi de clar

#16 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2004 - 08:26

sol eu de veure k la seleccio espanyola de hookey sobre patins esta formada per catalans dede el entrendador fins al capita del equip pq son els mes bons i si alguna vegada un catalunya espany fos realitat catalunya els i farie una repasada als espanyols i aixo els faches no u podrien soprtar.

#17 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes

Escrito 30 noviembre 2004 - 03:38

ok mob, jo només critico els que critiquen ciu per coses així i ho posen com a argument per anar amb erc. tots dos son igual, erc no pactarà mai amb el pp però en aquests temes això és igual perkè el psoe fa el mateix




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos