Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bons jugadors que aquí no han triomfat


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#21 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2005 - 03:10

Belenguer (1996-1997). Aqui va passar bastant desapercebut i mira, titular contra el Barça...


David Belenguer va ser un dels millors jugadors d'aquella temporada.
Com podeu dir que no va fer re

#22 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 febrero 2005 - 04:06

Pot ser que no ho recordi prou be. Tot i així jo mai he dit que "no va fer re".

#23 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2005 - 09:36

L'Àlex Fernandez, ara l 'Espanyol ( quin fàstic de nom :x ), és un jugadoràs.
Si us plau, si algu sap per on para el Josemi que m'ho digui si-us-plau, que és el meu ídol.

#24 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2005 - 10:14

Bé bon jugador no ho se (almenys al Lleida), xo l'Oriol (lateral dret) com a mínim està amb el Racing; no se si jugant, xo a 1ª

#25 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 09 febrero 2005 - 10:28

L'Àlex Fernandez, ara l 'Espanyol ( quin fàstic de nom :x ), és un jugadoràs.
Si us plau, si algu sap per on para el Josemi que m'ho digui si-us-plau, que és el meu ídol.


Lo Josemi es al Badajoz, almenys l'any passat i va fotre un bon sac de gols.

Nose si et vas enterar pero uns partits abans de la lligueta el Lleida es va interessar en Josemi pero ell va dir que volie esperar a vere si el Badajoz entrave tb en lligueta i el Lleida li va dir, amb raó, que aixi res.
Tindrà morro el tio...

I al final el Lleida la va jugar i el Badajoz no :lol:

#26 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2005 - 10:30

Oriol juga de central dret no pas de lateral, es titular indiscutible amb el racing, no se si ara que faran fora l'entrenador segurament la seva situacio canviara pero ara es titular

JOsemi juga al badajoz, fa mesos que no cobren alli i ell crec que es el capità de l'equip lany passat va fer forsa gols al comensament pero despres es va lesionar, enguany no se els seus numeros

#27 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2005 - 08:05

Lo Josemi es al Badajoz, almenys l'any passat i va fotre un bon sac de gols.

Nose si et vas enterar pero uns partits abans de la lligueta el Lleida es va interessar en Josemi pero ell va dir que volie esperar a vere si el Badajoz entrave tb en lligueta i el Lleida li va dir, amb raó, que aixi res.
Tindrà morro el tio...

I al final el Lleida la va jugar i el Badajoz no :lol:


No va nar ben bé així. El Josemi no va dir que es volia esperar, si el tio es moria de ganes de vindre. Si va fer unes declaracions on deia que a Badajoz el tractaven molt bé, però que volia marxar pq alló estava apartat de tot. Suposo que trovaba a faltar la festa de Lleida, vaya un borratxin

#28 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 febrero 2005 - 03:14

si us plau...el josemi no va triomfar mai aquí (a les nits de festa, si) ni tampoc al mallorca (on l'Aragones se'l va treure mes ràpid del damunt) ni a badajoz...

#29 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2005 - 03:17

josemi-tamudo.... com pots dir que no va triomfar mai josemi??, no recordo exactament el numero de gols, pero va fer una bona campanya i era un seguro de perill constant a les defenses rivals.

#30 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 febrero 2005 - 04:09

josemi-tamudo.... com pots dir que no va triomfar mai josemi??, no recordo exactament el numero de gols, pero va fer una bona campanya i era un seguro de perill constant a les defenses rivals.



m'estàs comparant tamudo amb el patata del josemi????? si fins i tot Yasunaga era bo al costat del tamudo...mira quan no hi era el tamudo com es va desfer "el azucarillo"...

#31 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2005 - 01:40

estic amb tu Shinji el mitic toño esta fent una bona temporada al Benidorm , fins i tot ja a superat el numero de gols que va fer al Lleida , aqui en va fer 6 , i al Benidorm ja en suma un total de 8 xDD , ara enserio el jugador que crec que era bo i no va acabar de despuntar aqui es Belenguer .

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2005 - 12:03

Webmaster aqui ha posat quins jugadors aqui no han triunfat i a altres llocs si i josemi es el cas oposat perque amb altres equips professionals no ha destacat nomes a un la UNIO ESPORTIVA LLEIDA va ser un gran jugador en els seus 2 anys i mig aqui (l'ultim mig any la seva segona etapa que va passar sense pena ni gloria). 27 gols en dos temporades pocs davanters de la última decada en el lleida an fet això a segona A

#33 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2005 - 01:50

Gerardo , Mikel , Garitano , entre molts altres .

#34 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 marzo 2005 - 11:51

Tant Moreno, Gerardo com Llorens si que han tingut exit després de marxar del lleida, pero ja van ser jugadors que van marxar d'aqui pel seu bon rendiment (aixi que no podem parlar de fracas), no pas com el cas de mikel que com aquell qui diu li vam demanar que marxes per dolent.

Es com el cas de Quique Alvarez, que va marxar pel bon rendiment i no li a anat malament.

El cas contrari Vicente, que semblava que anava a ser un dels millors mig del pais i per lesions dons no ha fet gaire camí.


tu quants anys tens? em sembla que no recordes massa bé aquests jugadors. Llorens era dolentissim i només va destacar una mica quan ja se sabia qua marxava. Gerardo per favor, si era una patata amb potes, on vas dient que era bo? i el Moreno...fatal, mai va destacar com per a que pensessim que acabaria a primera, més aviat era un jugador de segona amb molts pocs recursos.

#35 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2005 - 05:11

Moreno a mi sempre em va agradar lany del descens va ser dels pocs que es va salvar

#36 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 marzo 2005 - 10:35

doncs jo no trobava tan dolent a josemi com diuen alguns de per aqui...
per mi un gran fracas que va pasar per aqui a lleida va ser renaldo, que va venir lany del descens a 2na b. nomes va fer un partit bo, el del atletic de madrid i perque i avia prima!

#37 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2005 - 11:59

josemi per a mi tampoc va ser dolen, vaja es una opinio

#38 Tarroja

Tarroja

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2005 - 12:29

Suárez, del Cadis. Poca cosa;
Javi García, la puça; res de res, però corria




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos