Ir al contenido


Foto
- - - - -

catalunya informacio.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#21 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2004 - 12:19

lo qem fa gracia es qe sempre qe vaig a vere un partit de juvenils cadets infantils o el qe sigui i juga un equip de barna el entrenador de lequip sempre els parla en castella quan a mi sempre qe jugat mu an fet en català. Es veu qe a barna non saben tan

#22 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2004 - 12:27

Es que per molt que diguin els mitjans de comunicació la realitat és la que és i a Barna es parla molt poc el català

#23 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 13 noviembre 2004 - 01:17

Malauradament ahir no vaig poder anar a TERRASA!!! Però vaig seguir el partit per catalunya radio, i en contra del que s'ha dit o van fer molt i molt bé!!! Va ser un dels partits més seguits i al que mes temps li van donar... el programa especial s'habia d'acabar a les 23.30 pero el van allargar per fer els penals, ... van entrevistar a rangel, nakor, van ficar el mirco al vesturi del lleida i se sentien el crit, os van ficar el micro a valtres i vam sentir el vostres crits, i van fer un munt de comentaris tots favorables al lleida, que el futobol va fer justicia... inclus van comentar que antena 3 s'habien esquivocat , i que a mes si aglu mereixia guanya era el lleida, en total i ho vaig conomertrar van parla una hora del lleida , uns 45 minuts del girona., bastant de la gramanet... a part del fet de fer un especial copa, desde les 20 h de la tarda on van fer una llarga entrevista a rubio... tv3 van oferir tots els gols a les 0.05, i a més van dir que el gol de nakor era gol, al contrari del que deien per terrasa... lo del teletext, si tens rao, pero no has dit past que tota la setmana a sortit lo de la victoria contra el pontevedra, i que lleida es lequip de segona que mes surt al 3 punts.... en fi que per un dia crec que ho van fer bé, almenys a catradio, que mes voleu?
a per cert heu llegit el 9 davui i el dahir,... una pagina sensera al lleida per dia, deient que fan el millor joc de la 2 divisio... el titualar els penals van fer justicia a un lleida molt superior.. ahir elogien rubio i els seus esquemes.. dilluns una altra pagina i sabeu pq??? pq ara el lleida esta a dalt i la gent el segueix i te potencial de lectors.... en fi, que lleida cada dia esta mes ben tractat al medis de comunicacio... tot i encra falta i molt, pero ahir MB

Estic indignata amb les mentides que dieu de cat radio!!!!

#24 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2004 - 01:29

Tranquils que quan pugem a primera i guanyem al Barça i l'Espanyol per collons hauran de dir que hem guanyat.
Tot arriba gent, tot arriba i hi haurà un dia en que serem de primera, un dia en que sortirem en la primera casella de la quiniela i la gent haurà de saber qui som i que fem.
És qüestió de temps, simplement. Només cal esperar i mentres animar animar i animar encara més al nostre Lleida.
Força Lleida!!!!!!!



juas juas...ja m'agradria...! kin optimisme noi!
nose kin dia sera el k pujem a primera ... si esk pujem algun dia xD .dmnt ja tenim prou carn per menjar a 2ª, prer els 50 punts.. i poc a poc. tal com dius tu..qüestio d'esperar.. i molt!si esk algun dia es cnsegueix l'ascens a 1ª

#25 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2004 - 01:38

a per cert heu llegit el 9 davui i el dahir,... una pagina sensera al lleida per dia, deient que fan el millor joc de la 2 divisio... el titualar els penals van fer justicia a un lleida molt superior.. ahir elogien rubio i els seus esquemes.. dilluns una altra pagina i sabeu pq??? pq ara el lleida esta a dalt i la gent el segueix i te potencial de lectors.... en fi, que lleida cada dia esta mes ben tractat al medis de comunicacio... tot i encra falta i molt, pero ahir MB
Estic indignata amb les mentides que dieu de cat radio!!!!



tu mateix o dius...
perk el lleida esta a dalt... clar.... en kuant vagi malamnt cosa k espro k n sigui veritat ens tractarn d pu.ta pena.. tal com ns an tractat sempre!i cal k li van dedicar molt temps al lleida.. perk el barça estave eliminat..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos