Ir al contenido


Foto
- - - - -

QUEDAIS INVITADOS A LA NUEVA WEB DEL NASTIC


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
9 respuestas en este tema

#1 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2004 - 09:26

Deseo daros a conocer la nueva web del Nástic que acaba de estrenarse y que acogera a todos los aficionados que de buen rollo vengan a visitarnos. Comprobareis que el entorno de la misma es muy similar a esta de la UE Lleida.
http://www.nasticmania.net

#2 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 noviembre 2004 - 10:51

ya, php. m'agrada

#3 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 07 noviembre 2004 - 11:21

Hehe, a part d’estar fetes amb el mateix sistema de portals és evident que s’han inspirat bastant amb aquesta, la foto en portada, gairebé les mateixes categories a la galeria, els 20 últims missatges a la dreta de la pantalla... si fins hi tot ens imiten vol dir que ho fem molt bé! :lol:

#4 ChaCKaL

ChaCKaL

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2004 - 11:40

Bona nit! Sóc un dels webmasters de Nasticmania.net. Obviament, no et negaré que s'assemblen, php nuke, un index amb les noticies, i diferents mòduls a esquerra i dreta. Malgrat ser de Tarragona, al igual que el Juan del Nàstic, visito amb asiduitat aquesta web, pel que a mi respecta la millor que hi ha actualment del Lleida.
Evidentment ens hem inspirat una mica en aquesta, però en cap cas hem intentat imitar-la. La foto de la portada, el que utilitzen els diaris, el titular, no? Els topics, actualitat grana, crònica del partit, si parlem d'un club de futbol que hem de posar? el mateix dic amb les seccions de la galeria d'imatges, és més, aquesta web tenia una versio en html i les seccions de la galeria ja hi eren.
Els 20 ultims missatges a la dreta de la pantalla, si vols ho poso a l'esquerra :D jejeje, enserio no et negaré que m'agrada la web i com funciona, per tant ens hem basat una mica en ella, i sí, això es bon simptoma per a vosaltres i esperem que les coses funcionin igual a nasticmania. Això si, visita alguna altra pàgina d'algun club feta amb aquest sistema, amb PHP-Nuke es dificil innovar ;)

Vinga, salutacions!! Espero que ens portem bé, sempre m'ha agradat com treballeu ;)

Viska el Nàstic i Visca el Lleida ;)

#5 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 07 noviembre 2004 - 11:54

No,no si a mi no em fa res només comentava el que era evident, jo per fer aquesta es clar que també m’he basat en inspiracions d’altres webs, si ens portem be millor per les dos, crec que jo tinc algun consell per tu i tu em pots aconsellar en algunes coses, ;-)

salutacions

#6 ChaCKaL

ChaCKaL

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2004 - 12:05

Estava segur que ens portariem bé, jejeje :)
Ja parlarem!
Vinga, Bona nit, fins demà ;)

Viska el Nàstic i Viska el Lleida

#7 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2004 - 12:09

El fútbol acabara uniendonos!!! Esta es mi premisa y en este caso parece ser que asi ocurre, aparte de rivalidades deportivas (logicas) los aficionados nos podemos entender y comunicar.

Visca el Lleida!!! Visca el Nástic!!!

#8 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2004 - 02:02

Estava segur que ens portariem bé, jejeje :)
Ja parlarem!
Vinga, Bona nit, fins demà ;)

Viska el Nàstic i Viska el Lleida








chackal com molt be diu el juan del nastic: VISCA EL LLEIDA I VISCA EL NASTIC!

#9 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2004 - 11:14

jejejeje fins i tot han copiat seccions de fòrums com "Quinieles i porres" amb el corresponent barbarisme!!!!!!

per cert, falta una mica de moviment qhe quasi no hi han missatges!!!

#10 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2004 - 11:28

jejejeje fins i tot han copiat seccions de fòrums com "Quinieles i porres" amb el corresponent barbarisme!!!!!!

per cert, falta una mica de moviment qhe quasi no hi han missatges!!!

i falten individus del nostre poble. i algu ke de tant en tant ens provoqui. i si no tan se val ja o fem natres sols. :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos