Ir al contenido


Foto
- - - - -

Futbol espectacular al Camp Nou!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 11:24

He posat aqst tema a altres temes, es un tema de futbol i si la gent volq opini, ja sabeu q soc culé i del Lleida, peró a la gent q li agradi el futbol en general, avui haurà disfrutat amb el partit entre el Barça i el Milan, llastima q no vingui el barça a la copa del rei aquí pq haguessem aplenat el camp d'esports i hauriem fet un bon calaix, i pq no, podriem haber eliminat al q ara mateix es el ekip q fa millor futbol d'europa. Força Barça i sobretot força LLEIDA!

#2 torre

torre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 147 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 10:02

mare meva kin partit Ferran!!!! feia temps q no disfrutava tan!! kin futbol!! casi comparable al de la ue lleida xdd!! visca el lleida i el barça tambe q collons!!!!!!!!

#3 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 10:41

aixo no u puc discutir, el barça esta fent un mol bon jok i dona espectacle: felicitats!!

encara k no sok del barça i no minteresa el barça per a res, tot sa de dir, lo bo i lo dolent, no?

#4 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 01:02

si senyor un partidàs el d'ahir!!!! un partit que ni l'oliane el pot discutir!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 04:47

Digueu-m'ho a mi q un xaval de classe em va convidar al camp! :lol:

FORÇA LLEIDA!
VISCA EL BARÇA!

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 07:02

Ja qe an agut post critican al barsa quan a perdut es de savis reconeixer qe an fet un partidas i an merescut la victoria qontra un milan qe a pesar de no xutar massa duran el partit nomes am el nom ja asusta

#7 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 08:58

S'ha de reconeixer que aquest any el barça esta fent un molt bon treball k probablement te la millor plantilla de europa i que se mereix guanyar algun titol.

Visca el LLEIDA, Visca el BARÇA i Visca CATALUNYA!!!!!!!!!!!!!

#8 nofear

nofear

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 12:30

prefereixo els 10 partits jugats pel lleida on ha fet seriosos partidassos! continuem a la copa del rey, el barça no! som dels millors ekips de segona divisio on seriem liders si no hagues estat per els arbits!

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 02:27

prefereixo els 10 partits jugats pel lleida on ha fet seriosos partidassos! continuem a la copa del rey, el barça no! som dels millors ekips de segona divisio on seriem liders si no hagues estat per els arbits!







NOI COMPLETAMENT D'ACORD AMB TU. PER VEURE BON FUTBOL AMB EL LLEIDA EN TINC DE SOBRES.

#10 torre

torre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 147 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 07:48

prefereixo els 10 partits jugats pel lleida on ha fet seriosos partidassos! continuem a la copa del rey, el barça no! som dels millors ekips de segona divisio on seriem liders si no hagues estat per els arbits!

us encega el vostre antibarcelonisme nois..






NOI COMPLETAMENT D'ACORD AMB TU. PER VEURE BON FUTBOL AMB EL LLEIDA EN TINC DE SOBRES.



#11 torre

torre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 147 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 07:48

prefereixo els 10 partits jugats pel lleida on ha fet seriosos partidassos! continuem a la copa del rey, el barça no! som dels millors ekips de segona divisio on seriem liders si no hagues estat per els arbits!






NOI COMPLETAMENT D'ACORD AMB TU. PER VEURE BON FUTBOL AMB EL LLEIDA EN TINC DE SOBRES.

us encega el vostre antibarcelonisme nois..

#12 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 11:53

us encega el vostre antibarcelonisme nois..

i a vos el barcelonisme mateix

#13 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 01:16

Asroc i nofear lo q no es pot negar es lo evident xatos, lo blanc es blanc i lo negre negre i el q nega evidencies només es pot qualificar d'ilus o de boig, jo soc del barça i qn el maadrid a jugat de conya com ho feia no fa massa, pos cony ho deia pq m'agrada el futbol tot i qm feia mal q el meu rival ho fes tan b, pero noi a vosaltres us cega el vostre odi, no son bons els extrems i vosaltres sou uns extremistes, ja us adonareu q nos pot ser aixi.

#14 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 03:32

encara no existeix cura per recuperar la vista als cecs, trankil ferran de moment no hi ha res a fer

#15 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 05:21

ferran76 no vaig veure el partit del barça i no se si va jugar be o malament, simplement no minteresa prefereixo veure el bon joc i la gran temporada k esta fent el lleida.

#16 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 05:28

Llavors res asroc, pensava q lavies vist, pero tb pensava q tagradava el futbol i per aixo creia q elogiaves als equips q jugaven b, entenc q tu disfrutis amb el Lleida igual q ho faig jo, pero ara tinc la sort tb de disfrutar amb el barça despres d'uns anys q no ho he pogut fer, pero més enllà com a enamorat del futbol q soc m'encanta vere un bon partit i per això vaig fer aqst post.

#17 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 05:36

ok ferran76.`
pero als barcelonistes no estigueu tan euforiks pk fa 4 o 5 anys k no guanyeu res.

#18 palau

palau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 03:27

ok ferran76.`
pero als barcelonistes no estigueu tan euforiks pk fa 4 o 5 anys k no guanyeu res.




tens tota la rao. la lliga pels barcelonistes la teniu al sac pero sense despistarse. la kopa del rey ja esteu eliminats i lo lleida no :lol: i pel k fa a la copa d'europa es molt dificil guanyarla o no rekordeu kuan amb van gaal es van guanyar 12 o 13 partits seguits i en va perdre 1 i van quedar eliminats?

penso k per veure bon futbol i espectacle paseuvos pel camp d'esports!

#19 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 01:27

No estic euforic, i crec q la plantilla del barça tp ho està, jo estic content pq l'equip q estimo junt amb el Lleida esta fent un joc magnific (de moment) i tb pq ademes de jugar b es guanya, cert q estem eliminats de la copa del rey com be diu el palau, i q la copa d'europa es un torneig molt dificil, pero tp es pot negar de q el barça ara mateix és un dels favorits per guanyar-la i q perdre a la copa del rey (tot i q em va doldre) és un mal menor degut a les baixes q té l'equip i es molts partits q s'han de jugar. Tb t'he de dir palau, q disfruto amb el joc del nostre Lleida i q sempre em paso pel camp d'esports pq sóc soci i no d'aqst any. Aqst cap de setmana asistire a dos partits demà al barça-depor i diumenge al lleida-pontevedra, els dos equips q fan el millor futbol de les seves respectives categories i espero q tots dos resulti guanyador el meu equip. Força Barça i força Lleida!!!

#20 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 11:38

Dos ekips amb kategoria Tactica! VISCA EL BARÇA AMUNT LLEIDA! :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos