Ir al contenido


Foto
- - - - -

VILELLA i LO BARÇA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
64 respuestas en este tema

#21 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 10:49

oliane s'han kedat sense paraules, estic d'acord amb tu.
ke deixin akesta gent la part política pk se'ls hi veu lo lleutó, van per les peles com tots! son uns HIPÒCRITES!

#22 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 12:24

La cuestio no es q ens haguem kdat sense paraules bernard, simplement q jo personalment ja paso de parlar del tema, tinc molt clar el q penso i l'oliane tb i crec q ni q parlessim 10 dies seguits del tema no ens possariem d'acord, aixi q a otra cosa mariposa.

#23 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 03:13

mira, no dire res contra el barça nomes contra el seu president, i nomes dire k es un impresentable

#24 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 11:30

Tinc uns quants dubtes: Si aquest president de club "despilotat" volia que li financessin les "boles" ¿per que no ho va demanar al seu Ajuntament? ¿o al Consell Comarcal? ¿o a la botiga d'esports? ¿o a la carniceria? ¿per que hi fot pel mig altres clubs?
¿Quina obligació te el Barça, de finançar el material d'altres clubs?
¿Repartir pilotes es "fer pais"?
¿Els jugadors d'aquest club renegaràn de la seva "confessió blaugrana" per quatre pilotes? ¿abraçaràn la "heretxia merengue"? ¿Es convertiràn a la fe veritable de l'U.E. Lleida?. A mi aquestes coses em fan riure. Al futbol encarà queda un raconet per l'humor. VISCA EL CLUB DEP-pilotat VILAloquesigui, i el seu president que és l'avaro més catxondo del país.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#25 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2004 - 11:51

Tinc uns quants dubtes: Si aquest president de club "despilotat" volia que li financessin les "boles" ¿per que no ho va demanar al seu Ajuntament? ¿o al Consell Comarcal? ¿o a la botiga d'esports? ¿o a la carniceria? ¿per que hi fot pel mig altres clubs?
¿Quina obligació te el Barça, de finançar el material d'altres clubs?
¿Repartir pilotes es "fer pais"?
¿Els jugadors d'aquest club renegaràn de la seva "confessió blaugrana" per quatre pilotes? ¿abraçaràn la "heretxia merengue"? ¿Es convertiràn a la fe veritable de l'U.E. Lleida?. A mi aquestes coses em fan riure. Al futbol encarà queda un raconet per l'humor. VISCA EL CLUB DEP-pilotat VILAloquesigui, i el seu president que és l'avaro més catxondo del país.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



jajjajajjajajajajjaja

Estic completament d'acord amb tú.

jajajjajajajajjajajaj

#26 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 11:30

Tinc uns quants dubtes: Si aquest president de club "despilotat" volia que li financessin les "boles" ¿per que no ho va demanar al seu Ajuntament? ¿o al Consell Comarcal? ¿o a la botiga d'esports? ¿o a la carniceria? ¿per que hi fot pel mig altres clubs?
¿Quina obligació te el Barça, de finançar el material d'altres clubs?
¿Repartir pilotes es "fer pais"?
¿Els jugadors d'aquest club renegaràn de la seva "confessió blaugrana" per quatre pilotes? ¿abraçaràn la "heretxia merengue"? ¿Es convertiràn a la fe veritable de l'U.E. Lleida?. A mi aquestes coses em fan riure. Al futbol encarà queda un raconet per l'humor. VISCA EL CLUB DEP-pilotat VILAloquesigui, i el seu president que és l'avaro més catxondo del país.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

- pode ja ho va fer.
- pode ja ho va fer.
-idem
-idem
no te cap mena d'obligació, x axo no les a pagat. xo tidnria una obligació moral, ja q es jacte de fer país i ajudar als ekips petits de catalunya a desenvolupar l'esport q ells diuen q representen al millor ekip del pais, no? el q mes guanyen no? doncs podien tenir akest toc de bona voluntat ke si katingut el seu rival esportiu.
- repartir pilotes es fer país kuan no tenen per jugar. si nar a figueres a jugar un partit amistos es fer país, regalar 4 pilotes d'entreno kels sobre a un ekip de regional i kel habitants del seu poble puguin disfrutar tb del futbol, si es fer país. o es q pode volen q tan sols i hagi un ekip de futbol, lo barsa?
- on s'ha dit ke ja no seran de barsa? tan sols ke s'han sorpres kel barsa i negues i lo madrid no.
- kina ERETGIA? ésser del madrid no vol dir abraçar a llucifer. aki en akest forum, hi ha gent q tan se lin fot los resultats del barsa. hi ha gent q a part del lleida son del numancia, del valencia, etc. axo tan sols es futbol, dixa la politica arraconada kuan nentenguis.
- la fe de la veritable UE LLEIDA x el q vec, i seguint el fil de la teva "sutil" metafora, tan sols soc partícep jo, i 4 gats mes.
- avaro? si ets tan del barsa i tan català, lo primer kauries de fer es no escriure tants BARBARISMES, saber parlar i escriure lo català podé si ket fara ser millor catala no ser del barsa.
- si has pogut llegir tot axo sense perdret ja tens molt de guanyat en el dia d'avui noi.

#27 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 12:30

.......
- kina ERETGIA? ésser del madrid no vol dir abraçar a llucifer. aki en akest forum, hi ha gent q tan se lin fot los resultats del barsa. hi ha gent q a part del lleida son del numancia, del valencia, etc. axo tan sols es futbol, dixa la politica arraconada kuan nentenguis.
......


El Bidekari quan es refereix a eretgia és per dir que t'has passat a l'enemic etern per una qüestió tant tonta "com idiota", no és referia en general, és a dir, que si ets del Barça ets bo i si ets del Madrid ets dolent.

Es refereix en general, passar-se a l'enemic etern!!! No en concret!!

A veuere, a més aquí hi ha molta gent que sóm unicament del Lleida!!!

VISCA EL LLEIDA!!!!!!!

#28 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 05:09

Oliane, no em puc creure que l'Ajuntament li negués quatre pilotes al club de la seva localitat. Ni havent pel mig questions de caire personal, situacions que es donen molt en pobles petits, em nego a creure que la seva Regidoria d'Esports, o de Cultura, o d'Atenció a la Vellesa, o del que sigui negui les "pilotes" necessàries.
¿Tu com a President de l'U.E. Lleida haguessis "satisfet" aquesta demanda?. ¿O haguessis VALORAT que darrera d'aquest precedent et poden sorgir centenars de peticions amb el mateix dret?.
Per posar un exemple, si jo vull jugar a "cesta punta" i no em puc comprar la "canana", hi vaig amb una pala curta, i si no puc, amb un guant de cuiro, i si no puc, em queda la dignitat suficient de jugar amb la mà despullada. Jo no truco al Jai-Alai per demanar res.
Gent com aquest president son uns carallots que amb les seves "xuleries" només alimenten els mals topics, estigmes diria jo, que han estat motiu de burla a la nació catalana durant molts segles de la nostra història.
Jo m'imagino una situació concreta: El Sr. Florentino Perez, i els seus directius desprès d'un bon esmorzar, i amb l'havà a la mà, descollonant-se de riure comentant la jugada "... estos catalanes..., siempre pidiendo".
Ser català no es mesura amb el nivell ortografic, ni amb la fidelitat al Barça, sinó amb la dignitat i l'orgull que comença per un mateix, sobretot quan en nom d'un col.lectiu d'una població estàs representant l'imatge del teu pais.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#29 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 06:04

Oliane, no em puc creure que l'Ajuntament li negués quatre pilotes al club de la seva localitat. Ni havent pel mig questions de caire personal, situacions que es donen molt en pobles petits, em nego a creure que la seva Regidoria d'Esports, o de Cultura, o d'Atenció a la Vellesa, o del que sigui negui les "pilotes" necessàries.
¿Tu com a President de l'U.E. Lleida haguessis "satisfet" aquesta demanda?. ¿O haguessis VALORAT que darrera d'aquest precedent et poden sorgir centenars de peticions amb el mateix dret?.
Per posar un exemple, si jo vull jugar a "cesta punta" i no em puc comprar la "canana", hi vaig amb una pala curta, i si no puc, amb un guant de cuiro, i si no puc, em queda la dignitat suficient de jugar amb la mà despullada. Jo no truco al Jai-Alai per demanar res.
Gent com aquest president son uns carallots que amb les seves "xuleries" només alimenten els mals topics, estigmes diria jo, que han estat motiu de burla a la nació catalana durant molts segles de la nostra història.
Jo m'imagino una situació concreta: El Sr. Florentino Perez, i els seus directius desprès d'un bon esmorzar, i amb l'havà a la mà, descollonant-se de riure comentant la jugada "... estos catalanes..., siempre pidiendo".
Ser català no es mesura amb el nivell ortografic, ni amb la fidelitat al Barça, sinó amb la dignitat i l'orgull que comença per un mateix, sobretot quan en nom d'un col.lectiu d'una població estàs representant l'imatge del teu pais.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

- això no ho podem saber si els hi va negar o no.
- reitero ke al lleida no li varen demanar. fou al barsa al ekip "del pais"
- lamentablement aket joc de pales no el controlo, es un mal exemple x aket pugui seguir el fil del teu exemple.
- suposo ke lo del president refereixes al laporta...
- lo del florentino, no crec kagi sigut com tu dius si no com un mode de dir, si lo barsa no compleix ja ho fem natres. ho vec com si li haguessin passat la ma x la cara al barsa en el seu discurs politic. (que haurien d'eliminar de la seva gestió). tot i aixo a la prensa de madrid no li han donat bola en akest tema cosa ke podrien fer cosa q la prensa de bcn si ho hagues fet.
- ésser un bon catala no es mesura x el nivell ortografic xo es pot començar x aki.
- q vols dir q el president d'aket club de regional es un mal catala? si es axi podriem fer una bona cura d'humilitat a molta gent no tan sols enmarcat en el món del futbol

#30 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 07:55

Oliane, amb una cosa estic d'acord amb tu: la dignitat no és una virtud que, per desgràcia, abundi al nostre pais, i aquest president que pidola pilotes n'es un exemple.
Jo continuo pensant allò que deia ahir, aquestes coses em fan riure, per que no em crec que aquest club de regional no tingui quartos per comprar quatre pilotes, ni em crec que el seu Ajuntament els ho hagués negat. Si no es així, confirma-ho tu, que vas publicar el tema.
Em fa riure que voltin gent pel mon que es pensin que els clubs grans estàn obligats a pagar el material dels altres. ¿Tu creus que aquest es el sentit d'existir del Barça, o del Lleida?. ¿Tu com a directiu responsable d'un club gran haguessis cedit? ¿Per que et penses que la premsa de Madrid no se'n fa ressó? ¿Has pensat que quan va haver enviat les "pilotes" es van adonar que el podia caure una PLUJA de peticions amb tant o més dret? ¿I si llavors "amb els pixats al ventre" van silenciar el fet? ¿Quins ulls debia posar el Director de Merchandasing quan ho va saber? Això si ho va saber.
:D :D Em fan riure tots plegats :D :D

P.S. Aquest "joc de pales" es diu frontó, i es conegut arreu del mon civilitzat.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#31 nofear

nofear

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 09:17

hi ha gent que en akest fòrum només espera a publicar tot lo dolent del barça i si fos per akesta gent ningú seria del barça. després critiqueu que es parli del barça.

com pot un ekip de futbool no pagarse ni les pilotes? jo abans de jugar amb una del madrid me la compro que tampoc t'arruines per 4 pilotes



una pilota normal val 70€, si el barça no pot ajudar els petits k se'n vagin a fer pais a un altre lloc.
la mania del laporta k molts teniiu es la continuacio de nuñez, gaspar etc...

#32 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 10:39

Laporta es un president que vetlla pels interessos del club que representa, com en Miquel Pons ho fa per l'U.E. Lleida. Podem estar d'acord o no amb la seva manera d'actuar, ens pot semblar lloable o reprobable, peró el que no admet discusió es que en Laporta es el president més votat en la història del club blaugrana, i això vol dir que la massa social barcelonista va confiar en la seva capacitat de gestió i en la del seu equip directiu. Està sanejant l'economia del club i està aconseguint exits esportius.

¿Qui no voldria això per l'U.E. Lleida?




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#33 Tonyito

Tonyito

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 49 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2004 - 11:31

Per retornar al tema que ens ocupa des de sempre en aquest forum nomes dire una cosa
El futbol no es politica ho va deixar de ser despres del franquisme,ara amb la democracia no cal formar part d'una penya per poderte reunir en grups nombrosos.
Amb aixo el barça va deixar de ser un simbol de catalanisme i de politica catalana,cosa que no poden soportar d'aqui que continuin dient que son mes que un club o com ara que fan pais( poca cultura de catalunya si creuen que el nostre pais acaba a la panadella) per tant no crec que cap cule em pugui dir mai que per ser catala cal ser del barsa.
Soc catala i soc del lleida, i si el mon es reduis a barça o real madrit, no mo pensaria ni un segon. pero nomes per putejar a la ciutat mes centralista d'espanya ( que no es madrit a la meua opinio)
Saluts visca el lleida i visca la terra ferma

#34 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 02:57

mira, no dire res contra el barça nomes contra el seu president, i nomes dire k es un impresentable






NO MAGRADA EL LAPORTA TOTHOM O SAP PERO ESTOS DEL BARÇA ESTIK SEGUR K NO EL CAMBIEU NI PEL NUÑEZ NI PER EN GASPAR.

#35 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 11:48

tonyito, el q has escrit no es q lo q cregos si no lo q es)
- doncs de dignitat jo tp en tinc. i no tan sols en akest país sino arreu del mon, i si tu dius q tens dignitat deus ser dels pocs. xo akesta dignitat q dius q tens i q manca en aquest país jo lidentificaria amb orgull. i amb gaire orgull no es pot arribar gaire lluny.
- jo et vai dir q poder li avien demanat i els i avien negat. tot axo clar q tindrien diners x comprar-les. xo el problema no recau, crec jo, no en haver de buscar-te la vida x comprar-les (rifes, etc.) si no en fer una petició (no obligant a donar el material)ja que els directius mateixos s'autodenominen els capdavanters d'akest país (menyspreant a la resta d'afeccionats d'altres ekips). aleshores dic jo, en q son capdavanters? pk profetitzen kajuden el futbol catala?kuan no ho fan. i la paradoxa recau en q es el seu rival esportiu ki si q ho fa!.
- jo com a directiu d'un club les doraria pode, pode no. xo el tema q vull resaltar no es el q faria un club normal, si no el q hauria d'haver fet un club q reitero, es pregona ell mateix com el salvador de la catalunya esportiva! si callessin, si no fessin publica la seva politica q no realitzen, no dirie re.
- el frontó lo conec, així doncs stic dins del món civilitzat, el q no coneixie es l'argot dels instruments x jugar-hi. gracies x ampliar lo meu vocabulari.

#36 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 03:55

oliane para de criticar tonteries perke el lleida tb hauria pogut col·laborar i si quan et pregunten si les va demanar a les institucions dius pode ja ho va fer però quan et diuen del lleida dius que no li van demanar. Segons tu akest nomes li va demanar a ki tu t'interessa. Fes dos exercicis de deures:

1.- Conta quants equips de regional hi han a Catalunya. A quatre pilotes cada club i a 70€ la pilota, quan costa això?

2.- Tu sas lo ke li va fer lo lleida a l'oliana? doncs si no ho sas, preguntau al jefe de asroc.

#37 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2004 - 05:28

doncs el lleida es va porta prou be amb l'oliana i del k parles tu ofermars es delss anys 80!

#38 palau

palau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 03:23

En aquest tema s'ha de felicitar a Florentino Perez pel seu gest a un equip petit.

#39 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 11:36

oliane para de criticar tonteries perke el lleida tb hauria pogut col·laborar i si quan et pregunten si les va demanar a les institucions dius pode ja ho va fer però quan et diuen del lleida dius que no li van demanar. Segons tu akest nomes li va demanar a ki tu t'interessa. Fes dos exercicis de deures:

1.- Conta quants equips de regional hi han a Catalunya. A quatre pilotes cada club i a 70€ la pilota, quan costa això?

2.- Tu sas lo ke li va fer lo lleida a l'oliana? doncs si no ho sas, preguntau al jefe de asroc.

1- no vingos ni de llest ni d'intel.lectual pk no ets ni una cosa ni altra.
2- critico el ke vull. si no t'interese no escrigos, i si tens alguna cosa a dir q sigo mes inteligent i mes variat del q has fet fins ara. et dono com a exemple bidekari. aket si kel puc arribar a respectar, finsitot a lleida_endavant.
3- el lleida no li van demanar. i si li haguessin demanat al lleida i els hi hagues negat estarie en el seu dret pk, reitero x enesima vegada, no s'omple la boca de q "ajuda als ekips modestos de catalunya".
4- dic q pode els i van demanar. xo pode no. no ho se. jo em remeteixo a l'article. kem dieu q podien comprarles ells, doncs pode si. pero optaren x demanar-les al club q diu kajude als dèbils.
5- n'hi ha molts dekips de regional esclar, i no son cap germaneta de la caritat. xo el q torno a repetir es q diuen q ajuden als clubs de cat. volen i o publiquen i s'autodenominen el club de cat. el q dic es q son uns HIPOCRITES.
6- si q ho se.i tu dius q ets del lleida?a mi loliana me la porte fluixa. tu el q ets es ser un HIPOCRITA. lo lleida mai a dit publicament kajudarie a tots els ekips de la provincia MAI! i si els varen portar x jugar "els suplents se dan un canto en los dientes" i estan més contents ke unes pasqües. a més a més, el president de l'oliana tb a fet moltes cabronades i poc joc net, no tan sols amb altres ekips de futbol si no q tb amb els jugadors i amb els mateixos afeccionats. si no ho saps informaten com tu dius.
7- no magrade tornar a repetir o sigui q kuan escriguis algo rellegeixte altre cop els meus escrits. et fas un resum els punts principals etc.

#40 stacatto

stacatto

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 134 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2004 - 11:44

Jo penso que aquest diumenge el Rubio te que ser valent i alhora consequent. En els darrers partits el Crusat s´ha guanyant la titularitat i a Murcia Stankovic va estar molt fluixet. Per altra banda, està mes clar que l´aigua que l´alegria d´aquest equip es basa en que Santos jugui pel mig, a la mitja punta, lloc que darrerament ocupa Oscar amb més pena que glòria.

Es evident que Stankovic i Oscar son apostes importants del Lleida d´aquest any, però si diumenge es fa justicia, Crusat ha de ser titular i Santos ha de jugar pel mig.

Si Rubio s´atreveix a fer-ho, quedarà una plaça a la banda dreta: Escoda no ha demostrat gaire, i el Borrell es molt més incisiu i perillos que Oscar Rubio, aixi que per mi, l´ideal seria fer jugar també al Borrell.

De devanter, preferiria a Nakor i no a Arnal.

Ja veieu, si jo fos l´entrenador, que no ho soc, la devantera seria la de l´any passat: Crusat, Santos, Borrell i Nakor. (Amb Stankovic, Oscar i Arnal a la banqueta).




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos