Ir al contenido


Foto
- - - - -

Balaguer o Tarrega?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2005 - 02:26

Balaguer! Té un bon ekip am jugadors k destaken per sobre d la resta, xo tenen una bona filosofia dekip i aixo els fa forts.
Ivan Parra està k se surt akesta temporada. Ja l'any passat va rebre ofertes de 2B xo les va rebutjar per motius laborals. Aquest any torna a pasar el mateix... i nosaltres k sóm el ekip punter ni ens el mirem.
Porta 12 o 13 gols, molts d'ells de molt bella factura i molts més han donat els punts al Balaguer. Així doncs, kda tot dit...

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2005 - 02:33

Parra va jugar uns anys a lalcarras i es un monstre no mestranya gens qe dieu maravelles dell

#23 DrMancini

DrMancini

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2005 - 06:37

Una samarreta del Tàrrega a Barcelona? si no en deuen tenir ni a Tàrrega per vendre! com no la robis en un dels partits que juguin per allà o veig dificil :P


No, no busco una samarreta del Tàrrega a Barcelona :). Ja em penso que fins i tot aconseguir-ne una a Tàrrega ha de ser complicat, però si fos el cas estaria disposat a fer el viatge.

Només voldria saber si algú ha vist mai alguna botiga que en vengui, sigui on sigui, o si coneix algú del mateix club (o si més no l'adreça o el telèfon) que em pugui ajudar a aconseguir una samarreta. És per començar per alguna banda.

Gràcies.

#24 thegame

thegame

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2005 - 06:52

Una camiseta del Tarrega????????????

Como no te dibujes el escudo encima de una del barça la cosa esta un poco jodida!!!!!!!!!! :D :)

#25 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 enero 2005 - 07:40

havia una època que els compnays de racó urgellenc (penya del tàrrega) venient al gol nord i portaven samarretes del club blaugrana...en algun lloc en deuen de vendre.

#26 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2005 - 11:20

JAJa!!
pos jo soc del lleida de binefar del balaguer del benavent i del sudanell!!!!

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 enero 2005 - 12:01

jo li tinc una mica mes de simpatia al Balaguer, pero els demes equips de la Terra Ferma tambe els hi desitjo lo millor, i el Tarrega a vere si surt d alla baix ostiaaaaa!!!!!

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 enero 2005 - 05:05

son lleidatans.
aixo es el que compta!

#29 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes

Escrito 04 enero 2005 - 03:25

Tarrega a mort!!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos