Ir al contenido


Foto
- - - - -

quin estadi de futbol os agrada mes?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 12:11

el de valladolid esta genial no?

#2 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 12:27

Ami Magrada! Vaig tindre loportunitat de visitar-lo i esta molt be! M' agrada! Com el Camp Nou jo hi ha res per això! AMUNT LLEIDA I EL SEU CAMP DESPORTS! :D

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 12:48

SON GENIALS ELS CAMPS COM EL DEL VALLADOLID O EL DE LA CULTURAL ON LA GENT KEDEN PROTEGITS PER LA PLUJA

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 10:19

al futbol es va a patir, si plou ens mullem i si fot fred ens fotem!

Com el nostre camp no hi ha res!!!
Força Lleida!!!

#5 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 11:19

A mi el que m'agrada més és el de la Real Societat, tant per estructura, com està fet, tot.

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 11:44

si parleu dels despanya el millo es lo del barsa.... i si es del mon no se man dit qel de lequip qe va entrenar elkoeman abans de lajax tb era mol wapo

#7 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 11:53

A mi el que m'agrada més és Mestalla

#8 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 12:56

A mi m'agraden els estadis en forma semi-ovalada, i cobertes les grades. Pero el Camp Nou es un campas!xD

#9 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 01:08

si el del ajax el amasterdam arena es mol wapo i el del bayer de municg tambe es mol wapo

#10 Guest_airtovic_*

Guest_airtovic_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 03:10

el bernabeu a la merda, el camp nou es el millor, després ve anoeta i d'strangers el del milan

#11 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 4 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 09:59

El Camp nou es majestuos, pero sense cap dubte em quedo amb anfield o old trafford, i wembley era magic.Be és q els estadis anglesos tenen algo q els fa especials!!!

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 10:22

a mi l k ms magrada kom a struktura es el de la real societat xo l k pasa sk en akets kams k tene pista d'adlestisme no sens el kalor de la aficio. es una pena pk s un senyor kam. Aixo si el del barça i el del LLEIDA son ls millors tmb

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 10:26

Suposo que els que dieu que el de El de zorrilla és bo és per que no hi heu estat...es un trunyo...el millor és el sadar, tots cuberts, bona acústica i aprop del camp

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 octubre 2004 - 10:30

A mi el que m'agrada més és el de la Real Societat, tant per estructura, com està fet, tot.


A mi tb el que m'agrade mes es el de l'Erreala, Anoeta es maquisim! Quin estilazo que te aquell camp.

#15 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 10:37

Anoeta es molt elegant 8) , fet per veure futbol, però on realment els jugadors senten l'empenta del public es a La Catedral -San Mamés- :lol: .
El nostre estadi es molt digne :P , i te una gran virtud: es dins la ciutat i permet a l'afició desplaçar-s'hi a peu. Jo crec que això es un gran actiu, i si no pregunte-ho a la gent de l'Espanyol que recorda Sarrià :cry: .



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#16 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2004 - 11:03

per mi anoeta e smolt guapo, el del numancia dentro d lo k kabe es molt petit nome scaben 9.500 perosnes, pero el sostre i les columnes son d fusta esta mes k re ben fet tot cobert i molt uniforme.. el fubol e sveu d luxe nomes te 14 alçades. el camp d'esports estci d'acord am el k dius bidekari,, pero buf te uan estetica molt fea per mi.. la tribuna i el gol nord
___
estan a la mateixa alçada = k la general pero fa una forma rara: _/ \_
+o- i dspres gol sud es molt baix.. pero aixo si el terreny d joc acostuma a estar en perfecte condicions k es el mes important!

i tal com a dit l'invitat es cert k jose zorrilla sera un trunyo... fot un vent segons ha dit l (jordi guardiola) i un fred.. k la flipen...d fet ha dit k li diuen el pulmo de valladolid. xD
au k per a dolent el de la ud pajara playas de jandia(benito alfonso de la pared)akest ekip m portara records..

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 17 octubre 2004 - 11:48

aveure yo tinc dos ides o fer un pis de d´alt en el gol sud o tapar tot lo am que doni la volsta com el camp nou estarie be no

#18 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes

Escrito 18 octubre 2004 - 08:35

a mi lo camp d'esports i lo camp nou tot i ke no es poden comparar, cadascun està be en a seva categoria de gran estadi o estadi petitet.

#19 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes

Escrito 18 octubre 2004 - 10:57

Arquitectònicament, com el Camp Nou no hi ha res, la llàstima és que gairebé mai s'omple, excepte el dia del Barça-Madrid i algun altre partit important, i lo que mola és poder veure un camp de futbol ple i sentir el calor de l'afició. En aquest sentit em decantaria pels estadis anglesos: Anfield Road, Old Trafford... sense oblidar el Celtic Park (Escòcia), per mi la millor afició del món.

#20 Betrayer

Betrayer

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes

Escrito 18 octubre 2004 - 05:34

Sense dubtar-ho gaire per estadi i afició el Celic Park i Anfiel Road!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos