Ir al contenido


Foto
- - - - -

Any del descens


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2004 - 10:02

Enguany no nomes debuta rubiales i oriol sino qe dumenge va debutar J.carlos moreno

Aixo seguit del simeon fran javi peña i algun mes qe van debutar en anys anteriors


Penso qe moreno su mereix era dels millors en les dos etapes qe vastar

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2004 - 10:04

2 coses

1- Quan dic debutar vui di a primera per si algu no u a entes
2- no volia posar javipeña sino javi garcia me confos

#3 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2004 - 10:34

A mi el J.C Moreno no m'agrada ni futbolisticament ni com a persona ja que crec que és un tio que només es mou per caler (però exagerat) i aquest any encara se li ha notat més anant-se al Almeria tenint contracte amb el Numància i després ha tingut de tornar.

Si que era ràpid, tenia passada, però crec que quan estava aquí al Lleida encara li faltava molt.

L'any passat el vaig veure jugar unes quantes vegades i vaig veure que havia canviat un munt. Molta més qualitat, més intel·ligent i sobretot jugador d'equip, qualitats que aquí al Lleida no li vaig veure quasi gens.

#4 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2004 - 10:43

doncs di marinetti al lleida ere bastant gos i al numancia tot so curraba massa i am l tema k dius tu dls calers ya li esta be lo k lia pasat li van dir k si jugave nose kuants partits renovave automtacimant i ell va fer l k va voler aixi k l numancia tenia la paella pel manec i el podia escarmentar i no obstant com a soria hi ha boan peña encra lan rebut bastant be per kom l k podien haber rebut... aixo demostra com es una persona espero k akest any curri bemm aket diumenge FAR$A-NUMANCIA....kina panera li vaura al meu numancia.. :cry:

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2004 - 10:49

vai comprar unes quantes revistes a lany del descens i a totes deien qe daqueia temporada el millo va sel moreno al lleida i es totalmen veritat

Pesetero u es molta gen xo la segona epoca va ser dels poquisims qe va donal caio aqei any

A descendit de segona am barça b recre(qe despres es va salvar als despachos) lleida i extremadura...... xo esta temporada a demostrat la seva qualitat qe li va fe debutar a primera am johan cruiff

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2004 - 12:28

NORMALMENT ARA NO SE ON PARA EL MORENO PERO REKORDO K EKIP K ANAVA EKIP K BAIXAVA A SEGONA B.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos