Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Esteves, marxeu del club.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
423 respuestas en este tema

#161 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 septiembre 2019 - 09:14

Desde luego que quien calla otorga i si des de la premsa tiren aquestes bombes i des del club ningú diu res, preocupa. Però també em fot gràcia com està plantejada la notícia al Segre, parlant del ple de la Diputació i sense donar en cap moment la visió del club o moure's per aclarir el tema amb algú del club.

Si ja es opaca la situació del club, que l'única font d'informació sigui aquest periodisme de tanta qualitat no crec que tampoc ajudi a fer-nos una idea de com estem.


La versió del club? Però si porten 5 anys que cada vegada que els pregunten la única resposta és "sou uns conspiradors i no n'heu de fer res"...

Em consta que des de la premsa estan farts de preguntar i que els enviïn als gossos. Bueno, excepte amb els de la manyana que son superamiguitos.

Però clar, aquestos no tenen ni periodistes, aixi que de preguntar, tampoc.

#162 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 septiembre 2019 - 08:45

tenen sort que jo no soc periodista, sino els hi estarie sempre a sobre, tipo laso. pero ja cauran ja, els hi quede poc, i si lo del atletic lleida surt be, marxaran amb la qua entre cames.



#163 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 08:54

1.050.000€ de lio.

A tope amb els ingressos consolidats, by Albert Esteve.

Pero lo millor es fer veure que tot va bé i que res passa. Desgraciadament, els qui ho patirem serem l'afició, com sempre.

#164 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:46

no entenc com la rfef no entre al trapo, i solucione tot axo que fot molta vergonya.



#165 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:48

1.050.000€ de lio.

A tope amb els ingressos consolidats, by Albert Esteve.

Pero lo millor es fer veure que tot va bé i que res passa. Desgraciadament, els qui ho patirem serem l'afició, com sempre.

aixi es, potser la ciutat de lleida tindra futbol en el futur gracies al atletic lleida



#166 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 04:46

Aviat vindran a fer Cuarto Milenio al Camp d'Esports...

 

https://www.lamanyan...sense-resoldre/


  • o han agraït

#167 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 octubre 2019 - 04:52

Juas! I això ho firma Albert Escuer, amic de l'institut del sinyó prisiden...

 

És increïble, quina banda. 



#168 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 05:52

Alguna en tramen. Aquet no publique això xk si. Pot ser s'apropa una rdp?
Si en els proxims dies compareix el presi, fara molt tufillo.

#169 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 octubre 2019 - 06:10

Podrie ser que aviat en passi alguna de grossa.

O simplement, també podria ser que al final n'hagin fet una de 'marca de la casa' a la Manyana i ara s'hagin enfadat.

#170 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 06:30

Amb la situació econòmica que tenim, no fa pinta d'aguantar molt temps aquest club.

#171 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 08:03

Lo logic es que la rfef actues de forma inmediata, sempre he dit i sigui el club que sigui, amb deutes no es pot competir. i millor ara i no de aqui un temps, ja que el deute cada cop sera mes gran amb semble.



#172 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 08:05

Aviat vindran a fer Cuarto Milenio al Camp d'Esports...

 

https://www.lamanyan...sense-resoldre/

que no t'estranyi veure aviat, un club que desapareix 2 cops, per axo dic que la gent de lleida encara hauran de donar gracies al atletic lleida



#173 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 octubre 2019 - 08:06

Podrie ser que aviat en passi alguna de grossa.

O simplement, també podria ser que al final n'hagin fet una de 'marca de la casa' a la Manyana i ara s'hagin enfadat.

de gorda es preveu, ja hu va dir el laso crec recordar, que passaran coses, sera mes noticia el lleida que la independencia de catalunya, ojo al dato



#174 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 octubre 2019 - 11:07

Vaya cracks, tenen uns ous gegants. I a la web del club que si l'Episcopal visita nose quines instal·lacions... vaia catxondeo. Aquí no treballa ni l'apuntador. I conec més d'un exentrenador del futbol base que encara li deuen diners. Són cutres a més no poder.



#175 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 octubre 2019 - 11:27

Jo sóc professional dels serveis socials.. treballo amb gent discapacitada i sense massa recursos. Vaig enviar un correu al Lleida Esportiu per demanar si podien fer algun tipus de descompte als nois que porto... almenys per algún partit en concret, que tenen molta ilusió per anar al camp... i encara espero la resposta.

 

Si ja hem fotien mania... ara ja...



#176 Milincovic77

Milincovic77

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 10 octubre 2019 - 03:37

No marxaran fins que no enfonsin el club, però això si amb les butxaques ben plenes, és una pena, però fa temps que ho tinc assumit...
Secretisme total absolut en tot, aparentment una bassa d'oli, però quan peti, petarà molt fort i se'n parlarà temps.
Estic cabrejat, però alhora sento tristesa i impotència, perquè el club de la meva vida, ha anat a parar a les mans d'uns autèntics ****** i és la segona vegada que desapareixerà segurament.
Encara ens haurem de fer de l'atlètic Lleida...


  • o han agraït

#177 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 octubre 2019 - 06:25

Després tothom clamarà al cel... Fa anys que dic que aquesta gentussa ha de marxar. És insostenible un club gestionat d'aquestes maneres.

Pel que fa a l'Atlètic Lleida, ja vaig donar la meva opinió. Crec que es un club nascut per ocupar el Camp d'Esports en cas de que el Lleida Esportiu faci fallida, que jo personalment crec que petara més aviat que tard.

Recordeu que legalment ja no podem tornar a fer la trampa que es va fer al liquidar la UE Lleida. Ni unitat productiva ni cuentos xinos.

#178 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 octubre 2019 - 09:05

Després tothom clamarà al cel... Fa anys que dic que aquesta gentussa ha de marxar. És insostenible un club gestionat d'aquestes maneres.

Pel que fa a l'Atlètic Lleida, ja vaig donar la meva opinió. Crec que es un club nascut per ocupar el Camp d'Esports en cas de que el Lleida Esportiu faci fallida, que jo personalment crec que petara més aviat que tard.

Recordeu que legalment ja no podem tornar a fer la trampa que es va fer al liquidar la UE Lleida. Ni unitat productiva ni cuentos xinos.

si realment el atletic lleida es per axo, ja que el lleida esportiu fara fallida molt aviat, esperar maxim 3-4 temporades que arribin a segona b i llavors el esportiu fara fallida total.

aquestos que manen al lleida esportiu son pitxors que la anabel junyent aquella. marxaran amb les mans plenes i haguen fet un gran negoci, que per axo van vindre en aquest club, no por el amor al arte.

recomano fer-se soci del atletic lleida lo mes aviat posible

la paeria hagues pogut fer molt mes, en primer lloc no permetre mai que fos un club privat



#179 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 octubre 2019 - 09:12

Vaya cracks, tenen uns ous gegants. I a la web del club que si l'Episcopal visita nose quines instal·lacions... vaia catxondeo. Aquí no treballa ni l'apuntador. I conec més d'un exentrenador del futbol base que encara li deuen diners. Són cutres a més no poder.

mai a la vida entrenaria jo a equips de base on els propietaris son uns impresentables.altres opcions com el atletic segre, aem etc



#180 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 noviembre 2019 - 02:11

La Paeria ha  reconfirmat un altre cop aquesta setmana que segueix obert el procès d'embargament preventiu sobre el Lleida Esportiu i li suprimeix per segon any consecutiu la subvenció degut al enorme deute que te amb l'Agència Tributària.

 

https://www.segre.co...90449_1110.html

 

Mare meva com acabarem.......

 

Temps al temps.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos