Ir al contenido

Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
283 respuestas en este tema

#281 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 863 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2019 - 06:15

Desesperant...sort que ja queda poc per acabar la temporada. Sembla que l'unica victoria que veurem en el que queda de temporada es la de l'Ontinyent. Es podrà jugar millor o pitjor pero la falta d'ambició,,, Mentrestant, Oliva dient que no s'ha merescut perdre..en fi sense comentaris

#282 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 259 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 abril 2019 - 06:19

Feia temps que no participava al fòrum, però estic molt indignat, falta d'actitud,falta de responsabilitat, falta de esperit ens falta de tot...
Fins quan aquesta farsa? Esteves marxeu del club si us estimeu el Lleida.
Deixeu que altres prenguin el relleu.

#283 Llaveues

Llaveues

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2019 - 09:42

Tinc una mescla de sensacions entre tristesa, ràbia i nostàlgia de la primera volta, en la que semblava que almenys fariem playoff. Sensació que s'agreuja quan veig que estem empatats amb el 9è i que a més sol que haguessim fet una segona volta "mediocre" tindriem opcions clares de playoff. No entenc que li passa a l'equip. Els partíceps de la gran primera volta estan completament desapareguts, i no em dóna la sensació que estiguin molt afectats per la situació. Jugadors que podien tenir l'ocasió de jugar a 2A amb tot el que comporta, i es que ja no es tracta de fer pujar a l'equip, sinó de donar motius a altres equips de superior categoria per interessar-se per ells. Jo també vull que marxin els Esteve, però crec que no tenen tota la responsabilitat.

#284 Triptòfan

Triptòfan

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2019 - 09:59

Lo que ja vaig dir fa un mes. El pitjor equip de la categoria. I no m'estic referint al grup 3 no. Jo crec que som el pitjor equip dels 80 que juguen a 2a B, qualsevol d'aquests ens pinta la cara. I alguns de tercera també. La dignitat dels jugadors fa temps que està pel terra ja, que trist veure com passen de tot. Se'n salven 3 o 4 com a molt, tots els altres ja poden anar desfilant l'any que ve.

• o han agraït

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos