Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#201 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 enero 2019 - 11:04

Si s'aspira a ser primers no es pot jugar com està jugant el Lleida, i si s'acusa a Gerard és perquè dóna la sensació que el problema ve de la banqueta.

No m'agrada gens la dinàmica de comparar-se amb altres equips, penso que un s'ha de fixar en lo seu i mirar de millorar el que es pugui. I si nosequin equip va fer nosequants punts una temporada, bé per ells, però si el Lleida no està complint els objectius és cosa del Lleida, i s'ha de mirar al Lleida i no entrar en "mira aquest que va fer" o "mira aquell altre que ho fa pitjor".

#202 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2019 - 11:56

També esta lliure Viadero (que no se perque no va acabar fitxant aquest estiu...) I Oliva. Dos opcions molt bones desde el meu punt de vista.

#203 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:13

El punt d'avui no és dolent, la imatge donada, com la de últimament, es pèssima.
Crec que l'entrenador ho dona tot i treballa moltíssim, però penso que no està al nivell per pujar el lleida a 2na. Li falta experiència i autoritat.

El pressupost d'aquesta temporada ronda els dos milions d'euros i l'objectiu és ser primers. La realitat es que estem empatats amb el 5è

2 millons? es segur axo, on diu que aquest es el presupost de la temporada. Lo primer que haurien de fer es pagar el deute aquell i llavors veuriam el presupost real del equip. La experiencia s'aconsegueix amb partits. I cal recordar que al estiu cap entrenador volie vindre, 3-4 van dir que no. I ara axo semble que pocs recorden.



#204 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:17

No estic d'acord Iribar. Ja ho sabem que no es gens facil pero hem de ser realistes. Tenim una gran plantilla i al pas que anem no farem res. No hem guanyat a cap dels de la part alta excepte el Balears. Avui hem empatat de miracle i cada cop que juguem fora es surt a l'empat i a esperar errors del contrari sino mira i analitza els partits. Jo dic que un altra direccio a l'equip ens aniria be.

Gran plantilla? bueno hi han 2 puntes bastant bons, el resto de lo normalet de la categoria.



#205 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:20

També esta lliure Viadero (que no se perque no va acabar fitxant aquest estiu...) I Oliva. Dos opcions molt bones desde el meu punt de vista.

Doncs perque a la segona b tothom es coneix i la majoria de entrenadors ja saben com les gasten los Esteves. Mes amunt diuent el Seligrat, altre que va marxar per la porta falsa. Feu memoria, tots els entrenadors que han tingut aquesta gent han marxat per la porta falsa.


  • o han agraït

#206 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:25

enxufats al carrer, gràcies. 

firmo si en tots los camps de la vida. mitja poblacio es quedarie sense feina i aixi tots tindriam la mateixa oportunitat de agafar llocs macos i ben pagats.

Per cert quin es el objectiu real del Efac aquesta temporada. es pot asumir la tercera divisio de forma economica?



#207 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2019 - 03:41

2 millons? es segur axo, on diu que aquest es el presupost de la temporada. Lo primer que haurien de fer es pagar el deute aquell i llavors veuriam el presupost real del equip. La experiencia s'aconsegueix amb partits. I cal recordar que al estiu cap entrenador volie vindre, 3-4 van dir que no. I ara axo semble que pocs recorden.


Estic d'acord en que primer s'hauria de pagar el deute. Tot i que semblava que el termini per pagar o per arribar a un acord era al Gener, i no ha passat res.
En relació al pressupost no ho puc assegurar, vaig llegir al Segre que superava els 1,5M d'€ i que era el més alt de la història del club.
De l'experiència... Gerard ja ha tingut la seva oportunitat, i es va acabar apostant per ell exigint-li uns mínims. Penso que el Lleida no pot estar per donar experiència a entrenadors joves, sinó per beneficiar-se de l'experiència d'entrenadors ben rodats.
Viadero no va acabar arribant per desacords econòmics, però va estar ben aprop. Sí que alguns entrenadors no van voler venir, però potser ara les coses serien diferents, tot i que la directiva es la mateixa...
En relació a la plantilla... De veritat et sembla normaleta per la categoria? Penso que es de les millors que ha tingut el club. I segons transfermarkt la segona més valorada del seu grup...

#208 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 enero 2019 - 11:01

Pel que fa a la plantilla, a mi em sembla que és molt bona. Com dieu, sobretot els dos puntes, que estadística en mà son els millors de la categoria. No m'agrada tenir tanta gent de més de 30, però bé, si vols gent amb experiència, doncs han de tenir anys. 

 

El problema que li veig és manca d'equilibri. La lesió de Marc ens ha perjudicat moltíssim. Falta molta sortida de pilota amb criteri. Albístegui no té aquest perfil i el Calavera (em sembla el que més s'hi apropa) potser encara no està prou madur, està cedit i no té els galons necessaris per fer aquest rol amb garantíes. Després hi ha el tema de la defensa. Soriano està per sota del que hauria d'estar i ha comès molts errors, però no és l'únic. A segona B, molt més de la meitat dels gols es marquen per errors de l'altre. Aquí no és massa habitual veure gols com el segon del Valladolid d'ahir. Si heu vist tota la jugada sabeu què vull dir. Ara, cal millorar en això de forma molt urgent perquè hi ha dies que són per posar-se a plorar. 

 

A hores d'ara, el tema de l'entrenador em sembla més buscar un revulsiu que poder fer grans canvis en el joc. L'equip s'ha dissenyat d'una manera i ara ja no es podran fer massa canvis. Un tio que posi autoritat i ordre al vestuari (no sé perquè, però crec que ara mateix allò deu ser una olla de grills), que canvio tres o quatre detalls... Això potser ens aniria bé, però no és garantia de res. 

 

Veurem què passa durant la setmana, però si durant avui no hi ha cap comunicat el més segur és que s'esperi a veure què passa amb el Teruel. Aquí sí que tot el que no sigui guanyar hauria de suposar la substitució de Albadalejo. 



#209 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:38

Els dos partits següents marcaran si optrm a estar a dalt o no... son rivals de perfils totalment oposats.Teruel de la part baixa i Cornella de la part alta....la meva aposta sera que guanyarem al Teruel....amb dificultats.....i perdem a Cornella amb un plantejament defensiu....i repeteixo OJALA ME EQUIVOQUI i poguem guanyar els dos!!!!!

#210 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2019 - 01:39

Els dos partits següents marcaran si optrm a estar a dalt o no... son rivals de perfils totalment oposats.Teruel de la part baixa i Cornella de la part alta....la meva aposta sera que guanyarem al Teruel....amb dificultats.....i perdem a Cornella amb un plantejament defensiu....i repeteixo OJALA ME EQUIVOQUI i poguem guanyar els dos!!!!!

#211 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 02:48

firmo si en tots los camps de la vida. mitja poblacio es quedarie sense feina i aixi tots tindriam la mateixa oportunitat de agafar llocs macos i ben pagats.

Per cert quin es el objectiu real del Efac aquesta temporada. es pot asumir la tercera divisio de forma economica?

Doncs ni idea... aquest compte me'l vaig fer fa molts anys... i la veritat es que ja no segueixo massa l'efac. Pero dubto que pugin a 3a..



#212 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 02:49

He sentit que el Cordova vol despedir a Curro Torres... va fer PO amb el València B. Podria ser una opció interessant...

Seliempat?? En serio?? També teniem una gran plantilla amb ell (sol cal mirar on han jugat després molts d'aquells jugadors...) i...



#213 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 04:09

Doncs ni idea... aquest compte me'l vaig fer fa molts anys... i la veritat es que ja no segueixo massa l'efac. Pero dubto que pugin a 3a..

Segurament estara entre el manresa i el pique-andorra l'ascens a 3 divisio.

seligrat? el seliempat jejeje, va marxar per la porta del darrera aquest, dubto que vulgues venir, ademes, si ha entrenat al sabadell, no ser si pot entrenar al lleida aquesta temporada per normatives de mateixa categoria mateix any.



#214 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 04:11

Lo que haurien de fer els amos del club es canviar de entrenador al filial, que estar a la part baixa i fer algunes incorporacions per intentar millorar posicions. el fubol base tambe es important, i no tot te que ser el primer equip.



#215 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2019 - 05:26

l'andorra encara dubto que puji mes que l'efac.. diria que estan molt lluny



#216 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 febrero 2019 - 07:27

Bueno, avui hem arribat al clímax del ridícul i el patetisme. El cuer del grup ens ha fotut un bany d'època, ens ha arrasat. Els nostres jugadors ni corrien ni intentaven, els hi donava igual semblava. El nostre entrenador segueix sent el mateix inútil arrogant que ha set sempre i ha tirat el partit per la borda un cop més amb una alineació absurda i amb nula capacitat de reacció. L'afició, soberana, no ha aguantat més i ha tret els mocadors, reclamant un canvi IMMEDIAT de l'entrenador i que els jugadors deixin de fer el ridícul partit sí partit també. A mi ja no em serveixen llagrimetes i promeses de que remuntarem i de que cal estar amb ells. No em serveixen des de que ells no intenten RES, nosaltres ho donem tot animant però ells no donen ni la quarta part de la seva energia en intentar guanyar un partit. Que se n'ha fet d'aquells jugadors que ens enamoraven a la primera volta? No sé, però ja no hi són i dubto que tornin. Un any més al pou. Que els Esteve es vagin amagant amb el seu ninot d'entrenador a algun lloc, que no hi haurà infern lo suficientment fondo per a ells.


  • o han agraït

#217 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 febrero 2019 - 07:36

Lamentable partit del Lleida, el pitjor de la temporada. Espero que avui mateix s'anuncii la destitució de Albadalejo. Si volem fer play-off necesitem un canvi ja, abans que sigui massa tard.



#218 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 febrero 2019 - 07:50

Doncs l'han destituit, crec que era lo millor, Estavem en molt mala dinàmica



#219 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 febrero 2019 - 08:13

A mi em sap greu la situacio perque primer soc del Lleida pero el que no es pot permetre es tenir un entrenador que es dediqui a insultar als aficionats que anem al camp. Avui he sentit un "tu p......madre" mirant a la grada. Aixo es lamentable i demostra la poca categoria que te. Li desitjo tota la sort del mon pero ja fa dies que tenia que sortir. Estem a temps. Nones vull el.millor per el Lleida. Avui quona al.lineacio fa? Tenint la millor delantera de 2aB i deixa a Ortuño a la banqueta, Calavera a la banqueta.....Dongou em sembla fluix i el Quinteros no serveix ni per al B. La primera part tancats al nostre camp...contra el cuer...amb tots els meus respectes..... jo crec que l'actitud avui dels jugadors demostra que de portes a dins no estan contents.
  • o han agraït

#220 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 febrero 2019 - 08:31

que fitxin l'Oliva o millor encara el Golzalvo, millor algú de casa i que conegui la categoría






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos