Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
190 respuestas en este tema

#161 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 agosto 2018 - 10:30

M'han cridat l'atenció de les tres altes de jugadors cedits: Peeters, Quintero i Cano. 

 

Personalment no sóc massa fan de les cessions. Sempre em fan pensar que el jugador no ho donarà tot perquè al final tornarà al seu club d'origen, però està clar que sembla que són tres fitxatges de bastanta qualitat. Sobretot aquest tal Peeters, que pintava a futura estrella i que si explota a segona B s'hauria de passejar amb una mà lligada a l'esquena. El temps ho dirà. 

 

Com curiositat, el transfermarkt sitúa el Lleida esportiu com el segon club amb més valor de jugadors a la segona B grup 3, només després del Barça B: https://www.transfer...wettbewerb/ES3C

 

Tinc ganes de veure com Albadalejo fa funcionar aquest equip. Almenys que esportivament puguem gaudir una mica i no ens facin pensar gaire amb els problemes de gestió.



#162 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 02:18

M'han cridat l'atenció de les tres altes de jugadors cedits: Peeters, Quintero i Cano. 

 

Personalment no sóc massa fan de les cessions. Sempre em fan pensar que el jugador no ho donarà tot perquè al final tornarà al seu club d'origen, però està clar que sembla que són tres fitxatges de bastanta qualitat. Sobretot aquest tal Peeters, que pintava a futura estrella i que si explota a segona B s'hauria de passejar amb una mà lligada a l'esquena. El temps ho dirà. 

 

Com curiositat, el transfermarkt sitúa el Lleida esportiu com el segon club amb més valor de jugadors a la segona B grup 3, només després del Barça B: https://www.transfer...wettbewerb/ES3C

 

Tinc ganes de veure com Albadalejo fa funcionar aquest equip. Almenys que esportivament puguem gaudir una mica i no ens facin pensar gaire amb els problemes de gestió.

Jo ho veig al revés. Penso que els cedits i més quan son tant joves el que fan és donar-ho tot per poder tornar al seu equip i no acabar cedits una altra vegada. Sobre Albadalejo a mi també em fa dubtar. Recordo que a la seva presentació va dir que a Segona B lo ideal son plantilles curtes i despres fer anar els canterans i al final li estan fen un equip amb molts jugadors. No se si ho sabrá portar aixó



#163 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 03:06

L'any passat Peeters va jugar 0 minuts al VVV Venlo i 8 partits al Almere City de 2a holandesa, 0 gols 0 asistencies... poca diferencia deu haver-hi amb 2aB. 

 

Quintero jugava al Betis B, de la mateixa categoria, 6 partits titular, 8 suplent.. des de Gener, això si. A l'estiu va anar a la lliga rusa i va durar-hi 3 mesos. 

 

Cano, parlant amb mallorquins hem comenten que practicament no va jugar en tota la segona volta amb el Mallorca... no era titular... tot i que destaquen que pot ser un gran jugador per 2a B... tandebó.

 

Calavera... acaba etapa juvenil al barça i se'n va al Lleida... si fos important pel Barça seria al B. Dic jo. 

 

Jaime Almagro jugaba a un equip que va quedar últim classificat a 2aB... amb moooooolta diferència. Crec que va marcar 2 gols en lliga (no n'estic del tot segur).

 

Tandebó hem facin callar tots la boca... però no sé d'on surt tant i tant optimisme...  


  • o han agraït

#164 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:08

L'any passat Peeters va jugar 0 minuts al VVV Venlo i 8 partits al Almere City de 2a holandesa, 0 gols 0 asistencies... poca diferencia deu haver-hi amb 2aB. 

 

Quintero jugava al Betis B, de la mateixa categoria, 6 partits titular, 8 suplent.. des de Gener, això si. A l'estiu va anar a la lliga rusa i va durar-hi 3 mesos. 

 

Cano, parlant amb mallorquins hem comenten que practicament no va jugar en tota la segona volta amb el Mallorca... no era titular... tot i que destaquen que pot ser un gran jugador per 2a B... tandebó.

 

Calavera... acaba etapa juvenil al barça i se'n va al Lleida... si fos important pel Barça seria al B. Dic jo. 

 

Jaime Almagro jugaba a un equip que va quedar últim classificat a 2aB... amb moooooolta diferència. Crec que va marcar 2 gols en lliga (no n'estic del tot segur).

 

Tandebó hem facin callar tots la boca... però no sé d'on surt tant i tant optimisme...  

difícil que tots et facin callar la boca, jo firmo que surtin bé Cano i Calavera. La resta els veig més al filial que no pas al primer equip. Al final d'aixó van les cesions, jugadors que no tenen lloc al seu club de superior categoria i van a d'altres equips a sumar minuts i experiència. Segurament us agradaria que ens haguessin cedit a Vinicius, Lago i Riqui Puig pero la realitat és un altra.



#165 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:30

difícil que tots et facin callar la boca, jo firmo que surtin bé Cano i Calavera. La resta els veig més al filial que no pas al primer equip. Al final d'aixó van les cesions, jugadors que no tenen lloc al seu club de superior categoria i van a d'altres equips a sumar minuts i experiència. Segurament us agradaria que ens haguessin cedit a Vinicius, Lago i Riqui Puig pero la realitat és un altra.

No es tracte de que ens agradaria. El company ha dit el que hi ha, res més.

 

No podem dir res fins passades unes jornades. Tot lo altre es especular.

 

La realitat es que aquestes cessions que tenim venen de fer ben poc, no han demostrat quasi res de moment. Tant de bó aqui tinguin la sort que els hi ha faltat.


  • o han agraït

#166 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:39

No es tracte de que ens agradaria. El company ha dit el que hi ha, res més.

 

No podem dir res fins passades unes jornades. Tot lo altre es especular.

 

La realitat es que aquestes cessions que tenim venen de fer ben poc, no han demostrat quasi res de moment. Tant de bó aqui tinguin la sort que els hi ha faltat.

Almagro ve de jugar 27 partits a 2B amb 20 anyets, Cano 16 en un veritable transatlantic com el Mallorca que es va passejar a la lliga i Calavera del juvenil A del Barça. A Peeters i Quintero els firmen Madrid i Chelsea o sigui que algo hauran vist. Contrastats es evident que no estan perque sino no vindrien al Lleida pero d'aquí a dir que venen de fer ben poc...

Pero bueno, tu a lo teu



#167 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:43

Almagro ve de jugar 27 partits a 2B amb 20 anyets, Cano 16 en un veritable transatlantic com el Mallorca que es va passejar a la lliga i Calavera del juvenil A del Barça. A Peeters i Quintero els firmen Madrid i Chelsea o sigui que algo hauran vist. Contrastats es evident que no estan perque sino no vindrien al Lleida pero d'aquí a dir que venen de fer ben poc...

Pero bueno, tu a lo teu

Es la realitat, no venen de fer res exepcional. Tant de bo aqui demostrin el seu màxim potencial.

 

Si fem cas al club, cada any tenim equip per pujar, i cada any els fitxatges son més bons que la temporada pasada.

 

Tranquilitat i ja parlarem a la jornada 38.

 

Com ere aquella frase...: 1 x 1, tenim millors jugadors que la temporada passada. Aquesta frase fa 3 anys que s'escolta. No fem volar més coloms.


  • o han agraït

#168 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:48

Es la realitat, no venen de fer res exepcional. Tant de bo aqui demostrin el seu màxim potencial.

 

Si fem cas al club, cada any tenim equip per pujar, i cada any els fitxatges son més bons que la temporada pasada.

 

Tranquilitat i ja parlarem a la jornada 38.

Bien! Has passat de "venen de fer ben poc" a "no venen de fer res excepcional". Progresses adecuadament  :rialleta:

A mi lo que digui el club tan me fot. Tinc criteri propi. Millor o pitjor i segur que diferent al teu pero propi  :pensant:

Crec que no caldrà esperar a la jornada 38 per saber si tenim bon equip o no  :futbolista:



#169 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 04:52

Bien! Has passat de "venen de fer ben poc" a "no venen de fer res excepcional". Progresses adecuadament  :rialleta:

A mi lo que digui el club tan me fot. Tinc criteri propi. Millor o pitjor i segur que diferent al teu pero propi  :pensant:

Crec que no caldrà esperar a la jornada 38 per saber si tenim bon equip o no  :futbolista:

Venen de fer poc, no venen de fer res importan, no han demostrat gran cosa, etc etc, ho podria dir de mil formes.

 

Si et cedeixen al Lleida a 2B, es per algo, no ens fem trampes al solitari. :rialleta:

 

Dic la 38 perque pots fer una primera volta pessima pero despres pots despertar. Esta clar que la cohesió de l'equip i 11 titular ja s'ha de veure  a la jornada 10 aprox.

 

El que si que no perdonaria aquesta temporada es a Albadalejo, te una segona oportunitat, si a la primera volta fa el ridícul, el cambiaria sense miraments.

 

Per mi l'equip que s'ha confeccionat esta bastant bé, solament m'hagues faltat canvi de míster per arrodonir-ho. Entenc que Albadalejo es més barat i moldejable que els altres aspirants. Però lo dit, en cas de fer una primera volta com l'any passat o similar, fora i el següent serà benvingut.


  • o han agraït

#170 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 05:02

Venen de fer poc, no venen de fer res importan, no han demostrat gran cosa, etc etc, ho podria dir de mil formes.

 

Si et cedeixen al Lleida a 2B, es per algo, no ens fem trampes al solitari. :rialleta:

 

Dic la 38 perque pots fer una primera volta pessima pero despres pots despertar. Esta clar que la cohesió de l'equip i 11 titular ja s'ha de veure  a la jornada 10 aprox.

 

El que si que no perdonaria aquesta temporada es a Albadalejo, te una segona oportunitat, si a la primera volta fa el ridícul, el cambiaria sense miraments.

 

Per mi l'equip que s'ha confeccionat esta bastant bé, solament m'hagues faltat canvi de míster per arrodonir-ho. Entenc que Albadalejo es més barat i moldejable que els altres aspirants. Però lo dit, en cas de fer una primera volta com l'any passat o similar, fora i el següent serà benvingut.

està clar que no ens ficarem mai d'acord  :rialleta:  Jo amb Albadalejo no esperaria al final de la primera volta. Si a la jornada 10 no estem dalt (sis primers), al carrer



#171 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 05:06

 

Dels cinc jugadors que han arribat cedits no tots ho tindran fàcil per guanyar-se un lloc a l’once titular. S’ha tenir en compte que tots ells tindran un dura competència en la seva posició.

El més probable es que només dos o tres ho aconsegueixen. En aquest grup jo també contaria amb Alpha.

Gerard està clar que no ho tindrà gens fàcil. Amb una plantilla totalment nova necessitarà dos o tres mesos per agafar un bon ritme. De totes formes ja es tradició que al mes de novembre o desembre alguns sempre demanen el cap de l’entrenador de turno i al final la majoria de temporades ens alegrem de no haver-lo fotut fora. Jo si confio plenament en Gerard.



#172 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 05:59

està clar que no ens ficarem mai d'acord  :rialleta:  Jo amb Albadalejo no esperaria al final de la primera volta. Si a la jornada 10 no estem dalt (sis primers), al carrer

creus que la plantilla del lleida es la millor del grup?

s'ha de deixar treballar amb tranquilitat al gerard, que el lleida no es ni el barça ni el madrid.



#173 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 06:21

creus que la plantilla del lleida es la millor del grup?

s'ha de deixar treballar amb tranquilitat al gerard, que el lleida no es ni el barça ni el madrid.

de moment fa bona pinta pero prefereixo esperar a que tots els equips les tanquin i llavors podrem comparar millor. Pel que fa al Gerard ja va tenir un any de tranquilitat total la pasada temporada. Crédit esgotat per mi si volem aspirar a ser el barça i el madrid del grup 3 de segona b



#174 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 agosto 2018 - 10:33

Que tens criteri propi?
Si ets la veu de la directiva...ets l,únic que els defensa tots els nyaps que fan.
En quant a l,Albadalejo és un titella també, no li sobra dignitat sabent que és l,entrenador perquè els que havien triat de fora no han volgut vindre (l,oliva perquè li volien fer firmar dos anys i clàusula, aixi si marxa surt com a mínim gratis i es pot guanyar diners) ...és patètic, tot i que pot ser bon entrenador haurà de treballar amb molta pressió i amb un equip nou, i efectivament si perdem tres partits anirà al carrer i en fixarem un de l,atur que és més barat...Jo hi confio de moment.

#175 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 agosto 2018 - 02:11

jo el que vec es que es va intentar fitxar varios entrenadors, i tots van dir que no, motius? mai sabren els motius exactes, pero mes o menys s'intuiex el perque.

 

massa canvis en la plantilla, molts cedits, aixi es imposible acoplar be la plantilla aviat. cada temporada moltes novetats, axo no es normal, algo passe en tot axo.

 

i mentres segueixen sense dir res del tema de hacienda, com si fos un invent o una broma d'aquests. hacienda va dir que tothom que tenie que pagar al lleida, que no fes directamente al club, fan axo els abonats? a on pague la gent. estan embargats realment, o que passe exactament.

crec recordar que hacienda va enviar una carta a tots els abonats, que fan exactament



#176 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 agosto 2018 - 08:56

No la van enviar als abonats. La van enviar a les empreses que fan negocis amb el Lleida, segurament la majoria patrocinadors. És un tràmit habitual en els embargaments informar els deutors que han de fer els pagaments directament a hisenda. 



#177 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 agosto 2018 - 09:01

L'any passat Peeters va jugar 0 minuts al VVV Venlo i 8 partits al Almere City de 2a holandesa, 0 gols 0 asistencies... poca diferencia deu haver-hi amb 2aB. 

 

Quintero jugava al Betis B, de la mateixa categoria, 6 partits titular, 8 suplent.. des de Gener, això si. A l'estiu va anar a la lliga rusa i va durar-hi 3 mesos. 

 

Cano, parlant amb mallorquins hem comenten que practicament no va jugar en tota la segona volta amb el Mallorca... no era titular... tot i que destaquen que pot ser un gran jugador per 2a B... tandebó.

 

Calavera... acaba etapa juvenil al barça i se'n va al Lleida... si fos important pel Barça seria al B. Dic jo. 

 

Jaime Almagro jugaba a un equip que va quedar últim classificat a 2aB... amb moooooolta diferència. Crec que va marcar 2 gols en lliga (no n'estic del tot segur).

 

Tandebó hem facin callar tots la boca... però no sé d'on surt tant i tant optimisme...  

 

Són tots jugadors que prometien més del que indica el seu rendiment. A mi no em generen cap optimisme, més enllà que si un d'ells arriba a explotar a segona B hauria d'anar sobrat. Però insisteixo en el tema de les cessions. 

 

Els que tenen més bona memòria que jo: Quants cedits recordeu que hagin deixat un bon record? Perquè jo me n'he d'anar als temps de la UE a segona divisió per recordar-ne algun!



#178 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 agosto 2018 - 09:34

Que em vingui al cap ara mateix: AMAVISCA, TAMUDO i JAVI GRACIA, tots ells després van triomfar a primera.



#179 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 agosto 2018 - 10:10

Aquest que he dit son de la U.E. En la nova era no ens han cedit cap que pugui ser destacable.

Dels cedits esta temporada potser el que podria sorprendre més es MINK PEETERS, si les lesions el respecten. Els demés també tenen possibilitats. Ja veurem.



#180 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 agosto 2018 - 11:36

 

Que em vingui al cap ara mateix: AMAVISCA, TAMUDO i JAVI GRACIA, tots ells després van triomfar a primera.

 

 

És a dir, que em dones la raó: has d'anar als temps de la UE Lleida i no poc enllà!

  • Amavisca al 1991 (no res, fa 27 anys), que segons tinc entès va venir perquè li tocava fer el servei militar a Lleida, no pas perquè al Valladolid li anès gaire bé de cedir-lo.
  • Javi Gracia al 1992, i no n'estic segur, però diria que estava fitxat per una temporada. 
  • Tamudo al 1999, aquest sí un cedit diguem-ne "normal", que només va durar quatre mesos, i tots recordem com va acabar. Podríem afegir al Milosevic i crec que hi havia un altre cedit de l'Espanyol també aquell any.

En resum, hem d'anar a 25 anys per trobar un cedit que va deixar bon sabor de boca. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos