Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Lleida SI, Esteve NO


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
146 respuestas en este tema

#81 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 noviembre 2016 - 02:50

Però de veritat algú s'esperava que la Paeria, per boca de l'alcalde, digui alguna cosa que no sigui el que ha dit? Sóc jo l'únic que veu que realment no ha dit res de res?

 

 

(Collons, semblo el defensor de l'alcalde! i això que en ma vida l'he votat ni tinc previst fer-ho! :D )

 

Crec que dir "estic segur que el club ho ha fet bé" en comptes d'"és un assumpte intern del club que desconec" implica un cert posicionament. I quan dic cert posicionament vull dir en favor del club, però tampoc tant com perquè si al final es gira en contra li esquitxi. No m'han sorprès les declaracions, això sí.


  • o han agraït

#82 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 noviembre 2016 - 02:58

Crec que dir "estic segur que el club ho ha fet bé" en comptes d'"és un assumpte intern del club que desconec" implica un cert posicionament. I quan dic cert posicionament vull dir en favor del club, però tampoc tant com perquè si al final es gira en contra li esquitxi. No m'han sorprès les declaracions, això sí.

 

Val, fins aquí ho puc admetre. Però res més que això. En tot cas, tampoc podia dir que desconeix l'assumpte, perquè seria reconèixer que no s'entera del que passa a Lleida.  

 

I de nou, l'element clau és el que està subratllat. El que vull dir és que no cal donar-li més importància. Com deia el xinxi, és un polític professional. La seva feina és controlar que els marrons no es surtin de mare per no resultar-ne electoralment perjudicat.  



#83 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 noviembre 2016 - 02:58

El xinxi ho ha explicat tal com és. Si us penseu que un gat vell com el Ros caurà en un parany com aquest, és que no el coneixeu prou. Això sí que ho va aprendre del Siurana. Si hi ha problemes a la vista, passa la bola i espera. 

 

Ni posicionament ni res. De moment la Paeria ha de confiar que l'actuació ha estat conforme a la normativa interna del club. I si finalment la justícia acaba donant la raó a les penyes, que ningú s'esperi res més que una declaració dient "Dono per fet que el club atendrà les seves obligacions i permetrà l'entrada a les persones que havien estat expulsades" i "Estem a la disposició del club pel que calgui". 

 

No oblideu que ara per ara això és un tema de dret privat, el qual s'haurà de resoldre segons els estatuts generals del club i les normes del codi de comerç que siguin aplicables. Amèn d'altres incompliments, com el de no tenir fulls de reclamació a disposició del client (en fin, tant seriosos per unes coses i tant poc per altres), no deixa de ser una empresa que ha denegat un servei que havia estat contractat per uns clients. Caldrà veure si se li ha denegat amb dret a llei o procedeix compensació. 

 

De fet, jo també puc dir en qualsevol moment que dono per fet que el club ha actuat d'acord a llei i em poso a la seva disposició. Ni que no m'ho cregui, i quedo de puta mare amb tots. Ara, al moment de la veritat ja en parlarem. O si em demanen per parlar, ves a saber què els dic a porta tancada. 

 

Veurem com acaba tot, però si l'actuació del club és correcta dret a llei, la llei té un problema.



#84 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 noviembre 2016 - 03:01

Veurem com acaba tot, però si l'actuació del club és correcta dret a llei, la llei té un problema.

 

Doncs sí. 

 

Intentant veure el tema des de la perspectiva, crec que el club s'ha extralimitat i que hauran de fer-se enrere. Suposo que més d'un dels afectats deu haver anat a consum. Imagino que durant les properes setmanes apareixeran notícies. 



#85 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 noviembre 2016 - 04:59

Val, fins aquí ho puc admetre. Però res més que això. En tot cas, tampoc podia dir que desconeix l'assumpte, perquè seria reconèixer que no s'entera del que passa a Lleida.  

 

I de nou, l'element clau és el que està subratllat. El que vull dir és que no cal donar-li més importància. Com deia el xinxi, és un polític professional. La seva feina és controlar que els marrons no es surtin de mare per no resultar-ne electoralment perjudicat.  

 

Jo no soc precisament un fan del Sr.Ros, pero el home com a politic professional ho fa molt be, potser exceptuant aquests ultims 2-3 anys on alguna que altra vegada se li ha escalfat la boca i ha fet de cacic. El que realment sorprendria es que digues "faré tot el possible per a que els vetats puguin tornar a accedir al camp". Ell, com qualsevol altre politicastre el que vol es evitar polemiques esterils, i ara per ara el Sr.Ros prou te amb el pacte de la vergonya a la Paeria i el haver perdut la meitat dels escons.


  • o han agraït

#86 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 12:06

Tela.

Tela? Si tu fas una inversió (en l'àmbit que sigui) es pq confies amb els dirigents. Que faràs? Fotre peles a un puesto per després fotre'ls a parir? 



#87 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 08:08

Tela? Si tu fas una inversió (en l'àmbit que sigui) es pq confies amb els dirigents. Que faràs? Fotre peles a un puesto per després fotre'ls a parir? 

 

Aquí està la clau. Primer, de cara a la galeria no dirà res en contra dels dirigents. Ja sabem com són els polítics.

 

D'altra banda, insisteixo que una cosa és criticar la gestió o a lapròpia directiva en sí, i l'altra que el més alt representant de l'Ajuntament condemni sense ni una sola prova a 57 persones. Aixó per mi és lo més greu.

 

Però com dic, no m'esperava tampoc que digués cap altra cosa.



#88 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 noviembre 2016 - 08:54

Tela? Si tu fas una inversió (en l'àmbit que sigui) es pq confies amb els dirigents. Que faràs? Fotre peles a un puesto per després fotre'ls a parir? 

 

Tinc curiositat: Tens alguna relació amb la directiva? Ho dic perquè dóna la sensació que cada vegada fas lectures esbiaixades de les coses. I sempre de la forma més adequada a la junta. O és que quan apostes per un cavall, mantens l'aposta fins al final per no reconèixer que t'equivocaves?

 

La Paeria ha donat diners al Lleida amb pala des de fa dècades. No ve d'ara que "confiïn" amb els dirigents. A més, d'inversió no n'han fet mai cap. Se'n diu subvenció pel foment de l'esport. Tots els clubs de la ciutat en reben, els que estan a l'esport professional, més que els que estan a l'amateur. I el Lleida (primer UE i ara Terraferma Esteve Bro. FC), en rep més que ningú. 



#89 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 09:25

Tinc curiositat: Tens alguna relació amb la directiva? Ho dic perquè dóna la sensació que cada vegada fas lectures esbiaixades de les coses. I sempre de la forma més adequada a la junta. O és que quan apostes per un cavall, mantens l'aposta fins al final per no reconèixer que t'equivocaves?

 

La Paeria ha donat diners al Lleida amb pala des de fa dècades. No ve d'ara que "confiïn" amb els dirigents. A més, d'inversió no n'han fet mai cap. Se'n diu subvenció pel foment de l'esport. Tots els clubs de la ciutat en reben, els que estan a l'esport professional, més que els que estan a l'amateur. I el Lleida (primer UE i ara Terraferma Esteve Bro. FC), en rep més que ningú. 

 

Jo crec que quan els hi caigui la vena dels ulls es donaran compte del ridícul tant espantós que han estat fent  durant tot aquest temps.

Per no parlar que el mateix club els ha venut en vàries ocasions sense cap tipus d'escrúpol. Primer van dir que no volien anar a gol nord per qué eren uns "cagats" (literal), després surt lo de la grada nova d'animació que fa mesos que s'està gestant...

 

És a dir, us utilitzem i a la mínima no tenim cap tipus de consideració per deixar-vos amb el cul a l'aire.

 

A mi em recorda la situació a aquell acudit en que un va contra direcció per l'autopista i creu que són els altres els que condueixen malament.


  • o han agraït

#90 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 09:58

Jo crec que quan els hi caigui la vena dels ulls es donaran compte del ridícul tant espantós que han estat fent  durant tot aquest temps.

Per no parlar que el mateix club els ha venut en vàries ocasions sense cap tipus d'escrúpol. Primer van dir que no volien anar a gol nord per qué eren uns "cagats" (literal), després surt lo de la grada nova d'animació que fa mesos que s'està gestant...

 

És a dir, us utilitzem i a la mínima no tenim cap tipus de consideració per deixar-vos amb el cul a l'aire.

 

A mi em recorda la situació a aquell acudit en que un va contra direcció per l'autopista i creu que són els altres els que condueixen malament.

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

 

Parlar per parlar i no tenir ni puta idea.

 

O tenir algo d'idea (no molta) i fer la lectura que més em convé.



#91 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 10:33

Com pots continua defensant un argument tan estupid? L' Estadi es del ajuntament, estigui qui estigui. Es continuara jugant a futbol estigui el Esteve o un altre, com el Lleida Esportiu o un altre.

Es un manteniment necesari (desde l'ascens...).

#92 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 noviembre 2016 - 12:00

:partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

Parlar per parlar i no tenir ni puta idea.

O tenir algo d'idea (no molta) i fer la lectura que més em convé.


Les emoticones que has posat reflexen el que sentim quan parleu els Esteve Fan Boys.

Potser seràs tan il.lús de pensar que lo que us conten és tot veritat?

Bé, deixem-ho amb il.lús 😆😆😆
  • o han agraït

#93 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 10:36

Des de la neutralitat, no ens carreguem el nostre Lleida.
Si la Directiva i les penyes no signen la pau, el vaixell s'enfonsa.
I els 500 fidels de Lleida, juntament amb la majoria dels membres de les penyes seran els que més perdran.

  • Snail y JOAN ho han agraït

#94 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 10:56

Massa tranquils esteu alguns. Si ara el joc es poc vistos, poc eficaç... Espereu a desembre cuan no cobrin com pasa cada any.

Fa falta més compromis, cuan els que hi ha ara, es començin a queixa... i l'Esteve actui com es... (RIP)

#95 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 03:07

Massa tranquils esteu alguns. Si ara el joc es poc vistos, poc eficaç... Espereu a desembre cuan no cobrin com pasa cada any.

Fa falta més compromis, cuan els que hi ha ara, es començin a queixa... i l'Esteve actui com es... (RIP)

Cada any??? Que jo sàpiga va pasar durant uns mesos i TOTS van cobrar.

 

Els Urrea i Sellarés ja no cobraran allò que se'ls hi deu i tots mirem cap a una altra banda i callem com a putes.

 

Fotem pena. 



#96 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 noviembre 2016 - 03:23

Cada any??? Que jo sàpiga va pasar durant uns mesos i TOTS van cobrar.

 

Els Urrea i Sellarés ja no cobraran allò que se'ls hi deu i tots mirem cap a una altra banda i callem com a putes.

 

Fotem pena. 

 

Tu i els teus amics de lateral? Molta.


  • o han agraït

#97 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 04:08

Ara mateix la temporada a nivell social està perduda, pràcticament ningú es farà el carnet de soci encara que els Esteve marxin a mitjans o finals de temporada (cosa que no crec que passi en absolut). I com el més probable és que hi continuin, estem condemnats a ser 600 persones al camp + les penyes (de les quals el nombre de membres s'ha disminuit força) durant el que resta de temporada.

 

Per altra banda, crec que a nivell esportiu farem bona temporada, hi ha equip de sobres, el probema és que fem molt tard i molt em temo que no arribarem a temps. Estem molt lluny de playoff encara que restin moltes jornades, aquest grup és molt igualat, però això també ens afecta a nosaltres. Altres anys recordeu que amb Seligrat vam encadenar tota una VOLTA SENCERA sense perdre i ens va servir per quedar TERCERS. Per no dir que l'any passat amb aquesta mateixa jornada duiem 4 derrotes i només vam concedir-ne 3 més en tota la temporada, fet que només ens va servir per classificar-nos com a QUARTS jugant-nos-la a casa vs Cornellà la penúltima jornada.

 

Sincerament, a falta dels pròxims dos partits que crec que marcaran la temporada, em penso que el millor que podem treure d'enguany són algunes renovacions de jugadors i esperar acabar la temporada amb saldo positiu o 0.



#98 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 05:04

Cada any??? Que jo sàpiga va pasar durant uns mesos i TOTS van cobrar.

 

Els Urrea i Sellarés ja no cobraran allò que se'ls hi deu i tots mirem cap a una altra banda i callem com a putes.

 

Fotem pena. 

Quin discurs més ben argumentat.



#99 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 06:29

Cada any??? Que jo sàpiga va pasar durant uns mesos i TOTS van cobrar.

 

Els Urrea i Sellarés ja no cobraran allò que se'ls hi deu i tots mirem cap a una altra banda i callem com a putes.

 

Fotem pena. 

 

Si, tots van cobrar i per això Crespo i Colinas van marxar perdonant diners al club. Però, ei, tots van cobrar eh!

 

Un consell: investiga una mica si a més d'exjugadors, hi ha d'altra gent a qui se li deuen diners. Potser així definitivament et caurà la bena.



#100 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 noviembre 2016 - 06:57

Si, tots van cobrar i per això Crespo i Colinas van marxar perdonant diners al club. Però, ei, tots van cobrar eh!

 

Un consell: investiga una mica si a més d'exjugadors, hi ha d'altra gent a qui se li deuen diners. Potser així definitivament et caurà la bena.

Als fets em remeto. 0 denúncies AFE.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos