Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

3ª Ronda PlayOff (Final) Lleida Esportiu - Sevilla Atlético


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
145 respuestas en este tema

#121 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 10:11

Empieza el partido movido

#122 mistermoreno

mistermoreno

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 10:28

Empieza el partido movido

movido en que sentido?? no lo puedo ver...
Foreando desde el móvil...



#123 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 10:42

Ataques por ambos lados. Los primeros minutos para el lleida. Ahora más igualado

#124 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 10:43

Perdida del portero del Sevilla que deja a colina solo que la falla

#125 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 10:56

descanso 0-0

 

partido muy igualado en el que los primeros minutos correspondieron al LLeida, pero después se igualó.

 

Las oportunidades más claras han sido para el Lleida sobre todo una en la que falla el portero se la da a uno del LLeida que estaba solo y este delante del portero falla, le vuelve a caer e intenta pasar para que otro dispare a puerta vacía, pero falla el pase y se la da a un defensa hispalense.

 

En la segunda parte puede pasar cualquier cosa.

 

P.D.: De vez en cuando se oye a los aficionados visitantes.



#126 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 11:05

Gol del lleida

#127 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 11:52

Prorrogs

#128 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 12:14

Descanso en la prorroga

#129 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 12:32

A los penaltis

#130 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 01:50

Asciende el Sevilla atlético en el sexto penalti.

Pudo ascender cualquiera

#131 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 01:56

Felicidades Moa-Sev yo ahora mismo estoy absolutamente destrozado y hundido pero bueno tambien muy orgulloso de estos grandes jugadores y de Imanol Idiakez al que llevare en el corazon para siempre!!!

Insisto muy orgulloso de estos jugadores MUY ORGULLOSO!!!!
El Lleida ha hecho un playoff absolutamente sensacional y este reconocimiento es digno de elogio para los mios a los que considero heroes y insisto que el playoff que se ha hecho es espectacular

#132 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 junio 2016 - 02:22

S'ha acabat el sommi de l'ascens, una altra vegada els maleits penals.
Molt orgullós de l'equip, em merescut pujar, però el futbol és així d'amarg.
Hem fet el més difícil i em tingut ocasions per sentenciar, em estat superiors clarament a ells i ens ha faltat el puntet de sort, que ens hem pagat molt cara.
Tot està massa calent, però tocarà reflexionar i a veure en què podem comptar la propera temporada a segona B, em temo lo pitjor, marxa de molts jugadors, mister nou etc...
Potser no és el moment de dir-ho, he sigut massa previsor, però quan em caigut als penals lo segon que se m'ha passat pel cap ha sigut això, a part de la mala sort!!!
Temporada per enmarcar, no oblidarem aquest any, ni aquests jugadors que ens han fet gaudir tant i que han lluitat com uns campions a pesar de lo dura que ha estat la temporada, no cal comentar, sempre em tindreu als meus records!!!
Ara només cal dir FORÇA LLEIDA i a mirar endavant!

#133 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 junio 2016 - 02:47

Una altra cosa a comentar, crec que s'hauria d'estudiar de canviar el sistema actual d'ascens, i fer com es feia abans per una lligueta.
Aquesta manera no afavoreix als 3rs i 4rts( aquest any ha sigut la excepció) i desgasta molt als equips, després d'una temporada dura.

#134 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2016 - 04:44

Quisiera felicitar al Lleida por su entrega y lucha en la eliminatoria, en el día de hoy ha jugado mejor y solo la falta de puntería le ha impedido el ascenso.



#135 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 junio 2016 - 05:21

Quisiera felicitar al Lleida por su entrega y lucha en la eliminatoria, en el día de hoy ha jugado mejor y solo la falta de puntería le ha impedido el ascenso.

Gràcias Moa, teneis filial para dias, buenos jugadores, seguro que van a llegar lejos. Vivi es un peazo jugador que pronto dara el salto definitivo al primer equipo, Carlos tambien me ha gustado mucho.
Suerte!!!

#136 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 junio 2016 - 08:46

Sembla ser que el penal d'Oscar Rubio havia entrat? Ja no s'hi pot fer res oi?



#137 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 26 junio 2016 - 10:15

Es difícil poder escribir cuando uno está hundido... Cada año en el Playoff nos superamos más y cada año la caída es mas grande. Tampoco tengo palabras para agradecer y para alabar lo que este equipo ha hecho este año.

Me preocupa mucho el posible desmantelamiento del equipo, porque cuando uno hace una grandísima temporada, es lo que suele pasar y me preocupa que con el historial de impagos de este año, quién se va a arriesgar a venir a jugar al Lleida.

Pase lo que pase GRACIAS A TODOS POR HABERNOS HECHO SOÑAR DE NUEVO



#138 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2016 - 12:17

Sobre el penal de l'Oscar Rubio doncs tinc els meus dubtes ehhhh jo crec que podria sobrepassar completament la linia de gol pero be ara ja no es fara res al respecte salvo miracle que no crec que sigui el cas.

Jo personalment agraeixo als jugadors com m'han fet somiar gairebe pugem a Segona A en una temporada on jo NO DONAVA NI UN DURO no em refereixo als jugadors sino als impagaments que la Directiva no solucionava i esta clar que el Playoff ha arreglar la temporada economicament ja que hem omplert 3 cops el Camp d'Esports mes televisions etc etc i aixo ha anat de perles al club per tenir liquidesa economica i pagar a la plantilla les nomines que sels devien als jugadors.

Per tant gracies al playoff podem dir que podem srguir tenint futbol de Segona B a Lleida perque ja us asseguro que si no haguessim fet el playoff ja us asseguro jo que ens envia la AFE a 3a Divisio pero de cap!!!

Per tant GRACIES equip per jugar aquest playoff i fer-nos almenys equilibrar economicament el Club perque sino la 3a Divisio seria mes que una realitat

#139 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2016 - 12:20

Gracias Imanol Idiakez siempre estaras en mi corazon!!!!
Pienso seguir tus pasos en tu nuevo equipo donde te deseo la mejor de las suertes, eres una gran persona, un gran entrenador y ya un nuevo seguidor del Lleida Esportiu!!!

IDIAKEZ UNO DE LOS NUESTROS DESDE HOY Y PARA SIEMPRE!!!

#140 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 junio 2016 - 07:46

Destrossat encara pel partit d'ahir. Vaig tenir l'oportunitat de poder presenciar el partit a Sevilla i les cares dels afeccionats a l'acabar el partit ho deien tot. La decepció va ser brutal.

Que més es pot dir del partit d'ahir. Vam jugar a un nivell altíssim, vam igualar l'eliminatòria i podíem haver-la sentenciat en un parell d'ocasions sobretot de Molo i Colinas.

 

La tanda de penals la va escriure el guionista més cruel. Ens posem per davant a la tanda. Un penal seu toca al pal i rebota a Crespo. El de Rubio toca al pal i surt cap a fora (desconec si va entrar o no...poc importa ja) i, per a més inri, els 2 que fallem ho fan els dos jugadors de la casa.

 

Mai ho hem tingut tan a prop. La derrota d'ahir l'equiparo amb la de la promoció contra l'Sporting de ja fa 20 anys. Tothom tenia ahir la sensació que alguna cosa s'acabava i molt em temo, espero equivocar-me, que ens esperen uns anys durs.

 

Però bé, som el Lleida. Hem nascut per sofrir. Els de pedra picada seguirem animant al setembre, al gener i al play off. Dels nouvinguts em conformo en que algun es faci seguidor incondicional, però tots sabem que al setembre serem els 1500/2000 de sempre.

 

FORÇA LLEIDA!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos