Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

comentaris Lleida - Cf Reus Deportiu!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 07:00

aixo es una vergonya... fins cuan temps em de aguantar aixo??



#2 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 07:21

Es lamentable l'actitud d'alguns jugadors, veure com els jugadors li fan "la cama" a idiakez pq estan fins als... d'ell... Sino no s'enten q avui hagi castigat a Fuster o Vega. Ja esta be, de fer experiments encara amb Ekhi al mig del camp, Marc Martinez em tenia molt enganyat, falta un davanter pur... Podría continuar, pero no em vull rallar mes.

#3 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 07:22

Yo querria hacer una pregunta....

¿Crees que Idiakez se comera los turrones en el Lleida?
Si
o
No

#4 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 octubre 2015 - 07:27

Yo querria hacer una pregunta....

¿Crees que Idiakez se comera los turrones en el Lleida?
Si
o
No

Ni els panellets!!



#5 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 octubre 2015 - 07:32

Idiakez hauria de plegar, portem una dinamica massa dolenta, encara que veig jugadors que no estan donant la talla i jugadors massa cansats.
Crec que no es culpa del entrenador, pero s'hauria de donar un cop de efecte de la directiva, destituint-lo, portem massa mesos donant tumbos i no fent res.
Molt em temo que aquesta directiva no faran res fins que no s'estigui fins l'aigua al coll i no es pugui aguantar mes, si no ho van fer al acabar la temporada passada ho faran a la jornada 10??? no crec.

#6 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 octubre 2015 - 07:33

Idiakez hauria de plegar, portem una dinamica massa dolenta, encara que veig jugadors que no estan donant la talla i jugadors massa cansats.
Crec que no es culpa del entrenador, pero s'hauria de donar un cop de efecte de la directiva, destituint-lo, portem massa mesos donant tumbos i no fent res.
Molt em temo que aquesta directiva no faran res fins que no s'estigui fins l'aigua al coll i no es pugui aguantar mes, si no ho van fer al acabar la temporada passada ho faran a la jornada 10??? no crec.

#7 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 07:33

Yo querria hacer una pregunta....

¿Crees que Idiakez se comera los turrones en el Lleida?
Si
o
No

No clarissimament! 



#8 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 octubre 2015 - 07:41

Jo crec que si perdem els proxims 3 partits o empatem 1, clarissi que aquest home no arriba als torrons, pero si en guanyem algun??? santornemi.
Si per mi fos no arribaria a les castanyes i panellets.

#9 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 07:47

Aquest paio ha de dimitr, no pot ser que a sobre tinguem que pagar pq. se'n vaigi.

 

Que li vaigi bonic i tal però aquí ha fet una feina de suspens.

 

Al final hem pagat la tossuderia dels Esteve (i ho diu un que és molt fan del Jordi) en voler renovar-lo l'estiu passat per dos anys.

 

Per mi que se'n vaigi ben lluny i no torni. I xiulada si algun dia torna al CdEsports com a entrenador rival.



#10 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 08:28

Avui ha sigut un repàs del que és la 2a B, i del que no em cansaré de dir, amb aquesta categoria (i en la meva opinió en el món del futbol) lo més important és defensar. Per dolent que siguis alhora de construir un atac, si saps defensar bé t'asseguro que almenys 1 punt te l'endús. Sinó dieu-li a Seligrat, o avui a Natxo González.

 

Algú és capaç de dir que no hem jugat a res, o que hem atacat malament? Perquè en atac hem funcionat perfectament. Per contra, a cas el Reus ha trenat alguna jugada en atac que hagi acabat en una ocasió de gol? CAP!! Això és la 2a B, més important saber que defensar que no pas atacar. Idiakez porta només 3-4 anys entrenant a 2a B, està clar que a hores d'ara l'aspecte defensiu no el controla tant com l'ofensiu, i això per mi és el llastre d'aquest equip, i crec que a no ser que avui hagi obert els ulls, aquest aspecte ens acompanyarà sempre que ell segui a la banqueta.

 

Enfí, una llàstima. EP, i crec que amb Idiakez podríem fer playoff, però esta clar que amb el primer equip amb una defensa sòlida que ens topessim ens enviaria calentets cap a casa. Per tant, falta veure si evoluciona en l'àmbit defensiu, sinó està clar que no durarà fins a final de temporada.

 

 

PD: Una cosa que sí que és imperdonable, venim de jugar 120 min + 90 avui, tenim un canvi i no el fem? PERÒ QUE COLLONS?

PD2: El Reus ens ha guanyat sense Haro, Vítor ni Edgar...

 

Ànims a tots i animar va! 

Felicitar a Rudes per haver animat amb tot en contra avui.


  • o han agraït

#11 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 08:51

Avui ha sigut un repàs del que és la 2a B, i del que no em cansaré de dir, amb aquesta categoria (i en la meva opinió en el món del futbol) lo més important és defensar. Per dolent que siguis alhora de construir un atac, si saps defensar bé t'asseguro que almenys 1 punt te l'endús. Sinó dieu-li a Seligrat, o avui a Natxo González.

 

 

Punt, set i final del partit.


  • o han agraït

#12 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 octubre 2015 - 09:09

Avui ha sigut un repàs del que és la 2a B, i del que no em cansaré de dir, amb aquesta categoria (i en la meva opinió en el món del futbol) lo més important és defensar. Per dolent que siguis alhora de construir un atac, si saps defensar bé t'asseguro que almenys 1 punt te l'endús. Sinó dieu-li a Seligrat, o avui a Natxo González.
 
Algú és capaç de dir que no hem jugat a res, o que hem atacat malament? Perquè en atac hem funcionat perfectament. Per contra, a cas el Reus ha trenat alguna jugada en atac que hagi acabat en una ocasió de gol? CAP!! Això és la 2a B, més important saber que defensar que no pas atacar. Idiakez porta només 3-4 anys entrenant a 2a B, està clar que a hores d'ara l'aspecte defensiu no el controla tant com l'ofensiu, i això per mi és el llastre d'aquest equip, i crec que a no ser que avui hagi obert els ulls, aquest aspecte ens acompanyarà sempre que ell segui a la banqueta.
 
Enfí, una llàstima. EP, i crec que amb Idiakez podríem fer playoff, però esta clar que amb el primer equip amb una defensa sòlida que ens topessim ens enviaria calentets cap a casa. Per tant, falta veure si evoluciona en l'àmbit defensiu, sinó està clar que no durarà fins a final de temporada.
Crec que aquest aspecte del sistema ofensiu s'ha comentat varies vegades i es una de les virtuts d'Idiakez i com be dius poc importa atacar be en aquesta categoria si no tens una defensa forta i contundent.
Crec que aixo no es corregira, ha tingut multiples ocasions per fer-ho, ha passat? NO, per tant crec que es un dels culpables i no te cap sentit que continui.
Una altra cosa, he llegit algun comentari de que si es fa fora i torna al camp d'Esports es per xiular-lo... crec que Idiakez es un bon entrenador i no tinc cap dubte de la seva professionalitat pero li falta caracter i al Lleida no cualla, ni acabara fent-ho.
Jo mateix vaig fer un comentari desafortunat sobre ell i em podia mes la rabia de la forma que es va perdre a Vilareal, crec que la directiva durant la setmana hauria de reflexionar i pendre alguna decissio sobre la continuitat o no del Mister, o fer algo al respecte abans que sigui massa tard, encara estem a temps de rectificar.

 
 
PD: Una cosa que sí que és imperdonable, venim de jugar 120 min + 90 avui, tenim un canvi i no el fem? PERÒ QUE COLLONS?
PD2: El Reus ens ha guanyat sense Haro, Vítor ni Edgar...
 
Ànims a tots i animar va! 
Felicitar a Rudes per haver animat amb tot en contra avui.



#13 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 octubre 2015 - 09:10

Avui ha sigut un repàs del que és la 2a B, i del que no em cansaré de dir, amb aquesta categoria (i en la meva opinió en el món del futbol) lo més important és defensar. Per dolent que siguis alhora de construir un atac, si saps defensar bé t'asseguro que almenys 1 punt te l'endús. Sinó dieu-li a Seligrat, o avui a Natxo González.
 
Algú és capaç de dir que no hem jugat a res, o que hem atacat malament? Perquè en atac hem funcionat perfectament. Per contra, a cas el Reus ha trenat alguna jugada en atac que hagi acabat en una ocasió de gol? CAP!! Això és la 2a B, més important saber que defensar que no pas atacar. Idiakez porta només 3-4 anys entrenant a 2a B, està clar que a hores d'ara l'aspecte defensiu no el controla tant com l'ofensiu, i això per mi és el llastre d'aquest equip, i crec que a no ser que avui hagi obert els ulls, aquest aspecte ens acompanyarà sempre que ell segui a la banqueta.
 
Enfí, una llàstima. EP, i crec que amb Idiakez podríem fer playoff, però esta clar que amb el primer equip amb una defensa sòlida que ens topessim ens enviaria calentets cap a casa. Per tant, falta veure si evoluciona en l'àmbit defensiu, sinó està clar que no durarà fins a final de temporada.
Crec que aquest aspecte del sistema ofensiu s'ha comentat varies vegades i es una de les virtuts d'Idiakez i com be dius poc importa atacar be en aquesta categoria si no tens una defensa forta i contundent.
Crec que aixo no es corregira, ha tingut multiples ocasions per fer-ho, ha passat? NO, per tant crec que es un dels culpables i no te cap sentit que continui.
Una altra cosa, he llegit algun comentari de que si es fa fora i torna al camp d'Esports es per xiular-lo... crec que Idiakez es un bon entrenador i no tinc cap dubte de la seva professionalitat pero li falta caracter i al Lleida no cualla, ni acabara fent-ho.
Jo mateix vaig fer un comentari desafortunat sobre ell i em podia mes la rabia de la forma que es va perdre a Vilareal, crec que la directiva durant la setmana hauria de reflexionar i pendre alguna decissio sobre la continuitat o no del Mister, o fer algo al respecte abans que sigui massa tard, encara estem a temps de rectificar.

 
 
PD: Una cosa que sí que és imperdonable, venim de jugar 120 min + 90 avui, tenim un canvi i no el fem? PERÒ QUE COLLONS?
PD2: El Reus ens ha guanyat sense Haro, Vítor ni Edgar...
 
Ànims a tots i animar va! 
Felicitar a Rudes per haver animat amb tot en contra avui.



#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 09:33

Jo es que soc molt ingenu i penso que el play-off es possible amb Idiakez. Pero també entenc que la gent estigui cremada.
  • o han agraït

#15 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 octubre 2015 - 11:36

Jo es que soc molt ingenu i penso que el play-off es possible amb Idiakez. Pero també entenc que la gent estigui cremada.

 

La dinàmica amb Idiákez és llastimosa... També és cert que el Barça l'any passat ho va guanyar tot després de perdre a Anoeta però es que nosaltres portem fent el ruc des del març passat.

 

I bueno l'any passat es va culpar als jugadors de que a final no es fessin playoff.... Aquest any només hi ha set cares conegudes, totes les altres son incorporacions noves... Algunes d'elles de l'entorn proper del míster.

 

Aquest any (si Idiákez acaba la temporada o si marxa a meitat d'any) ningú podrà culpar altre cop als jugadors de tot, eh.



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 octubre 2015 - 12:15

Els jugadors no tenen la culpa, es més, yo físicament els veig bé.

 

El que si que hi ha es un ambient de moralitat baixa des de l'Abril (Idiakez n'es el portador), i si el "jefe" esta tocat moral i psicològicament, això es transmet a l'equip i aqui tenim els resultats.

 

Sincerament no se que esperen, necessitem donar un gir de 180 graus.

 

No insultaré a Idiakez ni el despreciare perque crec que es una gran persona i fa el que pot, pero diuen que "muerto el perro, muerta la rabia". (extrapolant-ho al sentit futbolístic clar).

 

En fi, tots sabem que som el Lleida i desgraciadament no es la primera situació ni la última d'aquestes característiques pero els que estem en aquest foro sempre estarem allí animant el nostre equip.

 

Visca el Lleida!



#17 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 octubre 2015 - 01:01

Jo avui he acabat indignat, pero no solament per el partit, si no per la baixa moral, la poc que s'ho creuen, la falta de actitud, pero sobretot...
Per la actitu de molta part de l'aficio, pesima desde el minut 1, que no animen nomes increpen i no entenc ni comparto aquesta forma de motiva al teu equip.

#18 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 octubre 2015 - 07:44

L'equip cada vegada està pitjor. No hi ha cap tipus de reacció en relació a la temporada passada, més enllà de la gent nova que ha arribat. Això té molt mala pinta. 



#19 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2015 - 08:33

Malgrat vam perdre ahir i no vam fer un bon partit, crec que l'equip té marge de millora, crec que això no ho discuteix ningú. Potser ara no estariem parlant així si de les 3 o 4 ocassions clares haguessim marcat (uff es que dos eren molt i molt clares!!!!)

 

Aspectes negatius:

 

Ekhi,segueix sent molt imprecís i rifa la pilota

Marc està desconegut, és un migcampista ofensiu i el vec més endarrerit que Albis (penso que és un problema psicològic) Té por de perdre-la i la perd. El necessitem en atac i molt!

Albis está desorientat, bàsicament perquè no funciona el MC

Colinas està baixant el seu nivell (tema psicològic)

Manu i Diego no tenen la contundéncia atac que necessita l'equip.

Errors en defensa greus!

 

Vull destacar:

 

Arnau i Rubio van estar molt punyents per la bandes (hem de vigilar l'aspecte defensiu, però!)

Urko em va agradar, la seva qualitat es inqüestionable

Noel va estar força be a excepció del segon gol encaixat. Confiança amb ell

manu va demstrar ganes de fer-ho be i va posar collons

Una bona estona de la primera part vam fer bon futbol

 

Necessitem Un canvi en el estil de joc

 

a) Joc més ofensiu i augmentar la instesitat i el nivell físic.  

b) Provar tots els jugadors i rotar-los perquè necessitem exigència física. Si cal fitxar que ho facin.

c) Quan una cosa no funciona s'ha de fer quelcom per canviar-la. Voldria saber que coi farà Idiakez per revertir la situació perquè dir que això es mala sort, es prendre'ns el pel!. Si no es veu en cor de canviar coses o be no es veuen canvis a l'equip doncs que marxi

 

Ens en surtirem!


  • o han agraït

#20 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 19 octubre 2015 - 08:35

Doncs jo aniré a contracorrent. La primera part de l'equip ha estat impecable. Diria, fins i tot, que hem pogut gaudir dels millors 45 minuts al Camp d'Esports aquest any. Ens hem sabut sobreposar al gol matiner del Reus i hem jugat amb cap, obrint el joc a les bandes, creant ocasions claríssimes de gol i amb la sensació que amb una mica més de sort haguèssim pogut anar al descans amb un 2-1 o 3-1 facilment.

La segona meitat ha estat condicionada pel greu error de Noel només començar que ha suposat el 0-2. Clar està, de 0-1 i amb possibilitats de capgirar el marcador i passem a un 0-2 i en que tot es fa costa amunt.

Resulta evident que la segona meitat ha estat per oblidar i que amb un 0-3 poc o res es pot dir. A mi el Reus m'ha semblat, sobretot, un equip amb molta eficàcia.

Dit això, crec que tenim problemes immensos al mig del camp i la davantera. Entre Suarez (desesperant) i Manu no foten un gol a l'arc iris i Marc MArtinez no ha sabut fins ara assumir el rol de MIramon. Tenint en compte que els davantes i migcampista ofensiu han estat peces claus els darrers anys, el buit és gran.

 

Estic d'acord també que des de la banqueta (Idiaquez) no es troben solucions i és frustrant el que tarda aquest home en fer canvis. Ahir no m'explico que Fuster no anés ni convocat. Sembla que va tocant tecles si l'encerto l'endivino.

 

Reflexió a part mereix part de "l'afició" de l'equip. Quan acabi el partit que xiulin si volen, però això de xiular als jugadors en tota la segona meitat és per que s´ho facin mirar.

 

En fi...serà una temporada dura.

 

PD. Ahir, després de la tonteria de prohibir menjar pipes al camp, un noi de seguretat ens va dir que no podíem estar drets al camp. Després de 30 anys anant al camp, i em diuen que no puc estar dret. Aneu a pastar home!

 

FORÇA LLEIDA!


  • o han agraït




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos