Ir al contenido


Foto
- - - - -

COMENTARIS LLEIDA - HÈRCULES


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 08:11

Ahir sota el meu parer vam poder veure el partit més fluix en el que va de temporada.

 

Partit avorrit, poc vistós, sense a penes ocasions de gol i on no vam poder trenar ni tres passades seguides en tot el partit. Personalment vaig sortir bastant emprenyat del camp.

És molt aviat, però hi ha vàries coses que em preocupen.

 

Per un costat, em preocupa que no tenim un clar canalitzador en el joc. Marc Martinez sembla ser que és un prodigi tècnic, però ja es pot anar posant les piles per que a nivell físic el veig justet justet.

I, sobretot i espero que el temps em faci callar la boca, el tema davanters. Diego Suarez és un noi que es mou molt però al que li sobra en cada jugada un regat i, vaja, no veig que sigui un killer. Dubto que arribi a les xifres de Mata i, fins i tot, Chamorro les 3 darreres temporades.

 

I que dir del seu suplent? Manu és lluitador, s'entrega, corre, però amb la pilota als peus és bastant "toia". No sé pas d'on treurem els gols que tot equip aspirant al play off li donen els seus davanters.

 

A Òscar Vega encara l'espero.

No tot són coses negatives. M'encanta colinas i Rubio, i Pau Bosch està a un alt nivell.

 

En fi, cal espavilar per començar a situarnos al capdavant.

 

FORÇA LLEIDA!



#2 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 08:28

Jo vui pensar que ahir estaben cansats del partit de Copa i que teniem davant un Hercules molt mes fresc que no havia jugat entre setmana. El Lleida tot hi algunes variacions en l'alineació va presentar un 11 molt semblant i casi tots els jugadors q ue van jugar ahir van gaudir de minuts vs el Guijuelo.

 

Jo faig una valoració positiva del punt d'ahir, pero hem de començar a guanyar partits (fora de casa ja seria la ostia!) . Crec que defensivament estem molt mes atents que l'any passat i aixo es tradueix en que ens han fet pocs gols. Ahir no era facil mantenir la porteria a cero.

 

Individualment, Marc Martinez, Colinas, Mia Guasch, Rubio, Toño.... m'estan agradant força, pero tb hi ha algun altre jugador que ja en 3 jornades m'esta decepcionant. Queden moltes jornades x endavant i ben segur que hi haura canvis en l'once titular... Confio en Urko Arroyo, Huertas o Molo per a jugar molts minuts

 

Paciencia i de fem bo el punt d'ahir guanyant al Llevant a domicili i Alcoyano a casa



#3 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 12:42

Penso que ahir estàvem cansats, per això no vam fotre res. Percert, Fuster porta 5 partits seguits jugats comptant els de copa en dos setmanes.

 

Ara bé, amb lo que porto vist, crec que tindrem un problema greu. Penso que en porteria, defensa, i atac tenim un equipàs i amb varis recursos per posició. Pel que vist, de Suárez no espero que marqui gols, en canvi crec que és un davanter molt mòbil que pot obrir espais i ens donarà assistències de gol. El problema el trobo al migcamp, Marc Martínez (i potser Mia que de moment m'està sorprenent gratament) hauran de jugar TOTS els partits de l'equip, perquè sinó no tenim un duro de verticalitat, a no ser que fotem patada amunt. Si algun dia no estan inspirats ja ens podem oblidar de guanyar el partit, perquè transició mig-davantera serà nula. Així que trobo a faltar un mig capaç de pujar la pilota, encara que no tingui una última passada bona, però almenys que ens doni aquest plus de verticalitat que li trobo a faltar a l'equip.

 

Pel demés, m'agrada força l'equip, sobretot en defensa (Toño és un tros de central), on sembla que hem donat un pas endavant i tenim aquesta consistència tant necessària a 2a B. 



#4 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 septiembre 2015 - 10:56

Anem a veure, si es juguen dos partits per setmana durant dos setmanes, qui no diu que poden estar cansats, si nomes s'utilitzen 15 o 16 jugadors de 20 i pico que volem que fotin??? doncs el sr. Idiaquez no pot pas dir que hi ha plantilla curta, ara em ve al cap Joel Huertas, Tobella i Agostinho, que coi foten??? o que passa amb aquests tios?
Mes rotacions Sr. Idiaquez, o que ens eliminin ja de la copa si nomes son capaços de jugar amb aquests.
Conclusions: Massa aviat, en definitiva, no podem jutjar a jugadors que son nous i que crec que hi haura temps, si es dona el cas.
Ara els que juguen be ho fan de puta mare exemples Toño, Pau i Rubio.
Donem temps, nomes cal mirar Hercules i Huracan, estan com el Lleida amb 5 punts.

#5 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 septiembre 2015 - 07:21

Anem a veure, si es juguen dos partits per setmana durant dos setmanes, qui no diu que poden estar cansats, si nomes s'utilitzen 15 o 16 jugadors de 20 i pico que volem que fotin??? doncs el sr. Idiaquez no pot pas dir que hi ha plantilla curta, ara em ve al cap Joel Huertas, Tobella i Agostinho, que coi foten??? o que passa amb aquests tios?
Mes rotacions Sr. Idiaquez, o que ens eliminin ja de la copa si nomes son capaços de jugar amb aquests.
Conclusions: Massa aviat, en definitiva, no podem jutjar a jugadors que son nous i que crec que hi haura temps, si es dona el cas.
Ara els que juguen be ho fan de puta mare exemples Toño, Pau i Rubio.
Donem temps, nomes cal mirar Hercules i Huracan, estan com el Lleida amb 5 punts.

 

Jo m'estimo mes passar ronda de Copa del rey fins a enfrontarnos a un primera i empatar i perdre ara els partits de lliga...

 

Despres de Nadals, centrarnos en Lliga i guanyar tots els partits per que es en aquest moment de temporada on es decideix la temporada



#6 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 15 septiembre 2015 - 07:55

Jo m'estimo mes passar ronda de Copa del rey fins a enfrontarnos a un primera i empatar i perdre ara els partits de lliga...

 

Despres de Nadals, centrarnos en Lliga i guanyar tots els partits per que es en aquest moment de temporada on es decideix la temporada

 

No hi estic d'acordi. Potser els punts que perdem ara són els que necessitem per fer play off, que no és cap altre que el veritable objectiu d'aquesta temporada.

 

D'altra banda i respecte el tema del cansament. Coi! Són esportistes si no poden jugar durant 2 setmanes un partit entre setmana "apaga y vámonos".



#7 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 15 septiembre 2015 - 10:30

Aveure a mi m'assembla perfecte passar ronda a la COPA i jugar contra un Barsa, Madrid o Atvv

#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 15 septiembre 2015 - 11:54

Les victories valen 3 punts tan ara com a la ultima jornada de lliga.

#9 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 15 septiembre 2015 - 01:48

Respecte a l'anterior post no acabat,

deia que és molt positiu passar ronda a la COPA i poder arribar a jugar amb Barça, Madrid, Atletico o valència per citar els principals, és a dir això suposa ingressos notoris pel club, però NO deixar-nos punts ni ara ni mai, perquè com més guanyis després valdràn per quedar o no en PLAY OFF, que és l'objectiu, a mi no em val dir que és guanyi tot a partir de nadal, són tant bons els punts i les victòries ara que al gener, o sigui que si estan cansats s'ha trobar una sol.lució o dosificar la plantilla i jugar amb altres per la COPA o jugadors que no siguin titulars, això va lligat al post d'ahir a la nit..

No hi ha més, s'ha de guanyar si o si i la COPA com més lluny millor, ara si en quins jugadors es juga, ara hi ha plantilla de sobres.



#10 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2015 - 05:30

Respecte a l'últim partit es va evidenciar el cansament físic que portaven. Per alta banda el Hércules va sortir a no perdre i es el que va fer.

Cóm a positiu destacar especialment a Pau, Rubio i Mia i el control defensiu en general. Cóm a negatu el que no vam tenir cap mena de control a mig camp i no vam saber surtir de la pressio el contrari, tot això molt debut a l'estat del camp, el desgast de la copa i la por de l'Hércules. Conclusió pilotades Sense sentit.

Hi ha alguns jugadors que encara no se'ls hi ha vista la qualitat que se'n espera cas de Suárez, Vega i Onwu. També hi ha jugadors que encara no hem vist jugar cas de Joel, Arnau i Ca, que penso podríen aportar molt.

Encara es d'hora per opinar clarament sobre la vàlua i possibilitats de l'equip però em quedo amb la soberbia pressio que li vam fer l'Hércules al partit de copa en la seva primera part i que vam jugar tan bé. Necessitem aquell equip valent, fort, resolitiu i que va fer aixecar a la gent dels seus seients, això si tant a casa com a fora si un plau.

#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 septiembre 2015 - 07:14

No hi estic d'acordi. Potser els punts que perdem ara són els que necessitem per fer play off, que no és cap altre que el veritable objectiu d'aquesta temporada.

 

D'altra banda i respecte el tema del cansament. Coi! Són esportistes si no poden jugar durant 2 setmanes un partit entre setmana "apaga y vámonos".

 

Clar que poden jugar 2 partits a la setmana i fins i tot 3... pero quan s'enfronten a un rival fort que no ha jugat entresetmana, fisicament estaran molt millor i mentalment han tingut 7 dies per preparar el partit, mentre que el Lleida nomes n'ha tingut 2-3






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos