Ir al contenido


Foto
- - - - -

Situació jugadors cedits


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 08 septiembre 2015 - 08:33

Segons tinc entés, els dos jugadors que ens va cedir el Valencia (concretament, el Valencia Mestalla) Káiser i Mickey, han tornat ja cap a la capital del Túria.

Pel que sembla, se'ls hi va prometre ser part del primer equip i, com que això no va ser així, han decidit tornar cap a casa.

 

Cas semblant es el de Joel Huertas, que segons he llegit per tuitert està prou descontent amb el rol que ocupa a l'equip tot i que només estiguem a la jornada 3.

 

Repeteixo, son coses que no sé del cert però que fan bullir les xarxes socials.

 

Ja no es el primer cop que passa a can Lleida, jugadors que creuen que venen al primer equip i que fan cap al filial. Potser els jugadors tenen massa fumets (al final val més jugar que estar parat) o potser el club utilitza l'arma del primer equip per a engatussar jugadors per al filial. Un cop més, l'hermetisme del club juga en la seva contra.

 

En fi..



#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 septiembre 2015 - 07:33

Res a afegir sobre certes polítiques del club que ja he denunciat moltes vegades, de les quals la manca de comunicació em sembla la menys important. Aquest n'és un altre exemple, i d'altres de molt més greus que conec i que em callo (i que molts de vosaltres també coneixeu). 

 

Més enllà d'això, el Joel Huertas va arribar al Lleida fa 15 dies, sense pretemporada, ni conèixer els companys, ni temps d'adaptar-se al joc. Si ja es queixa del seu rol, em sembla que li tocarà molt l'ombra aquesta temporada (la que hi ha a la grada de tribuna, s'entèn). 



#3 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 septiembre 2015 - 08:58

No se fins a quin punt son certes les "informacions" que arriben a les XXSS sobre la situació de Huertas. El que sí es cert es que avui tampoc va convocat. Això significa que, una temporada més, Idiákez confia en 15 homes i poco más. (Compte! que no dic que això sigui negatiu, però crec que és important que tots els jugadors es sentin partíceps del equip).

 

Avui costava molt poc convocar al xaval per a que faci pinya a la convocatòria i, si s'escau, disfruti d'alguns minuts. Però ep! jo no soc pas l'entrenador del Lleida (gràcies a Déu) i ell se sabrà. Les notes a final d'any.

 

Entenc que si a mi me prometen la lluna en un cove i a l'hora de la veritat, ni lluna ni cove ni res, el jugador es pugui queixar de la situació. Tot i això, també estic dacord amb tu que si a un mes de començar la competició ja anem ploriquejant pels puestos... malament rai!


  • o han agraït

#4 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 septiembre 2015 - 09:04

No és el primer any que ho fan. Amb l'excusa del primer equip, els hi diuen que al ser sub-23 els hi poden fer fitxa al filial i aixi si algun cop el filial necesita ajuda doncs poden anar a ajudarlo, i quan arriben aqui es troben que el primer equip no l'oloren.

Quedem malament amb el jugador, amb l'equip i amb el representant. I tot per salvar la categoria del filial... ells sabran el que fan, pero a mi no m'agraden aquestes formes d'actuar, son d'equip petit.

#5 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 septiembre 2015 - 08:40

Confirmat que han tornat cap allí.

#6 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 09:55

Us deixo un link sobre la historia dels dos xavals del Valencia Mestalla que he trobat per la xarxa:

 

http://www.vavel.com...-al-lleida.html






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos