Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Com cada any... VERGONYA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2015 - 10:56

Com cada any...

 

Aquesta es la penosa frase que pots escoltar cuan algu fa referencia als desastres organitzatius dels accesos al Camp d'Esports en alguns partits. Es com una frase que es tira per a excusar al club ja que es l'inici del curs, doncs NO.

 

No n'hi ha prou amb 4 inicis de curs per apendre dels errors o es que som una mica especials?

 

Primer de tot, pel que fa als accesos hi ha 2 temes a tractar i que segurament molts heu viscut o heu reviscut aquest passat diumenge.

Yo, com molts de natros, tinc el carnet amb l'acces número 6 (que per cert ya no hi ha lletra, solament el numero 6, potser treien la lletra es pensaven organitzar millor pero encara u fan pitjor). Aquest diumenge estava fen la fila a la porta que tenie el cartell de ACCES 6. Despres de 10 minuts de cua els segurates comensen a dir que alli acces 6 no, a laltra porta si us plau (una porta més a la dreta, on NO HI HAVIE CAP CARTELL INDICAN RES DE ACCES 6). Aquesta es la primera cagada. Per els que no estigueu situats, el accces 6 es el que hi ha al gol sud.

 

Segon punt i més important per mi, tot i que acalreixo que jo no tinc fills encara.

Els pares que anaven amb el seu carnet i amb els seus fills (amb carnet gratuit cadascun), com es logic, un nen de 5 anys i el pare anaven junts cap a la porta d'acces del pare, (repeteixo que cadascu tenie el seu propi carnet). Cuan arribe el torn de pasar, li diuen que alli sol pot pasar el nen, que el pare no, el pare ha de fer la fila a l'altre costat.

En quin club estem que no pot pasar el pare amb el seu fill de 5 anys pel mateix accés?? Estem chalats??

Un nen de 5 anys esperantse durant 10 minuts tot sol alli adins al costat de mossos, gent gran i molt moviment d'entrada...

Va ser molt indignant, cuasi entro on no em demanen per a demanar una mica de dignitat.

 

Es molt patètic el que vaig veure, molt.

 

I també vui reprochar l'actitud d'un segurata, el que em va pasar el carnet per la maquineta, (un cop desviat de la meva cua inicial). Li vaig comentar educadament que podrien posar un cartellet de ACCES 6 en aquella porta ja que no n'hi havia. Em va posar la ma al braç per acompanyarme a entrar a l'hora que deie venga va passa en un to perfectamen apreciable, ja m'enteneu. (amb aquella cara i to de venga calla i tira). Amb lo facil que es ser educat i dir, m'ho he anotat i després a la reunió ho comentaré al club. Pot ser es que lo que m'han ensenyat a mi a casa meva es molt extrany....es una cosa que es diu educació. Menys pinganillos i més ma esquerra xiquets.

 

Ser segurata es una profesió digna, pero ser un sobrat i més encara cuan no tens raó, es de ser lo que no diré.

 

El segurata concret es un "gafapasta" amb ulleres estil rayban pero no son de sol. Si te el síndrome del "ser superior" pel fet d'estar fen de controller d'acces en un camp de 2B, li recomano que toqui de peus a terra, i que si et vols motivar, despres al arribar a casa miris una pelicula d'aquelles del Steven Seagal o alguna de les de Arma Letal del Mel Gibson, que per cert, son bastan bones.

 

En fi,

 

Visca el Lleida!!


  • o han agraït

#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 septiembre 2015 - 01:59

Els pares que anaven amb el seu carnet i amb els seus fills (amb carnet gratuit cadascun), com es logic, un nen de 5 anys i el pare anaven junts cap a la porta d'acces del pare, (repeteixo que cadascu tenie el seu propi carnet). Cuan arribe el torn de pasar, li diuen que alli sol pot pasar el nen, que el pare no, el pare ha de fer la fila a l'altre costat.

En quin club estem que no pot pasar el pare amb el seu fill de 5 anys pel mateix accés?? Estem chalats??

Un nen de 5 anys esperantse durant 10 minuts tot sol alli adins al costat de mossos, gent gran i molt moviment d'entrada...

Va ser molt indignant, cuasi entro on no em demanen per a demanar una mica de dignitat.

 

Està clar que a una mala planificació li correspon una pitjor execució.

 

En tot cas, això del nen de 5 anys ho trobo especialment greu. T'indica (algo que tothom sap) que la gent que hi ha a l'entrada devien haver fumat alguna cosa ilegal abans de posar-se a treballar, perquè és de ser inútiles no adonar-se d'una cosa tant senzilla com aquesta. 

 

-> especialment quan en aquest camp paguen entrada/carnet no més del 25% dels assisents. 



#3 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 septiembre 2015 - 02:53

Post cíclic que, no per això, te que ser menystingut. Ans al contrari!

 

Lo dels accesso al camp d'Esports clama al cel. Ojo com ho han de fer de malament perque en un camp on diumenge hi van acudir 1500 persones es formin cues!!! 

 

Lo que comenteu de la canalla, senzillament vergonyant. Deu mos enguard de que a algún d'aquests crios li hagués passat alguna cosa durant el temps d'espera entre entrar ell i esperar-se SOL a que entrés el seu pare/mare/acompanyant després d'haver hagut de fer cua en un altre accés.

 

Voldría pensar que apendràn dels errors i això no tornarà a passar, però portem ja massa errors sens que hagi aprés la lliçó (el que hagi d'apendre-la).

 

Sort té aquest club i els seus dirigents de que, els pocs que som del Lleida, ho som molt. Moltíssim. Perquè actituds com aquesta i com d'altres fan que un pugui engegar a dida al club, a l'equip i al papa de Roma.

 

En fi,


  • o han agraït

#4 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 septiembre 2015 - 05:01

Molt d'acord amb tot el que heu comentat.
+1000.



#5 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 septiembre 2015 - 06:46

+1000
Jo normalment porto algun nebot meu i sempre lo mateix.
Ja cansa

Perque no fem entre tots del alguna carta i la portem al club?

#6 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2015 - 08:15

Voleu dir que del club no llegeixen aixo regularment? 

 

Ja se'n donaran x aludits... 

 

Estic 100% d'acord amb tot el que diu Samilof... i una altra cossa... es vergonyos que els nens paguin 15€ com els adults... aixi fomentem el futbol? Els nens menors de 14 anys han de entrar gratis sense cap mena de tramit, arribar a la porta i cap dintre. Un altre tema a part es si jo vui fer soci al meu fill o no, pero com un tema mes simbolic, pero no m'entra al cap que en un camp buit els nens paguin igual que els grans



#7 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 septiembre 2015 - 10:45

Ondia si que es fort el que comenteu, ho trobo patetic i de molt mal gust, aixo dona una imatge patetica, ja trobo fort que un crio tingui que pagar 15 euros, pero el que realment no es pot tolerar es lo de l'entrada. Ara ni pensar de venir amb la meva filla.
Tant que es donen per unes coses i en canvi per aixo son incapaços de canviar-ho, realment es molt fort...
Si fos un altre club, no cal dir noms aixo ja no es permetria, ni es plantejaria, vaia colla de ineptes e inutils que hi ha pel mon, aixo es de no tindre sang a les venes, ni ser persona... en fin s'hauria de pendre mesures.

#8 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 septiembre 2015 - 08:51

Tampoc considero que els menors de 14 anys (o de 10, o de 8) hagin de tenir accés de franc a l'estadi. Existeix la opció de fer soci infantil de forma gratuita i això ja es prou incentiu per a moure's una mica i anar a fer soci el xiquet, encara que com diu el company 33ngel, sigui de forma simbólica.

 

Ara bé, el que si que no trobo correcte es que el nen tingui consideració de adult. A més, si tenim en compte temes de màrketing, quan un nen entra al camp, a part de una inversió de futur, es una font d'ingressos immediata ja que segurament voldrà pipes, cocacola, palometes... per tant, genera més "riquesa" al club que un adult com jo que ve, mira el partit, anima i cap a casa.



#9 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2015 - 06:51

Diumenge vaig anar amb el meu fill que encara no te els 4 anys i com que era la seva primera vegada al camp hi vam anar molt d'hora per a que anés veien l'ambient, vam arribar a la porta sols quan els de seguretat fan entrar el nen per l'altra porta, ja dic que no hi habia cua ni res i vam poder entrar practicament junts pero es que es vergonyós que un nen tant petit es tingui que esperar "sol" fent cua, a part de que si un dia passa alguna cosa el club es pugui trobar amb un marron considerable. 

 

Ara que ho tinc molt clar, si el proper dia toca fer cua i em diuen el mateix, o el nen passa amb mi o no pasem cap dels dos, giro cua i cap a casa, espero que sapiguin rectificar. Es que com diria aquell.."manda huevos", poca gent que hi anem i encara ens ho posen dificil.



#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 septiembre 2015 - 11:28

Dels preus abusius dels bars no parlem?

20g de pipes pelades (Si lee bosses minis aquelles que et fiques d'un cop sencera a la boca), 1 euro. Ademés et fan comprar ticket, que bueno aixo ni me va ni me ve. Jo quan mhan portat aquella merda bosseta ja li he dit q ho guardes i que em canvies el ticket per el euro que acaba de pagar... quin timo.

#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 septiembre 2015 - 07:41

Ahir un amic meu va tenir una altra incidència a la porta d'accés a l'estadi. El de seguretat no el deixava entrar per qué al carnet que té el meu amic no hi figura impresa la temporada actual, error imputable única i exclussivament al club que és al cap i a la fi qui distribueix els carnets. Doncs bé, el meu amic va tenir que anar a buscar expressament el seu carnet d'identitat al cotxe per a que el de seguretat li deixés entrar al camp. LAMENTABLE.

 

PD. Lo del bar clama al cel. Una botella d'aigua 2 €? I a sobre aquest any no deixen menjar pipes amb closca? Quina tonteria és aquesta?



#12 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 01:23

Fa vergonya tant lo dels accessos que dieu, com el bar.... 
Lo dels accessos no sé si algú s'ha posat a arremangarse les manigues i ha escrit un correu electrònic al club per explicar aquest fet, tanmateix, els preus del bar son penosos, el dia de la copa a tribuna es va fer una cua de nassos al bar per comprar el tiket... i els dos cambrers esperantse amb les mans creuades.. jo no dic q lo dels tickets no sigui bona idea, però si passa això no seria l'ideal ficar 2 o 3 persones venent tickets? pensen mantenir els tickets fins i tot cuan hi hagi una bona entrada? perquè recordem que només hi ha un bar a lateral i un altre a tribuna.... i es formen cues de passar-te tota la mitja part allà i si veus començar la 2ª part ja fas molt.... 
I ja no parlem dels preus... 2€ una aigua, les pipes PELADES! 1 €? per l'amor de deu... hem fa gracia lo de no es pot menjar fruits secs amb closca... i no es dignen ni a reparar ni substituir seients trencats.... La veritat és que no costaria massa que fiquessin a algu amb una manguera o amb una escombra i escombressin la bruticia... i netejessin les cadires que cada dia fan mes pena... l'any passat exactament vaig tenir mitja llesca de pa de pagès com unes 5 setmanes darrere meu devall d'un seient... Ningú ho va veure? fins i tot la vam deixar a la part on posem els peus i ni aixi la van treure!!! jo crec q al final se l'han menjat els coloms.....


  • o han agraït

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 06:54

Que va passar ahir amn una estelada que van fer retirar, algu sap els motius?

#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 08:32

Fa vergonya tant lo dels accessos que dieu, com el bar.... 
Lo dels accessos no sé si algú s'ha posat a arremangarse les manigues i ha escrit un correu electrònic al club per explicar aquest fet, tanmateix, els preus del bar son penosos, el dia de la copa a tribuna es va fer una cua de nassos al bar per comprar el tiket... i els dos cambrers esperantse amb les mans creuades.. jo no dic q lo dels tickets no sigui bona idea, però si passa això no seria l'ideal ficar 2 o 3 persones venent tickets? pensen mantenir els tickets fins i tot cuan hi hagi una bona entrada? perquè recordem que només hi ha un bar a lateral i un altre a tribuna.... i es formen cues de passar-te tota la mitja part allà i si veus començar la 2ª part ja fas molt.... 
I ja no parlem dels preus... 2€ una aigua, les pipes PELADES! 1 €? per l'amor de deu... hem fa gracia lo de no es pot menjar fruits secs amb closca... i no es dignen ni a reparar ni substituir seients trencats.... La veritat és que no costaria massa que fiquessin a algu amb una manguera o amb una escombra i escombressin la bruticia... i netejessin les cadires que cada dia fan mes pena... l'any passat exactament vaig tenir mitja llesca de pa de pagès com unes 5 setmanes darrere meu devall d'un seient... Ningú ho va veure? fins i tot la vam deixar a la part on posem els peus i ni aixi la van treure!!! jo crec q al final se l'han menjat els coloms.....

 

Tema bar son molt inutils.... a mes que es un atraco... pero, si es volen estalviar cues, per que no fan com a altres camps o com fa un anys i es passejen durant el partit amb els productes x la grada oferint-los al public? Aixi s'estalviarien la cua a la mitja part i de ben segur que aumentarien recaudació i vendes...

 

pero suposo que es molt mes comodo estar alli darrera la barra passant de tot



#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 14 septiembre 2015 - 11:47

Lo del bar clama al cel. La gent està molt cremada. És esperpèntic que en un camp que hi anem 1500 persones es montin les cues que es monten al bar a la mitja part.

I quina tonteria és aquesta de no poder menjar pipes? Els hi fa mandra escombrar? Doncs em sembla que bastanta gent s'ho ha passat pel forro aquesta prohibició.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos