Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Que ens creiem que som?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 abril 2015 - 04:05

Nosaltres som els primers que ens ho em de creure. Som el Lleida, som un equip gran i la ciutat s'ha de comportar com a tal.

 

Soc el primer que quan el meu equip perd s’enfada, es cabreja, i diu coses que no hauria de dir. Es el que es coneix com la reacció amb la sang calenta, amb el cor. En aquell moment no sabem el que diem.

 

Nosaltres portem tota la temporada allí a dalt, es inútil pensar que això s’ha fet de casualitat. Tot es més complicat del que sembla. Ara estem en un moment clau on l’equip necessita dels comentaris positius de la gen, la ciutat s’ha d’involucrar, hem vist que aquest any el Lleida ha estat més actiu que mai a les escoles, els equips de la base fan grans actuacions i tot sembla anar a favor, inclús s’ha creat una associació d’amics del Lleida, cosa que no havia passat amb 75 anys d’història.

 

Fem que aquesta temporada sigui rodona, fem-ho entre tots nosaltres.

 

Que volem? ajudar-los, o preferim criticar i dir com s’haurien de fer les coses ? (recordem que això es lo mes fàcil des de fora, criticar i dir que tots ho faríem millor)

 

El nostre paper es recolzar a l’equip, i els que no ens puguem desplaçar, almenys omplir internet de comentaris positius, crear un clima bo a la xarxa, estic segur que això també ajuda al nostre equip, en definitiva, donar empenta per a que tot surti bé en comptes de rajar.

 

Els recursos que tenim potser no son els millors del mercat, però son els que tenim i hem d’utilitzar-los de la millor forma possible per aconseguir el objectiu.

 

Prou negativisme, ara a per totes.

 

Demostrem que volem fer play-off, fem pinya, fem ciutat, pugem el Lleida.

 

 

Visca el Lleida!!



#2 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 mayo 2015 - 02:57

Jo volia aportar el meu suport al Lleida tambe, hem estat a dalt tota la temporada, s'ha fet una gran campanya de publicitat i imatge de club, una gran feina per part de la directiva, a la meva escola on treballo feia anys que no venien, enguany si.
Han marxat 3 peces molt importants a la davantera que amb pocs diners quan van estar van donar molt de si, amb quasi els mateixos diners hem fitxat, hem fitxat força be, exceptuant el cas de Diego i baquero a chamorro no se li pot exigir mes.
En el cas de Diego, doncs penso que podia haver fet molt mes, tot i que no ha jugat quasi gens a la seva posicio, de davanters i bons n'hi han molts i bons a la segona B, en quan a Baquero la forma que te de jugar no em convenç, en fi es el que hi ha i es el que afrontarem el que queda.
Vaig al gra el que m'ha decebut i molt es Idiaquez, crec que li falta un taranna de tenir mes caracter i que motivi mes als jugadors i el seu plantejament anarquic amb les alineacions, es el que penso... pero tot que hi encara estem a dalt a veure si ens en sortim i fem play off, doncs espero que si, si hem estat dos mesos a tope, perque no ho podem fer ara.
L'altre punt penso que donada la ratxa que portem la gent de Lleida no acabi de respondre, es cruel, pero es aixi...
El Lleida de basquet amb prado i una plantilla amb limitacions economiques, pero amb molt de talent i caracter per part del tecnic mira on estan i mireu quanta gent va al Barris Nord, un exemple a seguir...
Força Lleida i ara es quan ens necessita!!!

#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 mayo 2015 - 04:00

No ens enganyem tampoc, cal recordar que al Barris Nord s'hi entra gratis i per aixo hi ha més gent. També fa que hi vagi gent el fet d'estar a dalt clar, tant o més important que el fet de ser gratis.

#4 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2015 - 05:24

Jo al començar la temporada haguès firmat estar on estem ara, amb superàvit i amb opcions de jugar el playoff.

 

Confio en que el partit del Reus l'afició estarà a l'altura i encara que no siguem els que ens agradaria ser a tots, donarem força a l'equip per aconseguir el primer objectiu (fer PO).

Molts ànims i molta energia a tots els que us desplaceu a Olot!

 

Força Lleida i Visca el Lleida!



#5 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 mayo 2015 - 06:11

Som una ciutat molt veleta, parlo en general que ningu individualitzi.

#6 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 mayo 2015 - 12:37

Els anims tornen al seu lloc, les coses estan com estan.

 

DIUMENGE GUANYEM, som el Lleida i així ho farem.

 

Hem d'anar 5.000 al camp i recolzar al nostre equip.

 

Visca el Lleida!!



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 mayo 2015 - 01:03

Es sap l'horari?



#8 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 mayo 2015 - 02:46

Calderon juguem diumenge 10,a les 18h ;-)

Visca el Lleida!

#9 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 mayo 2015 - 07:47

Calderon juguem diumenge 10,a les 18h ;-)

Visca el Lleida!

 

Gràcies! Tinc un compromís i em feia por fallar aquest partit! Allí estarem!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos