Ir al contenido


Foto
- - - - -

Que ens està passant... ?

Que ens està passant... ?

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#21 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 11 abril 2015 - 02:06

Chamorro convocat, Eugeni i Rami NO CONVOCATS...., ami ja em perdonareu però jo no entenc res...


Ni jo... coses del Sr. Idiaquez, tornem a les andades...
Veurem que passa... igual avui li surt be la jugada, pero...
??????

#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 abril 2015 - 03:02

Penso igual.

#23 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 abril 2015 - 04:18

Chamorro deu estar recuperat del tot, perquè avui és titular :s



#24 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2015 - 04:21

Chamorro deu estar recuperat del tot, perquè avui és titular :s

Sense comentaris....això es de pel.licula, de terror clar.



#25 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 abril 2015 - 06:32

Com ens costa marcar ...



#26 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 abril 2015 - 06:58

Auu ja ens podem oblidar del segon lloc. Cagon tot!! Tocarà patir ja ho vec :enrabiat:  :enrabiat:



#27 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 11 abril 2015 - 07:21

Estamos teniendo un bache, que puede ser muy jodido... Si la semana que viene no se gana el partido contra el Alcoyano.

#28 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 abril 2015 - 07:26

Al final l'Huracan ha empatat. Avui n'hem tingut moltes de clares, hem tingut potser 10 corners i no se n'ha aprofitat cap. Fa temps que no anotem a pilota parada. Vital guanyar la setmana que ve a un rival directe que se'ns dona bé a casa.



#29 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2015 - 07:26

No he pogut seguir el partit avui... Que ha passat? Em xutat a porteria? Em tingut ocasions? Algú em pot fer cinc cèntims...



#30 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2015 - 07:26

No he pogut seguir el partit avui... Que ha passat? Em xutat a porteria? Em tingut ocasions? Algú em pot fer cinc cèntims...



#31 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2015 - 07:27

No he pogut seguir el partit avui... Que ha passat? Em xutat a porteria? Em tingut ocasions? Algú em pot fer cinc cèntims...



#32 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 11 abril 2015 - 09:27

Resumint,

Jo he seguit el partit mes o menys el partit per la radio, la primera mitja hora dominada pel Lleida amb clares ocasions de gol de chamorro i chupe a partir d'aquí ens hem anant desunflant, la segona part una clara ocasió de Ekhi i poca cosa més a més ells han fallat una clara ocasió de gol provocada per una nova badada defenssiva dels nostres crec, que ens hauria pogut costar el partit...

Lectura positiva hem trencat la dinàmica de tres derrotes seguides i hem sumat un empat, és a dir un punt de 12 possibles en 4 jornades, encara estem en play off d'ascens a segona A.

El negatiu els nostres números són alarmants no portem una bona dinàmica i la nostra posició privilegiada de play off és pot veure amenaçada seriosament si demà guanya el Reus al camp del Atlètic Balears, per sort ni Alcoyano ni Huracán han pogut guanyar els seus respectius partits, jo el fet de atrapar al Huracán (2ª posició)  ho veig francament  dificícil si ens centrem amb la dinàmica que estem portant a hores d'ara i que costarà d'alçar-nos i el que REALMENT em preocupa és que en 4 partits disputats NO em marcat ni un gol, en fí no se que pensar... els nostres jugadors s'esforcen però no hi ha manera, sense marcar gols no podem guanyar partits i és el que necessitem si volem fer algo important aquesta temporada, ara estic parlant de play off, que és el que necessitem per ascendir a Segona A, s'ha de treballar fort amb l'aspecte golejador i trobar un remei inmediat si no malament anirem, suposo que aquesta setmana el míster intentarà trobar una sol.lució amb aquest mal...

La gent de Lleida té moltes ganes de Segona A i jo en sóc un, potser ens impacientem massa i ens posem nerviosos, però aquest pou de la Segona B, se´ns està fent etern després de disputar dos play off seguits i no tenir la sort d'ascendir, si no que li preguntin a l'Hospitalet que també ho ha viscut i fa dos anys com a primer de grup i encara no ha pogut ascendir, en el cas del nostre Lleida som un equip de Segona A i tenim una afició i una ciutat que per història ens mereixem estar a la divisió de plata del futbol Espanyol, però costarà sang suor i llàgrimes, però el que desitjo que sigui l'abans possible...

En quan a l'aspecte del técnic encara que no m'agradi és el que hi ha, aquest tema ja s'analitzarà quan acabi la temporada, però el que més em rebenta és que li costa fer molt els canvis fins al minut 35 mes o menys no ha tret a Dieguito i després Forniés i s'ha vist obligat a sustituir Molo per Pau al final del partit per una lesió de molo que no aparenta ser res de greu i la seu plantejament anàrquic de posar jugadors que desde el meu punt de vista estan cansats o què no estan passant pel seu millor estat de forma i no mirar res més com és el cas de Eugeni que per mi té moltissima qualitat encara que és jove ni a Rami això ho diu tot...

Passi el que passi jo continuaré seguint el Lleida i la veritat és que jo confio molt amb la plantilla, simplement perquè sé que aquests jugadors són capaços de treure tota la ràbia i la fustració que tenen dins el que passa que estan passant per un "bache" espero que la treguin pel partit del Alcoyano i ens vengem d'aquella derrota que per mi va ser injusta i no val a dir que tenir " més moral que el Alcoyano", espero que ens refem l'abans possible....

Ànims Lleida!!!!



#33 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 abril 2015 - 07:32

També vaig seguir el partit per la radio. Efectivament vam disposar de molts corners i alguna ocasió clara, tot i que al final el València ens hagués pogut guanyar en una acció als darrers minuts del partit. El més positiu per mi és que hem trencat la dinàmica perdedora. Respecte el tema Eugeni i Rami vull fer una Reflexió. Evidentment aquests jugadors sembla ser que qualitativament Tenen lloc de sobres per jugar a l'equip, sobretot el primer. Però qui veu als jugadors cada entrenament és el propi entrenador i quan el primer (Eugeni) ja fa moltes jornades que no va ni convocat i el segón (Rami) no ha estat convocat en un partit en que podria suplir la baixa d'Albístegui, em dona que pensar que, potser, aquest parell de jugadors (i crec que sobretot l'Eugeni) es rasquen les seves parts íntimes als entrenaments. I, és clar, a segona B per molt bo que siguis, si vas de figureta i no lluités com els teus companys per guanyar-te el lloc a l'equip, doncs és normal que et quedis fora. Insisteixo que és una reflexió personal. A mi el que més em preocupa és la dinàmica a la que arribem si finalment fem play off. Tenim la possibilitat de tornar a competir la setmana que ve guanyant un partit clau contra l'Alcoyano i tornar pel bon camí. Les dues últimes temporades hem fet play off anant de menys a més i aquesta sembla ser que serà tot el contrari, tot i que això encara no ha acabat. Jo tinc confiança en l'equip. Han demostrat que són competitus durant la temporada, tot i que ara passin per un mal moment. FORÇA LLEIDA!

#34 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 12 abril 2015 - 10:23

Jo desde el meu punt de vista i sempre desde el meu punt de vista, penso que amb el cas Eugeni Valderrama te qualitat suficient i mes que sobrada per jugar amb aquesta categoria, es jove te 20 anys i si vol convertir-se en un jugador important ha de jugar amb aquesta categoria, l' any passat estava al Sevilla B i crec que va estar al Nastic tambe, en fi jo penso que es un jugador molt bo i que hauriem d'haver aprofitat perque ha vingut regalat, doncs un entrenador molt conegut i que coneix molt be la categoria va dir que aquest noi no entenia com no podia jugar ni anar combocat... en fi jo no soc un defensor de l' Eugeni, pero no ho entenc.
Una altra cosa referent al anterior comentari, jo no se el que fa aquest noi als entrenaments i si es rasca les parts, possiblement doncs ara ho faci, perque veu que no te cabuda al Lleida del Sr. Idiaquez, pero quasi posaria la ma al foc que al principi i mitjans de temporada no ho va fer... aixo el que possible faci ara que se 'ls rasqui denota que es jove i poc professional perque tots els jugadors han de lluitar per convencer al mister per jugar o si mes no anar convocats... en fi es una pena...
Pel que fa a l'altre jo ho vaig exposar ahir no cal repetir mes.
Força Lleida!!!

#35 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 12 abril 2015 - 04:36

pregunto si el filial sempre marque als minuts 2 i 3 perque no hu podem fer nosaltres?? penso q ens anirie b



#36 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 abril 2015 - 02:34

Ara resulta que la solució de tots els problemes del Lleida és que no juguin Eugeni i el Rami.. no fotem! Ni tanto, ni tan calvo, que diuen.. Jo pel que fa a l'Eugeni em crec més lo de la "falta d'actitud"; Jo veig un paio sempre amb la p**** gorra del revés i ja desconfio xD. 


  • Calderon y ILER ho han agraït

#37 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 13 abril 2015 - 08:02

Com be diuen al meu grup de wassap de feina es que la gent no es mira be els wassaps, el problema del Lleida No es que no jugui ni Eugeni ni Rami, sobretot el primer, si aquest paio es passeja hipoteticament pels entrenaments i li sua es el seu problema, ell ja sabra...
Si en el cas que ho faci es perque ha vist que no te lloc al Lleida, pero haura lluita com tothom per jugar i despres se'n haura anat amb la seva gorra al ... cap a casa o a on viu...
El problema del Lleida son d'altre...que esperem que es puguin arreglar i un senyor que no sap com treure profit d'una plantilla molt competitiva, mes que d'altres anys.
Un diu que el temps ho cura tot, tant de bo que el Lleida es curi i ens porti on es mereix
Pel que. fa a les figuretes no tenen cabuda a un club com el Lleida, que se' n vagin per exemple al Barça B amb el Rolon i compañia.

#38 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 abril 2015 - 08:34

Doncs jo penso que l´any passat hi  havia millors jugador que enguany, mata,milla, imaz.... ufff si haguessn seguit aquesta temporada amb Idiakez.... però aixó es parlar per parlar, jo confio totalment amb el mister i amb l´equip, anims a tots que segur que fem el play-off!!



#39 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 abril 2015 - 09:17

Doncs jo penso que l´any passat hi  havia millors jugador que enguany, mata,milla, imaz.... ufff si haguessn seguit aquesta temporada amb Idiakez.... però aixó es parlar per parlar, jo confio totalment amb el mister i amb l´equip, anims a tots que segur que fem el play-off!!

 

 

+1

 

Milla li dona 4.500 tombs a Diego Sánchez. És el que més m'ha decepcionat.



#40 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 abril 2015 - 10:27

Doncs penso el mateix amb la davantera, el mig es molt bo enguany i a la defensa Baquero es el que no m'agrada, per mi millor fuentes per la segona b.
Dieguito va ser una aposta del Jordi esteve quan fa dos anys estava jugant al Fuenlabrada a segona abans de fitxar per la Ponferradina, li ha sortit malament... potser... penso que no cal fitxar jugadors de segona A que no juguen, quan en hi ha a segona b davanters bonissims.
Ara no val la pena capficar-se es el que tenim, en quan a nom Dieguito havia de fer molt, Chamorro no se li pot exigir mes. Dieguito ha jugat en varis partits en una posicio que no es la seva, que hi farem... es el que hi ha.
Ara toca pensar en tirar endavant.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos