Jump to content


Photo
- - - - -

Que ens està passant... ?

Que ens està passant... ?

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 05 April 2015 - 08:27 PM

Obro un nou post, sóc del Lleida per les bones i per les dolentes, però després d'aquestes tres derrotes consecutives, aquesta última contra l'Hèrcules jo hauria firmat l'empat, fruit de la mala sort i d'un error defensiu...

Convido a tots els companys a que expliqueu el que os passa pel cap i que opineu.

Estic preocupat i ara en fred començar a comparar i buscar culpables no crec que sigui el més just, crec que el club, técnic o fins i tot jugadors estan suficientment capacitats per trobar com endereçar el rumb i trobar una sol.lució.

Jo particularment si no s'espavila veig fins i tot perillar el play off, i no sóc pessimista...

Ara és el moment de dir la vostra, companys.

 

 


  • 33ngel likes this

#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 posts
  • 11 topics

Posted 05 April 2015 - 08:45 PM

Jo el play-off el veig factible. Aquestes 3 derrotes seguides venen contra equips que a la primera volta tampoc vam poder guanyar i vam perdre 2 de 3. Una mala ratxa la té qualsevol equip. El que em preocupa més es la quantitat de gols en pròpia que ens hem fet aquest any. Perdre amb l'Hercules es una cosa que es pot produir, es un equip amb mes pressupost i millor plantilla. Continuem tercers, és l'important. Encara queda un Reus-Hercules.

 

Crec que s'hauria de donar mes minuts a Rami i Eugeni i gestionar millor els canvis. Avui fent un canvi defensiu al minut 92 és una cosa que he trobat penosa.

 

No obstant, s'ha de confiar en aquest equip. FORÇA LLEIDA!



#3 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 05 April 2015 - 09:49 PM

Bones,

D'acord, perdre contra l'Hèrcules o veia factible, jo hauria signat l'empat, portem una mala ratxa, no em fet cap gol i n'em en encaixat 4, bé fer el play off és possible, però em d'espavilar i molt i pedarlar força, pujar a Segona A ara mateix ho veig un sommi..., tenim jugadors molt bons, es clar que es pot millorar el què tenim, crec que millor plantilla que l'any passat segons la meva opinio, això ho tinc clar, però....

Que falla segons la meva opinió??? aquí comencen les controversies i les discrepancies però ho tinc que dir Idiaquez no m'agrada pel Lleida però gens i penso que Selingrat tampoc era l'idoni, s'hauria de donar minuts a jugadors com Eugeni, per contra d'altres penso que no estan suficient capacitats com per jugar de titulars, no penso dir nom... cadascú que pensi el que vulgui.

També penso que el partit d'avui ha marcat un punt d'infexió, ara és el moment de demostrar que som el Lleida i que volem anar a per totes, si no acaba sent almenys ho hem intentat, però estic convençut que els jugadors ho donaran tot al camp.

Ânims Lleida estem tocats, però no morts...



#4 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 posts
  • 0 topics

Posted 05 April 2015 - 10:45 PM

Jo no entenc lo dels canvis... a aquest entrenador li costa molt fer canvis. Tampoc entenc el que l'hi està fent a l'Eugeni, i el fet sobretot de ficar al senyor Chamorro de titular fins a l'extenuació... D'acord porta 15 gols sinó recordo malament però.... i quants de cantats n'ha fallat??? Diego Sanchez i OSado jugant de " 9 " que es la seva posició natural amb els minuts que juga aquest senyor, creieu que no portarien els mateixos gols????? 

 

Bé, he de reconèixer que no m'agrada Idiakez ni Chamorro, però es el que tenim i s'ha d'estar a mort amb ells, a dia d'avui vec MOLT DIFICIL quedar 2ns.. saben de la importància que té això en un playoff!

 

També em rebenta partits com el del nàstic que no vam xutar a porta en tot el partit, jugar bonic si, però sinó xutem???



#5 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 06 April 2015 - 11:30 AM

Aqui us deixo la meva opinio:

1.- sembla oportunista però qui em coneix sap que fa temps que crec que Idiakez no està gestionant bé el grup. Crec que cap entrenador de Segona B pot descartar jugadors, pel simple fet que perds efectius i perds competitivitat en el grup. Desconec si Eugeni és bo o no. Gonzalvo va dir que no entenia com un jugador de la seva qualitat ni tan sols era convocat.. Però no m'agrada el que ha passat amb aquest noi. Igualment passa amb Diego Sanchez, Osado i Pau. Crec que no hi ha tanta diferencia entre uns i altres i això és quelcom que qualsevol entrenador sap aprofitar. Hi ha hagut lesions greus? Sí, però no és excusa. Tothom en té, no només el Lleida. El que sí és cert és que l'equip s'ha esgotat físicament. No hem gestionat gens bé aquest aspecte i ho estem pagant molt car. Depenem massa de Miramon i els rivals ho saben; sembla que Idiakez no. I, dit sigui de pas i també sense noms, de la mateixa manera que Idiakez descarta alguns, per mi dóna massa minuts i titularitats a uns altres que, mirat objectivament, potser no poden aportar prou a l'equip com per ajudar-lo.

2.- Pel que fa al grup: fa setmanes que percebo un negativisme i una por excessiva; concretament des de Tarragona, on el Nàstic, amb moltes baixes, ens va superar en tots els aspectes i això ens va afectar i sembla que encara no ho haguem paït. Van crèixer els dubtes, es va haver de renunciar a la primera posició i això, afegit a les baixes que hem anat patint, desanima molt.

El futbol són dinàmiques i estats d'ànim (també físic però si estàs motivat ajuda molt físicament, cas per exemple del partit de l'espanyol al camp d'Esports) i és evident que som en una dinàmica negativa que està llençant la feina feta durant tota la temporada. El millor és que hi ha marge de millora i que gràcies a la feina ben feta, encara som en playoff amb totes les opcions.

Serà difícil sortir d'aquesta situació. Espero i desitjo que només sigui per motius estrictament esportius perquè, si hi ha altres factors, això ja no ho salvem.

Crec que la Directiva ha de reunir-se urgentment amb la plantilla i mirar de posar-hi solució, sigui donant suport i confiança, sigui destituint l'entrenador i buscar un altre que motivi la plantilla com mai.

Si faig la vista enrera, el Llagostera va tenir una crisi de resultats i va haver d'esperar a la darrera jornada per classificar-se com a primer i va acabar pujant a Segona A, jugant tot el playoff, quan ningú apostava per ells. Vull agafar-me a aquest precedent per fer-me il.lusions.

Tenim un gran equip, capaç de pujar a Segona A. Que ningú ho dubti! Però, per mi, cal un cop d'efecte en forma de canvi d'entrenador. Sense motivació, sense confiança i amb por no s'ha d'anar pel món i el Lleida, a dia d'avui, va així pels camps i en responsabilitzo exclusivament l'entrenador. Caldrà veure si estàn "a muerte con el míster" o si hi ha aquell silenci típic de "quien calla otorga". Crec que, com a mínim, el debat s'ha d'obrir per veure si l'equip fa pinya o no. Recordeu que la temporada passada es va haver de xiular a l'equip al Camp d'Esports per fer-los reaccionar. La xiulada va fer que l'equip tragués l'orgull que tenia i es va volcar en donar suport a l'entrenador. Des d'aleshores, va arribar la històrica ratxa de partits sense perdre. De res ha servit fer campanyes d'ànim, de res ha servit anar animant per les xarxes socials entre setmana ni de recolzar l'equip al camp en partits molt fluixos. El futbol no entén de lògica i a vegades cal criticar i posar en dubte la feina que es fa per fer reaccionar. És trist però és així.

Convençut que farem el playoff i donant tot el meu suport a la Directiva en les decisions que es prenguin,

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!

#6 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 06 April 2015 - 01:06 PM

Aqui us deixo la meva opinio:

1.- sembla oportunista però qui em coneix sap que fa temps que crec que Idiakez no està gestionant bé el grup. Crec que cap entrenador de Segona B pot descartar jugadors, pel simple fet que perds efectius i perds competitivitat en el grup. Desconec si Eugeni és bo o no. Gonzalvo va dir que no entenia com un jugador de la seva qualitat ni tan sols era convocat.. Però no m'agrada el que ha passat amb aquest noi. Igualment passa amb Diego Sanchez, Osado i Pau. Crec que no hi ha tanta diferencia entre uns i altres i això és quelcom que qualsevol entrenador sap aprofitar. Hi ha hagut lesions greus? Sí, però no és excusa. Tothom en té, no només el Lleida. El que sí és cert és que l'equip s'ha esgotat físicament. No hem gestionat gens bé aquest aspecte i ho estem pagant molt car. Depenem massa de Miramon i els rivals ho saben; sembla que Idiakez no. I, dit sigui de pas i també sense noms, de la mateixa manera que Idiakez descarta alguns, per mi dóna massa minuts i titularitats a uns altres que, mirat objectivament, potser no poden aportar prou a l'equip com per ajudar-lo.

2.- Pel que fa al grup: fa setmanes que percebo un negativisme i una por excessiva; concretament des de Tarragona, on el Nàstic, amb moltes baixes, ens va superar en tots els aspectes i això ens va afectar i sembla que encara no ho haguem paït. Van crèixer els dubtes, es va haver de renunciar a la primera posició i això, afegit a les baixes que hem anat patint, desanima molt.

El futbol són dinàmiques i estats d'ànim (també físic però si estàs motivat ajuda molt físicament, cas per exemple del partit de l'espanyol al camp d'Esports) i és evident que som en una dinàmica negativa que està llençant la feina feta durant tota la temporada. El millor és que hi ha marge de millora i que gràcies a la feina ben feta, encara som en playoff amb totes les opcions.

Serà difícil sortir d'aquesta situació. Espero i desitjo que només sigui per motius estrictament esportius perquè, si hi ha altres factors, això ja no ho salvem.

Crec que la Directiva ha de reunir-se urgentment amb la plantilla i mirar de posar-hi solució, sigui donant suport i confiança, sigui destituint l'entrenador i buscar un altre que motivi la plantilla com mai.

Si faig la vista enrera, el Llagostera va tenir una crisi de resultats i va haver d'esperar a la darrera jornada per classificar-se com a primer i va acabar pujant a Segona A, jugant tot el playoff, quan ningú apostava per ells. Vull agafar-me a aquest precedent per fer-me il.lusions.

Tenim un gran equip, capaç de pujar a Segona A. Que ningú ho dubti! Però, per mi, cal un cop d'efecte en forma de canvi d'entrenador. Sense motivació, sense confiança i amb por no s'ha d'anar pel món i el Lleida, a dia d'avui, va així pels camps i en responsabilitzo exclusivament l'entrenador. Caldrà veure si estàn "a muerte con el míster" o si hi ha aquell silenci típic de "quien calla otorga". Crec que, com a mínim, el debat s'ha d'obrir per veure si l'equip fa pinya o no. Recordeu que la temporada passada es va haver de xiular a l'equip al Camp d'Esports per fer-los reaccionar. La xiulada va fer que l'equip tragués l'orgull que tenia i es va volcar en donar suport a l'entrenador. Des d'aleshores, va arribar la històrica ratxa de partits sense perdre. De res ha servit fer campanyes d'ànim, de res ha servit anar animant per les xarxes socials entre setmana ni de recolzar l'equip al camp en partits molt fluixos. El futbol no entén de lògica i a vegades cal criticar i posar en dubte la feina que es fa per fer reaccionar. És trist però és així.

Convençut que farem el playoff i donant tot el meu suport a la Directiva en les decisions que es prenguin,

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!

Completament d'acord ho has definit molt bé, els que som del Lleida i estimem aquest equip estem patint i preocupats, però jo penso que aquestes tres derrotes marquin un punt d'inflexio, el club, ja farà el que tingui que fer, jo confio plenament amb la directiva, el que no tinc plena confiança és amb el cos técnic i la mala gestió que està fent amb les alineacions, noto un cert empecinament en ficar jugadors fixes en l'equip titular, quan hi ha d'altres que són perfectament vàlids per jugar i no apareixen ni a la llista de convocats, tenim plantilla suficient ¨collons¨ i som bons.

Ânims Lleida ara més que mai!!!!



#7 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 posts
  • 0 topics

Posted 07 April 2015 - 12:08 PM

Bon dia a tots, vaig estar al camp diumenge i encara porto un emprenyament de cal déu!!.

Básicament coincideixo amb el plantjeament de Ilerdense, però ara mateix un canvi d'entrenador no sé si seria adient ja que l'equip està a mida de l'entrenador. 

Problemes que vec:

 

a) Estem nerviosos, juguem amb por. Fora de casa donem passos enrera i si ens fan un gol ja és massa tard o juguem precipitadament. A més ara hem perdut confiança perquè no guanyem. Es veu clarament perquè fem passades precipitades (nervis) i només fem que còrrer darrera la pilota (mal colocats al camp).

 

b) Estem cansats, mala gestió de rotació als jugadors. Vec alguns jugadors força cansats.

 

c) Alarmant el poc control de pilota que es té al centre del camp. Sí,  Albis és molt bon jugador, però el tal Rami ha de jugar més, hem de controlar el partit perlamortdedeu!! Necesitem un pivot defensiu que faci la seva feina. crec que Fragoso o Ekhi no donen el perfil al mig del camp ja que  perden la posició molt sovint o fins i tot provoquen faltes innecesàries. He de dir que Ekhi per a mi és un central fabulòs. Em preocupa força també l'estat de Miramón, el diumenge va estar força malament i no dir el que ens espera sense Albis ara que el tindrem lesionat. Em sorprén que es fitxi un entrenador com Idiakez per fer bon joc i veiem un centre del camp que no funciona. Sembla que només hi hagui les bandes i penjar la pilota a l'olla sense aventatges.

 

d) Errors a la defensa. Els dos últims partits i varis partits més els hem perdut per errades incomprensibles en defensa a un equip que vol pujar de categoria. La defensa ha de ser el principal baluart, ja que pots no guanyar un partit però mai perdre'l!!. Errors de fixació de marcatges.

 

Ara mateix encara tenim un punt de marge i tots els equips perdran punts (be no sé si el Nàstic en perdrà). La recuperació primera ha de ser psicològica, així doncs aquesta setmana han de mirar endavant i hem de recordar que encara som equip de playoff.  Després ens hem de centrar en millorar la defensa (posem Ekhi), intentem  controlar la possessio del partit (posem Rami i Eugeni). Per cert Eugeni el trobo brillant, no entenc que no el posi més. Per últim posem-ho tot al camp, intensitat i control!!! Si tenim un equip  tècnic, només cal ordre i tranquilitat.

 

Un apunt, el canvi al minut 92 va ser provocat perquè Barreda es va lesionar i va ser substituit (no podiem perdre un jugador)

 

Ho conseguirem amb paciència.

 

VISCA EL LLEIDA


  • 33ngel likes this

#8 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 posts
  • 11 topics

Posted 07 April 2015 - 08:31 PM

Albistegui es perd el que resta de temporada. Crec que ara s'hauria de fer un mig del camp Fragoso-Miramon-Eugeni, i anar rotant amb Rami



#9 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 07 April 2015 - 11:25 PM

Doncs.

El tema el veig força complicat, abans de la lesió d'Albistegui ja el veia, ara més, penso que s`haurà de recomposar el mig del camp i donar minuts a Eugeni, és un grandissim jugador, jo ja ho vaig dir al seu moment i ho continuo dient, posar a Fragoso o Rami al mig del camp, jo apostaria per Rami i en quan a la defensa Ekhi, pau, molo i Fragoso, baquero no m'acaba de convencer, al davant no se... El sr. Idiaquez segueix en sus trece de posar a chamorro i per què no provar amb Osado i dieguito amb Nieto i chupe de mitges puntes un per la dreta i l'altre per l'esquerra, Osado l'altre dia els minuts que va estar al camp ho va fer força bé i contra el Baleares també...

En quan al canvi d'entrenador, a mi particularment no em segueix agradant Idiaquez, però ara mateix a les alçades que estem i quedant 7 finals si no recordo malament no se si seria bo per l'equip un canvi de técnic, l'equip s'ha acostumat al seu estil de joc pensant-ho fredament i un canvi de míster seria canviar el dibuix táctic del equip, el canvi d'entrenador crec que s'hauria d'haver produit al desembre quan vam portar una dinàmica similar amb aquesta, ara és el que tenim i ens l'hem de menjar.

Equip en tenim i sobrat per fer play off, espero que el reportatge d'ahir sel's hagi quedat grabat i que tornem aviat on merixem estar!!!!

Per mi el equip de la nostra terra és el més important, jo primer del Lleida que del Barça o el Madrid els demés me sobren.



#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 08 April 2015 - 01:50 PM

 

 

Crec que s'hauria de donar mes minuts a Rami i Eugeni i gestionar millor els canvis. Avui fent un canvi defensiu al minut 92 és una cosa que he trobat penosa.

 

 

 

Aquest canvi defensiu va venir forçat x les sobrecarregues de Barreda no? o millor jugar amb 10 els ultims minuts quan estem perdent? 

 

es la meva opinio, pero aquest canvi va estar be, marcat x les circumstancies


  • ILER likes this

#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 08 April 2015 - 01:53 PM

Albistegui es perd el que resta de temporada. Crec que ara s'hauria de fer un mig del camp Fragoso-Miramon-Eugeni, i anar rotant amb Rami

 

Tenim jugadors de sobres x estar el mitg del camp .... Miramon, Eugeni, Rami mes ofensius, Molo, Fragoso, Pau Bosch mes stoppers.... 

 

el preocupant x a mi es la davantera per que Dieguito i Osado no rasquen bola, i Chamorro es molt lluitador per ultimament no te el dia



#12 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 08 April 2015 - 01:57 PM

Es imposible canviar de tecnic per que haguem perdut 3 partits seguirs. 

 

- Badalona partit perdut injustament x dos errades defensives 

 

- Atl Balears el mateix, un gol abans del descans en una badada al segon pal en un corner

 

- Hercules perdut x autogol.... es el tipic partit que es guanya o es perd x un petit i detall... i aquesta vegada el vam perdre

 

Idiaquez es l'entrenador del Lleida x enguany i o sera fins que no acabi la temporada! Al juny ja veurem que passe... 

 

Si guanyem a Valencia i a casa a l'Alcoyano ens tornem a ficar a 1 punt del segon i a falta de 5 jornades som un equip de galactics o que passe? 

 

PACIENCIA i TRANQUILITAT



#13 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 08 April 2015 - 05:41 PM

Jo a vegades no sé si alguns dels que escriuen aquí són seguidors del Lleida o son socis del Barça. Si...hem perdut 3 partits seguits. Hem perdut precissament contra equips que en la primera volta també ens van guanyar (Balears i Hèrcules). Companys! Això és la segona B i en el nostre grup, llevat del Nàstic que està fent un "temporadón" i és de sobres el més regular de la competició, als demés ens costa més tirar endavant els partits.

 

Estic llegint que si canvis d'entrenador, que si ara el Chamorro ja no val...Recordo que la temporada passada ja haguéssim volgut estar en la posició que estem ara en aquesta mateixa jornada i també recordo que a aquestes alçades també vam encadenar 4 derrotes seguides. I que vam assolir jugar el play off en l'històric desplaçament a Badalona en la darrera jornada.

 

Només demano calma i confiança en aquest equip. Depenem de nosaltres i anem tercers, no penúltims.

 

Ara sembla que el món s'acaba per qué s'ha lesionat Albístegui. La temporada passada vam pedre Molo i també semblava que no faríem ni play off. Tots són necessaris, ningú imprescindible.

Toca remar tots junts i apretar fort per qué ho tenim a les nostres mans.

 

Ah!!! Els que ho vulguin cremar tot i criticar-ho tot, hi ha uns seients al camp nou on fer això serà molt benvingut.

 

FORÇA LLEIDA!


  • Ronda36 likes this

#14 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • 7 topics

Posted 09 April 2015 - 12:17 PM

Confiança cega en Idiakez. Aquest any pujarem a 2a divisió A.

 

Que esperem? guanyar tots els partits 5-0? Els millors equips de la historia del futbol tmb han tingut ratxes així, nomes faltaria que nosaltres no puguessim tenir-la!

 

PUJAREM.



#15 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • 1 topics

Posted 09 April 2015 - 12:34 PM

Confiança síi no hi ha altra. Però també entenc que la gent es posi nerviosa després de 3 derrotes seguides i sense fer gol i el que es més preocupant l'equip ha perdut molta confiança. No fa gaire parlàvem d'atrapar el Nàstic i lluitar per ser primers, ara lluitarem per entrar al Play-Off. Ara d'aquí a xiular a l'equip i demanar el cessament de l'entrenador ho trobo exagerat.

 

Ara l'equip ens necessita més que mai. Som-hi Lleida!!!



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 09 April 2015 - 12:40 PM

L'entrenador no s'ha de fer fora. El que si que s'ha de fer es un plantejament més agressiu dels partits, hem d'anar a mossegar no a fer l'amagatotis com si fossim un equip inferior.

Estem passan una mala ratxa però segueixo confiant amb l'equip, aixo si, a la banqueta canvis ofensius si us plau.

A veure quin plantejament veiem aquest disabte.

Visca el Lleida!

#17 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 posts
  • 11 topics

Posted 09 April 2015 - 12:49 PM

Aquesta setmana que no podrà jugar Chamorro s'hauria de ficar Dieguito de 9, que és la seva posició original, si no m'equivoco.



#18 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 09 April 2015 - 11:38 PM

Es cert que l'entrenador no es pot canviar en aquestes alçades, doncs jo segueixo pensant que el senyor Idiaquez no es del meu agrat, pero es el que tindrem fins a final de temporada independentment si es fa play-off o no, doncs crec que SI que el farem i sabeu perque doncs confio CEGAMENT en aquest equip, es capaç del millor i del pitjor i es deixaran la pell en cada partit n' estic segur, uns quants retocs despres de la inoportuna lesio de l'Albis i punt, confio amb la directiva i que faran la seva feina per donar empenta amb aquest equip que en necessita mes que mai i confio amb la gent que anima cada partit als nostres jugadors.
SOM EL LLEIDA I TENIM GANA DE FER ALGO GRAN!!!
Ara nois a per totes que SI que es pot.

#19 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 posts
  • 0 topics

Posted 10 April 2015 - 08:56 AM

Chamorro a la banqueta... i que no es mogui d'allí, que el tregui a les segones parts com a revulsiu si anem perdent..., Diego Sanchez i Osado s'han de disputar el " 9 ". 



#20 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 posts
  • 0 topics

Posted 11 April 2015 - 09:29 AM

Chamorro convocat, Eugeni i Rami NO CONVOCATS...., ami ja em perdonareu però jo no entenc res...






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users