Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

El Lleida en positiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 12:15

La grada esclata amb passió, tots estan de peu, Mata acaba de fer un golàs per tota l’esquadra, Rudes, Ilergetes, Reducte, Molo i els EUS coregen el nom de Mata. El Lleida dorm a un punt del líder, un Llagostera que ha perdut en l’últim moment el partit de la jornada.

 

Els dies del nostre equip estan plens de llum i glòria, sembla que l’equip ha desenvolupat un antibiòtic contra la derrota, els jugadors estan en comunió i l’equip sintonitza bé totes les bandes, i també la més important: l’afició.

 

Lleida s’està bolcant com fa anys que no es bolcava, hi han cartells a cada cantonada, la gen sol parla del Lleida, l’equip que ha estat tota una volta sense perdre cap partit, som l’enveja de qualsevol categoria del Fútbol español. La nostra ciutat s’esta contagiant, (aquest cop més aviat de lo normal) per segon any consecutiu de la febre blava, el camp d’esports apunt d’arribar als 4.000 espectadors, tot es collonut, un ambient de playoff comença a apoderar-se dels socis.

 

La gent ja parla de si acabar primer es lo adequat per tenir mes opcions, però s’ha de prendre tot amb calma ja que les coses costen i encara falta molt per recórrer, “es la típica frase de fals previngut que amaga una gran dosi d’optimisme i ganes de menjar-se el mon”, però el seu cor li diu tot lo contrari i així ho contagiarà als seus amics i família que poc a poc aniran ampliant la cadena de l’optimisme envers l’equip de Fútbol de la nostra estimada ciutat.

 

Som pocs, som grans, som lleials.

 

Som del Lleida, visca el Lleida!!


  • Butter, javirp y babunski ho han agraït

#2 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 febrero 2014 - 12:45

Totalment d'acord amb tu samilof. La febre blava ha de ser com la famosa epidemia de grip de principis del segle XX (la cual fou molt important, pel gran nombre de morts). Ser del Lleida en canvi no mata, ser del lleida consisteix en transmetre l'estima per aquest club de pares a fills, entre amics, o entre germans... per d'aquesta manera fer nèixer en el màxim nombre de lleidatans, una substància o element anomenat "sentiment blau"
  • javirp y samilof ho han agraït

#3 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 febrero 2014 - 03:03

Sí que és ben cert que als bars i al lloc de treball (almenys parlo des de la meua experiència) es parla molt més del Lleida que no pas fa 5 anys enrere. Hi ha una cosa a la ciutat que fa, que tot i que no vinguin al camp, la gent en parli. I aquest fet crec que ja és positiu. 

Ara es tracta d'enganxar-los.



#4 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2014 - 09:46

Ufff...avui és un dels dies de la meva vida que més orgullós estic de ser del Lleida. Des de l'últim ascens a Segona que no em sentía tan ple en relació a aquest equip. Ni tan sols passar ronda l'any passat contra el Leganés a l'últim minut, és comparable a lo content que estic.

 

I és així per un tema de SENSACIONS. No només pel fet de portar una volta sencera sense perdre cap partit, sinó per les ganes, la intensitat, la fam de guanyar, els collons, la competitivitat , la serietat, la solidesa...etc, que mostra aquest equip. Avui veient el partit i salvant les distàncies, m'ha recordat el millor Barça de Guardiola. Aquell equip que no parava fins a guanyar totes i cada una de les competicions en que participava, que mostrava tenir una gana infinita i voler guanyar sempre, fos contra qui fos.

 

No sé companys, potser estic sent un pèl exagerat, però feia molts anys que el Lleida no ens donava tantes alegries. Hem de saber assaborir el moment i gaudir, perquè costarà tornar a veure algo així. Encara queda molt, però estic segur que aquest any viurem una alegría inmensa. I si m'equivoco, almenys haurem disfrutat del camí.

 

Perdoneu pel rollo, però necessitava exposar el que sento. VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!


  • La veu de torres, samilof, ILER and 1 other like this

#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 03:53

Ufff...avui és un dels dies de la meva vida que més orgullós estic de ser del Lleida. Des de l'últim ascens a Segona que no em sentía tan ple en relació a aquest equip. Ni tan sols passar ronda l'any passat contra el Leganés a l'últim minut, és comparable a lo content que estic.

 

I és així per un tema de SENSACIONS. No només pel fet de portar una volta sencera sense perdre cap partit, sinó per les ganes, la intensitat, la fam de guanyar, els collons, la competitivitat , la serietat, la solidesa...etc, que mostra aquest equip. Avui veient el partit i salvant les distàncies, m'ha recordat el millor Barça de Guardiola. Aquell equip que no parava fins a guanyar totes i cada una de les competicions en que participava, que mostrava tenir una gana infinita i voler guanyar sempre, fos contra qui fos.

 

No sé companys, potser estic sent un pèl exagerat, però feia molts anys que el Lleida no ens donava tantes alegries. Hem de saber assaborir el moment i gaudir, perquè costarà tornar a veure algo així. Encara queda molt, però estic segur que aquest any viurem una alegría inmensa. I si m'equivoco, almenys haurem disfrutat del camí.

 

Perdoneu pel rollo, però necessitava exposar el que sento. VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!

No hem de disculpar cap totxo. Aqui un més que es sent exactament igual que tu! :)

 

Visca el Lleida!


  • o han agraït

#6 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 05:17

Esta a punt d'arribar l'estat d'euforia i de identificació de la ciutat amb l'equip.... es questió de 3-4 mesos.... 

 

:)



#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 11:37

Gol de Mata i derrota del Llagostera, el post ha donat sort jaja, visca el Lleida!! :aplaudiment:






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos