Ir al contenido


Foto
- - - - -

PORRA LLEIDA-PRAT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 octubre 2013 - 10:00

A veure si podem rematar una gran setmana i jo personalment acabar amb la meva profècia que vaticinava trio de victòries.

 

3-1 i l'Aramís Fuster que em criddarà per col.laborar amb ella. :partirsederiure:



#2 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 octubre 2013 - 05:40

1-0 de rebot i ben content!!!

Més cansats no poden estar aquesta setmana.



#3 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 octubre 2013 - 09:47

Tornem al que importa i al que és el nostre pa de cada dia.

 

2-1



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 octubre 2013 - 11:05

2 a 0, cambi de dinamica totalment, porteri a 0 un altre cop i comensem a pujar a la taula.



#5 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 octubre 2013 - 07:51

Amb ganes de diumenge. Partit trampa, ja que sempre ha costat molt guanyar dos partits seguits a casa i el PRat pot ser un equip molt perillós. No obstant, cal confiar en aquesta dinàmica positiva i, a diferiència de l'any passat, aquest Lleida, té fons d'armari i poden entrar 3 o 4 jugadors nous a l'equip titular sense que això repercuteixi negativament en la competivitat de l'equip.

 

FORÇA LLEIDA!!!



#6 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2013 - 05:32

2 a 1 gols de Pere Milla i Osado



#7 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 octubre 2013 - 07:01

3 - 0 y a redondear una semana perfecta



#8 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2013 - 10:06

2.0 Mata i Imaz.



#9 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 20 octubre 2013 - 03:19

2-1

#10 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2013 - 07:28

2-1 i tres puntets més.

 

Un 10 per tots els jugadors que, tot i el cansament de la copa, han lluitat com sempre... 

 

Gràcies i enhorabona a tots! A SEGUIR!



#11 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 octubre 2013 - 07:38

Bon partit tot i que hem patit molt quan hauríem pogut sentenciar. Hem perdonat molt.

El número 9 del Prat cada cop que tocava la pilota em feia patir molt. És una màquina.

A per l'Espanyol B!!!!!!!



#12 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 octubre 2013 - 08:39

Bon partit tot i que hem patit molt quan hauríem pogut sentenciar. Hem perdonat molt.

El número 9 del Prat cada cop que tocava la pilota em feia patir molt. És una màquina.

A per l'Espanyol B!!!!!!!

Lo puto Drogba semblava, quin patiment!!



#13 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 octubre 2013 - 09:55

A mi el AE Prat m'ha semblat bastant fluixet. Excepte Cante (nº9) la resta, poca cosa... el gol ha estat mig cagada de Pau i una mica premi a la insistència del noi.. A partir de llavors, lògic patir.. amb 2-1 amb qualsevol tonteria te la poden liar, però excepte el seu davantar la resta ja dic, poqueta cosa.



#14 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 octubre 2013 - 08:10

Molt content!!! Al final he encertat el meu pronòstic i hem tancat una setmana perfecta.

 

Pel que fa al partit d'ahir, em va agradar molt el Lleida, sobretot a la primera meitat. Vam intentar jugar per baix, triangulant, buscant espais i fent una pressió brutal al PRat. En la segona meitat vam baixar una mica el nivell, cosa bastant comprensible després d'una setmana tan exigent i de l'esforç físic que ha patit l'equip.

A mi el Prat no em va desagradar. Van intentar jugar en tot moment, però es van trobar davant amb un Lleida molt seriós. Com heu dit, deu n'hi do amb el davante del Prat. Ell solet ens els posava de corbata.

 

Aspectes positius: La millora evident en defensa, l'estat de gràcia del Mata i que el Seligrat, poc a poc, està cada cop més a prop de tocar la tecla definitiva. No em vull deixar de destacar el paper de l'afició...be, dels dos gols. Som uns 2.500 cada partit, però el caliu que es genera al camp sembla que n'hi hagi el doble.

 

Com aspecte negatiu...que encara no som líders. Jejeje!!!

 

P.D. Vull felicitar a la directiva per la genial idea de posar un "tenderete" com els d'abans a l'entrada del camp. Nou material del Lleida per adquirir, gorres, nova bufanda, aviat banderes segons em van dir. Un encert!!!!

 

P.D. 2: No vull llençar les campanes al vol, però aquest equip fa molt bona pinta i aquest crec que serà el nostre any. Hem de seguir pas a pas, i sobretot amarrar els partits de casa. A fora crec que de mica en mica s'aniran adaptant a aquests camps de mala mort que ens toca visitar. Podem aspirar al lideratge. Clar que si!!! ESTIC EUFÒRIC :D

 

FORÇA LLEIDA I A PELS PERIQUETS!!!


  • o han agraït

#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 octubre 2013 - 09:58

Totalment d'acord amb el company ILER, ara a per l'Espanyol B.

 

Visca el Lleida!!



#16 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 21 octubre 2013 - 03:38

Porra acertada!!! (Pedazo de gol)

 

791265175.gif


  • o han agraït

#17 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 22 octubre 2013 - 08:19

Lo vídeo del partit: http://www.tv3.cat/3...videos/4723151/ 

 

El lleida al minut 8:30. 

 

Porra acertada!!! (Pedazo de gol)

 

El Mata és un tros de jugador. Quin crack!



#18 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 22 octubre 2013 - 10:08

Una cosa que no em va agradar gens ni mica va ser el canvi que va fer Antonio Seligrat, retirant a un jugador de caire ofensiu (em sap greu no recordar qui era) per donar entrada a Mario Fuentes tant bon punt ens van fer el 2-1!!

 

Cagon dena, ja tornem al "amarrateguisme"!!!! Va ser potser casualitat però, desde aquell canvi, el Lleida no va tornar a tenir presència a la porteria del l'amic Toni Teixeira i, per contra, els ultims 10 minuts van ser de un patir constant!!



#19 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 22 octubre 2013 - 10:40

Una cosa que no em va agradar gens ni mica va ser el canvi que va fer Antonio Seligrat, retirant a un jugador de caire ofensiu (em sap greu no recordar qui era) per donar entrada a Mario Fuentes tant bon punt ens van fer el 2-1!!

 

Cagon dena, ja tornem al "amarrateguisme"!!!! Va ser potser casualitat però, desde aquell canvi, el Lleida no va tornar a tenir presència a la porteria del l'amic Toni Teixeira i, per contra, els ultims 10 minuts van ser de un patir constant!!

 

A mi no em va semblar un mal canvi, al contrari. Amb l'equip fos físicament després d'una setmana dura i en els últims 15 minuts o 10, valia més replegar línies i aguantar el resultat. El canvi va ser més un símptoma clar de falta de gasolina que altra cosa.



#20 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 22 octubre 2013 - 10:57

Una cosa que no em va agradar gens ni mica va ser el canvi que va fer Antonio Seligrat, retirant a un jugador de caire ofensiu (em sap greu no recordar qui era) per donar entrada a Mario Fuentes tant bon punt ens van fer el 2-1!!

 

 

Em sembla que va retirar al Pere.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos