Ir al contenido


Foto
* * * * - 1 votos

Llagostera - Lleida per Esport 3


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#21 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Escrito 08 septiembre 2013 - 03:02

jo em pensava que era un partit de segona catalana k feien per casualitat per tv3,...la nostra

#22 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Escrito 08 septiembre 2013 - 03:03

jo em pensava que era un partit de segona catalana k feien per casualitat per tv3,...la nostra
  • o han agraït

#23 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 03:23

Cert que el camp del Llagostera gairebé t'obliga a jugar al "patadon", però he vist alguna que altra passada que més aviat era digna de 4a Catalana. Avui l'equip no ha jugat a res i, a sobre, ha tingut molt mala sort en els 2 gols encaixats. 

Però bé, això només ha fet que començar i el marge de millora encara pot ser alt. Així que confiem-hi, no? 



#24 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 03:25

Els 2 equips han practicat un "futbol" lleig, no han jugat a res, molt mala sort hem tingut en el gol en propia.

 

El proxim partit a casa hem de sortir a per totes.



#25 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 03:53

Jugant així...que hi hagi 1.000 espectadors al Camp d'Esports..ja és tot un mèrit!!  Ja m'avorria l'any passat als partits que anava a veure al Lleida...i aquest any sembla que serà més del mateix... Crec que tenim equip per intentar tocar una mica més la pilota. Els babys del Lleida juguen millor a futbol que el primer equip (al menys ho intenten...)

El partit d'avui semblava un Les-Miralcamp (amb tots els meus respectes) I és trist, perque crec que tenim bon equip...

 

PD: Els partits de segona catalana els juga el Figueres, no el Lleida ;) Una llàstima que no esteu al mateix grup de l'Almacelles o l'Alpicat... Històrics catalans també...jajajjaja



#26 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 05:28

D'acord, el camp del Llagostera és limitadet, però és que aquest joc l'estem veient dia sí, dia també... Una cosa és jugar amb pilotes llargues i fer joc directe per sistema, altra és no fer quasi mai passades curtes a jugadors que estan desmarcats entrelínies, sinó que continuament es busca el cap de Mata o l'esquena dels defences contraris. També vec massa sovint que quan un jugador està sól, enlloc de controlar la pilota i possar-la a terra, matusserament la rebutja amunt sense més. Futbol de tercera style. 

 

Per cert, l'Albert Urrea per on para?

Un centrecampista més que la tocava bé i ha estat poc aprofitat...



#27 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 05:39


Per cert, l'Albert Urrea per on para?

Un centrecampista més que la tocava bé i ha estat poc aprofitat...

 

Perque vols a Urrea si ja tenim a un troç de centrecampista com Oriol Esteve.



#28 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 05:40

En un camp així i amb les contínues aturades del joc en la segona part... no hi ha qui es concentri. El llagostera, no he vist que jugues a res...

El Lleida encara que ha fet un mal partit, almenys ho intentava. Aquest tipus de partit ens ha de servir per millorar els errors i intentar no tornar a fallar. Sincerament, jo crec que aquests partits hi han de ser per millorar futbolisticament.



#29 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 septiembre 2013 - 06:34

Primera derrota que ens pot venir molt be per aprendre a jugar en "futbolins" com els del camp del Llagostera.

 

En primer lloc, m'ha desconcertat bastant l'alineació. Chupe no ha entrat ni en la convocatòria, Aldalur a la banqueta i, per mi, el més sorprenent MOnforte titular. SI precissament un jugador com MOnforte ho pot passar malament en algun terreny de joc, aquest és el del Llagostera.

 

Crec que no hem merescut perdre i hem tingut suficients ocasions per emportar-nos, si més no, un puntet. El Llagostera ha fet ben poca cosa. Ha tingut la sort de trobar-se amb un gol a favor en la última jugada de la primera meitat i després ha jugat a veure-les venir.

 

Realment, pels que preferíem seguir al Grup II, avui hem tingut davant una de les raons que argumentàvem. Camps com el del Llagostera (gespa artificial, dimensions reduïdes, etc) ens en trobarem uns quants en aquest grup i si la derrota d'avui pot ser servir de toc d'atenció, doncs molt millor.

 

Ara be, una cosa és que t'hagis d'adaptar com puguis en aquest tipus de camp en que resulta practicament un miracle fer tres passades seguides, i l'altra és que des del minut 1 juguis constantment a la pilotada. No se que haurà dit el Seligrat després del partit d'avui, però suposo que no se li ocorrerà dir que el Lleida havia jugat així per les condicions del terreny de joc. PEr que si ho ha fet...és per tirar-se els cabells, ja que aquest tipus de joc, malauradament, és el que ve practicant el seu equip d'ençà que va agafar les regnes de l'equip.

 

Al Lleida de Seligrat no se li pot recriminar que no lluita, que no corre, que no es sacrifica, que no s'esforça, etc...però...no creieu que tenim jugadors de sobres per intentar jugar molt millor, o si més no intentar-ho. Es que els jugadors han d'acabar amb tortícolis de veure passar tantes pilotes per alt!!!!

 

Em quedo amb la capacitat de no rendició de l'equip que no ha baixat els braços fins al xiulet final, però s'ha de millorar moltíssim...sobretot en defensa i en la transició defensa-atac.

 

Per acabar, he trobat al Llagostera un rival brutíssim, per no dir GUARRO, jugant cada pilota al límit de la legalitat, amb pèrdues constants de joc...vaja el que se'n diu uns mestres practicant l'altre futbol. I he trobat un Sellarés especialment motivat, potser massa, per jugar contra el LLeida.

En fi...que val més perdre ara que hi ha capacitat de reacció. Ara...a pel LLevant B.

 

FORÇA LLEIDA.



#30 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 08:58

Lo unic de positiu que podem rascar del partit de avui es l'actitud de l'equip. Després del empat, el Lleida ha seguit buscant el gol per a aconseguir endur-se els 3 punts enlloc de conformar-se amb un empatet.

 

L'aliniació..... doncs jo tampoc l'acabo de entendre.

 

El pitjor de tot es que seguim encaixant massa gols. Un dels punts forts del Lleida durant les darreres temporades ha sigut la solidesa defensiva i,pel que sembla, encara estem lluny de conseguir-la.

De tota manera, es tan sols el tercer partit de temporada.

 

Ara hem de refer-nos de aquesta entrepussada i ens venen dos partits (Caudal i Llevant B) a casa.



#31 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 09:18

Em va sorprendre molt no veure Imaz o Chupe titulars... també es veritat que un camp com el del llagostera no deixaría jugar massa  la pilota, i la velocitat de chupe es veuria afectada, pero podría ser que seligrat els guardés per el partit de copa? ¿Creieu que hi ha alguna posibilitat de que el Lleida tingui espectatives de intentar al menys arrivar a jugar contra un equip de primera?

Dic això perque veient la actitud del any passat del equip a la competició, sería una bona noticia que es prenguessin més seriosament aquesta competició...



#32 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 10:17

Probablement l'alineació que va presentar Seligrat no sigui per reservar jugadors per copa. Primer de tot com heu dit el camp influeix molt, i en segon lloc, Seligrat deu tenir informes molt amplis sobre els equips als que s'enfrente. Nosaltres (en general) no coneixem ni els jugadors, ni l'estil de joc del Llagostera, pero Seligrat si, pel que vaig veure el seu interior esquerra era molt ofensiu i molt hàbil, per tant suposo que per aquest motiu va jugar Pau de lateral i no Aldaur, suposo que deurie provar de posar a Monforte, per juga una mica més ràpid o fer alguna passada entre línies, tot i que ni se'l va veure. I el tema Imaz, Chupe i Osado, doncs deuen ser por motius similars.



#33 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 10:40

Si que és extranya la suplència d'Imaz però per mi contra el Reus no va fer un bon partit i sol el Toni sap si ha entrenat bé o no. Pot ser un toc d'atenció, i si ha sigut així ha sortit bé ja que ha fet el seu golet. Esperem tornar a tenir al Jesus a tope a partir d'ara i sigui l'acompanyant d'en Jaime. Pel que fa a la titularitat d'Osado, no mextranya, va sortir un ratet contra el Reus i ho va fer molt bé.

Lo que si és veritat és que el Lleida ha de jugar a algo més, inclús el Monforte sol feia que fer pelotasos...

I per cert molt poca gent del Lleida a Llagostera, deviem ser uns 15-20seguidors...



#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 11:57

Jo també crec que Chuper era millor que hagues sortit de titular, pero no sabem les raons que Seligrat te, i segur que en te moltes, com be heu dit per aqui, el mister te molta mes informacio que nosaltres i tot el que fa esta estudiat i meditat, no fa res al "tuntun", i si ha sortit malament, no queda mes que treballar i a la proxima segur que sortira millor.

 

Visca el Lleida!!



#35 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 septiembre 2013 - 04:18

Imaz ha de ser titular sempre.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos