Ir al contenido


Foto
- - - - -

Viatge a Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
120 respuestas en este tema

#1 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 junio 2013 - 02:13

Llegeixo que ja ens podem apuntar al bus cap a Jaén x 25€ + entrada.  Espero que el club pugui subvencionar una part perquè si no serà una mica car.

 

Jo, tot i ser una matada, en principi pensava anar-hi, que després de no poder anar a Leganés tinc una espineta clavada... hehe Qui de vosaltres té previst anar-hi???



#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 junio 2013 - 02:17

Lleida -Jaén- lleida , per 25 euros, es un regal.



#3 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 02:36

Als del Jaen els costa 40€ més entrada vindre a Lleida



#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 02:42

Als del Jaen els costa 40€ més entrada vindre a Lleida

 

Tot dit!



#5 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 junio 2013 - 02:49

No m'he explicat bé... Ho hi aniré! El preu està bé tenint en compte lo lluny que està Jaén però continua sent car tal com estan les coses. 

 

Així que, vosaltres hi anireu? Rod, javirp..?



#6 jaen1922

jaen1922

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 03:00

Para aquellos que no puedan venir a jaen,, he de decir que la televisión autonómica de Andalucía, canal sur, retransmitira el partido de ida en Lleida, por lo que seguramente vuestra televisión televise la vuelta!

#7 jaen1922

jaen1922

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 03:00

Para aquellos que no puedan venir a jaen,, he de decir que la televisión autonómica de Andalucía, canal sur, retransmitira el partido de ida en Lleida, por lo que seguramente vuestra televisión televise la vuelta!

#8 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 junio 2013 - 03:05

 

A partir de demà i fins dilluns també es pot resevar plaça per l'autocar a Jaén. El preu serà de 25 euros sense entrada.

 

Només fins dilluns... buaa entenc que s'han de gestionar més coses però haurien de deixar mínim fins dijous. En fin tots a Jaén!!!!



#9 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 junio 2013 - 03:12

 

 

A partir de demà i fins dilluns també es pot resevar plaça per l'autocar a Jaén. El preu serà de 25 euros sense entrada.

 

Només fins dilluns... buaa entenc que s'han de gestionar més coses però haurien de deixar mínim fins dijous. En fin tots a Jaén!!!!

 

 

Trobo que és una cagada tenir sol fins dilluns per apuntar-se, ja que gairebé tothom s'esperarà a saber el resultat de l'anada per decidir si anar o no. 

Dilluns poden haver llargues cues, tant de bo sigui així.

 

Tot i això, el club encara no ha confirmat res oficialment..



#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 03:17

No m'he explicat bé... Ho hi aniré! El preu està bé tenint en compte lo lluny que està Jaén però continua sent car tal com estan les coses. 

 

Així que, vosaltres hi anireu? Rod, javirp..?

 

A Jaén no puc segur i a Lleida segurament tampoc  :trist:



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 junio 2013 - 03:22

A Jaén no puc segur i a Lleida segurament tampoc  :trist:

 

 

Ep, jo tinc un dinar familiar el diumenge el que encara nose si es a BCN o a Saragossa, si es a Saragossa puc mirar de baixar-te a Lleida, però després no et puc tornar a Saragossa...



#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 03:28

Ep, jo tinc un dinar familiar el diumenge el que encara nose si es a BCN o a Saragossa, si es a Saragossa puc mirar de baixar-te a Lleida, però després no et puc tornar a Saragossa...

 

Merci narmer però el desplaçament no és problema perquè tinc cotxe. Lo que passe és que tinc compromisos els dos diumenges així que hauré de tirar d'internet i radio.



#13 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 04 junio 2013 - 04:38

Jo m'hi apunto de cap, després de Leganés, Jaén ens espera per seguir fent història! No podem fallar a l'equip, hem de fer un esforç!



#14 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 04 junio 2013 - 07:18

¿Sabeis cuántas entradas ha dado el Jaén al Lleida? Os lo digo porque en el partido de ida contra el Alavés, el Jaén sólo le dio 665 entradas. Por supuesto, en Vitoria la demanda fue tremenda y se agotaron enseguida y hubo mucha gente que no pudo ir. Lo más triste, es que el día del partido el Jaén tenía todavía 3000 entradas sin vender. ¿Por qué cedió tan pocas al Alavés?¿Querían prepararle una encerrona? No sé si de Lleida irá tanta gente para Jaén, pero si que espero que el Jaén no deje a nadie que quiera ir sin entrda

#15 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 junio 2013 - 07:49

Jo tinc intenció d'anar-hi, el problema es que el dissabte 15 tinc el sopar de fi de temporada del futbol, que tampoc em vull perdre.. i m'imagino que la sortida de l'autocar seria de matinada..



#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 08:06

Jo tinc intenció d'anar-hi, el problema es que el dissabte 15 tinc el sopar de fi de temporada del futbol, que tampoc em vull perdre.. i m'imagino que la sortida de l'autocar seria de matinada..

 

Toca empalmada  :brindis:



#17 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 junio 2013 - 08:24

Jo la vaig tindre que fer per nar a Leganés i la veritat que dormint al autocar vaig aguantar el dia.. a més set fa més curt el viatge  :perfecte:



#18 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 junio 2013 - 08:28

Sortir abans de les 7 del matí seria anar MOLT just. Suposo que se sortirà fins i tot cap a les 6. I sent diumenge crec que no caldrà patir per la falta d'entrades, si algú ha de treballar a primera hora no li dóna temps material ni d'anar-hi d'empalmada... La part positiva és que un partit com els de Leganés enganxen a l'afició, en aquest sentit segurament estem amb molts més ànims que ells, que vénen de perdre la seva eliminatòria.



#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 junio 2013 - 08:36

Sortir abans de les 7 del matí seria anar MOLT just. Suposo que se sortirà fins i tot cap a les 6. I sent diumenge crec que no caldrà patir per la falta d'entrades, si algú ha de treballar a primera hora no li dóna temps material ni d'anar-hi d'empalmada... La part positiva és que un partit com els de Leganés enganxen a l'afició, en aquest sentit segurament estem amb molts més ànims que ells, que vénen de perdre la seva eliminatòria.

 

Doncs personalment espero que es marxi cap a les 12 de la matinada, màxim les 2, per així arribar al matí allí i poder aprofitar el dia, que en canvi si marxem més tard arribariam a Jaén molt justets i fer 800 km d'anada, dos hores i 800 de tornada, és una rebentada bèstial



#20 Gerard-14

Gerard-14

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 08:58

fua 25 és regalada, el que pase que espero que no sigo masa cara l'entrada al camp, dolent que només et deixin fins dilluns, ostia sabreu anquina hora tornariam, esque jo el dia següent tinc viatge de final de  curs, tocara dormi a l'avió jaja!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos